Tsempatkaa jatkamaan!
Eli lopetin tupakanpolton vuodenvaihteessa,
ensimmäiset pari viikkoa meni tosi hyvin mutta nyt on iskenyt kauhea vaihe! Ajattelen koko ajan tupakkaa ja eilenkin ajattelin että miksi oikein olen polttamatta,miksi kiusaan itseäni näin jne.. tiedän kyllä miksi en polta enää ja näin mutta nyt olen siinä ratkeamispistessä, yksi pienikin hermostuminen saattaa olla se viimeinen niitti ja juoksen ostamaan tupakkaa... korvaustuottet on käytössä...
Kommentit (3)
Mä oon huomannu vasta nyt, ku oon ollu kohta 2 vuotta polttamatta, miten kamalalle tupakoijat haisevat. Sitä ei tajunnu ensinkään, kun poltti itse, mutta nyt sen kyllä huomaa.
Ajattele, että kun et polta tupakkaa, niin et myöskään haise. Omat kädet, vaatteet, hiukset yms. tuoksuvat vain puhtailta :)
Mulla oli kans silloin 2 vkon kohdalla ihan kamalat tuskat. Sen yli kun pääsi, niin toinen kriisin paikka oli 2 kk:n kohdalla. Sekin kun ylitettiin, niin sitten onkin ollut jo vähän helpompaa. Toki vieläkin tulee hetkiä, että tekis mieli pistää tupakaksi, mutta nyt sen mieliteon saa jo tosi nopsaa ylitettyä.
Usko pois, mitä kauemmin sinnittelet ilman tupakkaa sitä helpommaksi se tulee!! Tsemppiä!!!!!
Tunnen ihmisiä jotka polttavat ja aikaisemmin en ole huomannut hajua ollenkaan
mutta nyt sen huomaa tosi selvästi ja se haju on kauhea! Onneksi mieheni lopetti samaan aikaan kuin minä joten ainakin vartaistukea on saatavilla. Kyllä nämä kohtaukset menevät ohi kun vaan jaksaa pinnistellä ja onneksi lähimpään kauppaan on 10km matka joten kyllä ne tupakanhimot ja siinä matkallakin häviäisivät...
Mutta välillä on myös niitä hetkiä että voisi sielunsa myydä tupakasta...
Ap
Mä oon huomannu vasta nyt, ku oon ollu kohta 2 vuotta polttamatta, miten kamalalle tupakoijat haisevat. Sitä ei tajunnu ensinkään, kun poltti itse, mutta nyt sen kyllä huomaa.
Ajattele, että kun et polta tupakkaa, niin et myöskään haise. Omat kädet, vaatteet, hiukset yms. tuoksuvat vain puhtailta :)
Mulla oli kans silloin 2 vkon kohdalla ihan kamalat tuskat. Sen yli kun pääsi, niin toinen kriisin paikka oli 2 kk:n kohdalla. Sekin kun ylitettiin, niin sitten onkin ollut jo vähän helpompaa. Toki vieläkin tulee hetkiä, että tekis mieli pistää tupakaksi, mutta nyt sen mieliteon saa jo tosi nopsaa ylitettyä.
Usko pois, mitä kauemmin sinnittelet ilman tupakkaa sitä helpommaksi se tulee!! Tsemppiä!!!!!
heitä niin loppuu tupakanhimo. Itse en ole koskaan polttanut,eikä tulisi mielenkään vaarantaa terveyttä lasten kustannuksella.