Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Ticket to Heaven Plainrain set siis kuravaatesetti

Vierailija
24.02.2010 |

vai vedenpitävä vk-asu? Kysyy epätietoinen:-) Kiitos!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan perinteiset kurahousut + takki, plain rain fleecellä on sama, fleecevuoren kera. En tiedä jälkimmäisistä tuon enempää.

Vierailija
2/8 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä kosteussuojattu vk-puku, EI siis kuravaatekangasta. Rubber Rain on sitten käsittääkseni se kumipuku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rubber rain sitten se kumipintainen, perinteinen sadeasu? Molempia taitaa olla fleecellä ja ilman. Jos olen oikein ymmärtänyt. Omakohtaista kokemusta ei tosin ole.

Vierailija
4/8 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kyllä ostin noi ihan Plain Rain-nimisinä (ilman fleeceä) ja musta ne on ihan perus kuravaatteet. Menen tarkastamaan mitä niissä lukee.

t. 2

Vierailija
5/8 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mun mielestä sadeasu/välikausipuku :) Ei kannata ostaa lapselle jos se viettää aikaansa maassa. Kangas ei kestä.

Vierailija
6/8 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin varma, että nimi oli Plain Rain, mutta ei noissa nyt kyllä lue muuta kuin Ticket ja Rainwear by Ticket, materiaali PU + nylon.

Voi olla että olen erehtynyt ja malli olikin Rubber Rain.

t. 3. ja 6.

Vierailija
7/8 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin varma, että nimi oli Plain Rain, mutta ei noissa nyt kyllä lue muuta kuin Ticket ja Rainwear by Ticket, materiaali PU + nylon.

Voi olla että olen erehtynyt ja malli olikin Rubber Rain.

t. 3. ja 6.

Nyt löysin laskun meilistäni ja olin ihan väärässä, mallin nimi olikin Wet Days.. Sekoitin, koska alunperin oli tarkoitus tilata Plain Rainit Sisukkaasta, mutta sitten löysin nuo toiset Ticketin outletista. Eli, vastatakseni ap:n kysymykseen, en tiedäkään plain rainistä mitään, anteeksi sekoilu!

t. sekoilija

Vierailija
8/8 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalia sadeasukangasta. Meillä on ollut käytössä joskus sateella sellaisenaan, mutta erikseen on kyllä ihan perinteiset sadeasut (Ticketillä se oli Rubber Rain).