Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla pyörii keskusteluketjun jälkeen joku ihme F-securen mainos villinä tuossa alhaalla, muilla?

Vierailija
24.02.2010 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen saa onneksi pysäytettyä hetkeksi kun vie kursimen sen yli.

Vierailija
2/8 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ideana on varmaan säikytellä viruksella joka tekee tuommoista vioittamilleen dokumenteille.

On ainakin hyvä muistutus siitä että virustorjunta kannattaa olla kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin jo palautetta että se on suorastaan tappava meille migreenipotilaille. Ihan kamala ärsyke ja takuuvarma kohtauksen laukaisija.

Ei paljon mainostaja ole ajatellut hormonihuuruisia kohtausalttiita äitejä, jotka kohtauksen saatuaan joutuvat olemaan vuodelevossa kolmekin päivää.... hoida siinä sitten lapset :(

Vierailija
4/8 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko palaute saavuttanut vastaanottajan?

Kiitos.

Vierailija
5/8 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teille kaikille (tulossa tuttu virsi) adblockia. Mulla kesti hetken ennen kuin sain sopivan, mutta elämän on niin paljon helpompaa ja lataaminen nopeampaa. Eikä ole niin levottoman näköistä.

Vierailija
6/8 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teille kaikille (tulossa tuttu virsi) adblockia. Mulla kesti hetken ennen kuin sain sopivan, mutta elämän on niin paljon helpompaa ja lataaminen nopeampaa. Eikä ole niin levottoman näköistä.

kun vielä kerrot miten tuo adblock toimii ja mistä sen siis saa? Olen kyllä kuullut tuosta monen monta kertaa, mutta minulla ei ole mitään hajua siitä, mitä minun pitää tehdä.

Vierailija
7/8 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin jo palautetta että se on suorastaan tappava meille migreenipotilaille. (

Katselin todella pienen hetken tuota vilinää ja heti alkoi päässä heittää. Kohtausta uhmaten taas vaan sivulle kurkkimaan ;).

Vierailija
8/8 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae Googlesta selaimesi nimi (esim. Firefox) adblock download. Sillä pitäisi löytää.