tilaatteko kukaan hm:ltä vaatteita?
mitä kannattaa tilata? mitä mieltä olette laadusta?
Kommentit (11)
Ja todella käytän sen aikaa mitä kestää.
Niitä halvimpia "4,95" tarjouksia välttelen: ne on yleesä tosi ohuesta kankaasta tehtyjä lumppusia.
Samanlaatuisia kuin muutkin vaatteet.
Sukkahousut jopa parempia kuin kalliimmat.
siihen nähden, että vaatteet jäävät pieneksi nopeasti. Itselle tilaan harvemmin, lähinnä saatan lapsen tilauksen kylkiäisenä tilata niitä superhalpoja/ilmaisia kylkiäistarjouksia.
Mamma malliston velour olohousuja ei ainakaan kanata ostaa, parin ekan käyttökerran jälkeen pieniä reikiä pitkin takasaumaa. Muut mamma malliston vaatteet mitä olen tilannut on ollut ihan ok. Muitakin vaatteita on tullut tilailtua, esim. t-paidoissa musta oikein hyvä hinta-laatu-suhde. Vauvan/lasten vaatteista ei ole vielä kokemuksia
Yhteensä varmaan 300 eurolla. Toppien lisäksi lastenvaatteita ja jotain pitkähihaisia. 100 eurolla lähti tavaraa takaisinpäin. Yleisin ongelma on kankaan ohuus eli mä en ihan mitään räpysköjä pidä vaan ne lähtee heti takaisin. Topit on jees ja mulla oli suurin osa vanhoista liian lyhkäsiä ja kulahtaneita niin noihin olen tosi tyytyväinen. Tuli kerralla päivitettyä varasto!
Itse asiassa nykyään on hirveän vähän eroa halpiksen tai jonkun Marimekon laadun kanssa (joissain paidoissa ollut valmiiksi kieroon ommellut saumat, kyllä harmittaa), Benettonin, Legon jne. paidat on kulahtaneet yhtä pian kuin H&Mnkin, jotkut markettivaatteet taas on kestäneet yllättävän hyvin. Ei päde, että kalliimpi olisi aina parempi. Kokoluokitus H&Mllä pitää yleensä hyvin kutinsa, eli kun oppii oman/lastensa koon niin ei tule virhearvioita.
tilaan varmaan pari kolme kertaa vuodessa, paljon tulee tilattua ale-vaatteita, joita saakin välillä tosi halvalla. Ja laatuun olen ollut tyytyväinen.
Itselle olen tilannut vain jotain perustoppeja ja shortseja ja paitoja. Vanhoista voi katsoa tuotekoodit ja tilata samanlaisia, niin ei mene vikaan.
sieltä usein kaikille lapsille kesävaatteet. Shortsit ja t-paidat kestää sen yhden kesän ihan hyvin. Muita vaatteita en kauheesti sieltä ostele...
Yleensä tilaan paljon kerralla, sovitan, valikoin ja lähetän noin puolet takaisin samantien.
ja osan pitänyt osan palauttanut
laatu ei oo kauhean hyvä suurimmassa osassa, mutte jos ei oo tarkotus että vaatetta pidetään eläkepäiviin niin..