Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet minusta tämä perusteella?(ihan huviksi ajatusleikki)

Vierailija
24.02.2010 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole kauhean hyvätuloinen. Sulla on joku tavallinen ammatti. Luonteeltasi olet iloinen ja sosiaalinen.

Vierailija
2/13 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rento, värikäs persoona (pinkistä), luulen että tilasit kokoa S-M. Olet ehkä myös vaatteenpuutteessa ;))

Tällaista:)

Vastaa ap tähän niin näen olenko oikeassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilasit nuo aivan normaalihinnoilla niin pidän sinua hupsuna koska ellokselta saa kaiken tyyliin -50€ alekoodeilla.

Mutta noista tuotteista en niin ajattele mitään, aika lailla sellaisia kuin minäkin voisin tilata. =o)

Vierailija
4/13 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden lapsen äiti, 163 cm ja 62 kg ja kotona kotihoidontuella. Paikka sairaanhoitajana odottamassa.

Vierailija
5/13 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuohon yhteen pakko sanoa että joo, minulla oli sellainen koodi millä sai 80e tilauksesta 30e alea.

ap

Vierailija
6/13 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti hoikka ;)

Vierailija
7/13 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin itse pitää samoja. Nuo pinkit housut ihanan kesäiset.

Tuli mieleen, että olet urheilullinen, kokoa 36-38, pirteä ja ilonen persoona.

Vierailija
8/13 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokoa s-m

Vierailija
9/13 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olet 29-vuotias, yhden lapsen äiti, 163 cm ja 62 kg ja kotona kotihoidontuella. Paikka sairaanhoitajana odottamassa."

Heh.. tuo sopii minuun aikas hyvin. Tosin olen vähän pidempi ja hoikempi ja olen valmis sairaanhoitaja.

Vierailija
10/13 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hoikka, nuori, aika sporttinen. Et ole kauhean hyvätuloinen. Sulla on joku tavallinen ammatti. Luonteeltasi olet iloinen ja sosiaalinen.

Oikeastaan kaikki noista meni oikein, paitsi että olen vielä opiskelemassa, eli se tavallinen ammatti ei ihan vielä takataskussa. :) Mutta kaikki muut tosiaan oikein.

Aika hauskasti.

Vierailija
11/13 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rento, värikäs persoona (pinkistä), luulen että tilasit kokoa S-M. Olet ehkä myös vaatteenpuutteessa ;)) Tällaista:) Vastaa ap tähän niin näen olenko oikeassa.

Joo, olen värikäs persoona, todellakin. No vaatteenpuutteesta en tiedä noin yleisesti, mutta uusia urheiluhousuja kyllä kaipailin jumppaan ja joogaan, että sinänsä joo. Ja tosiaan tilasin kokoa 34 tai 34/36.

ap

Vierailija
12/13 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet 29-vuotias yhden lapsen äiti, 163 cm ja 62 kg ja kotona kotihoidontuella. Paikka sairaanhoitajana odottamassa.

Juu, olen yhden lapsen äiti, ja joo pituus on tuota luokkaa, vain 1 sentin pieleen. Painoa on kyllä yli 10kg vähemmän, ja ikää samoin yli 5v vähemmän.

Vierailija
13/13 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mua kiinnostaa , et mistä te niitä koodeja saatte

aina jonkun ajan kuluttua tulee uusi.

Ja HM on 50km päässä, mutta tykkään tilata netistä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän