onko kenellekään käynyt näin sokeroinnissa (=karvojen poistossa)?
Sokeroinninhan luvataan irroittavan karvan juurineen, ja pitäisi poistaa samalla kuollut ihosolukko. No, multa sokeroitiin eilen koivet, ja kun kotona niitä kokeilin niin iho oli sileä ja pehmeä kun vauvan pylly, mutta karvat eivät olleet hävinneet mihinkään! Olen jo vuosia epiloinut, joten karvt ovat heikkoja, mutta silti epilaattori ne hoiti pois. jouduin siis ajelemaan sääret heti sokeroinnin jälkeen. onko muilla vastaavia kokemuksia? Kainalot sokeroitiin samalla: niissä "paksu" karva => lähtivät oikein hyvin pois.
Kommentit (2)
mulle teki tuttu kosmetologi ja meinaan kyllä asiasta mainita, mutta hoitoa tehdessä hän ei nähnyt koivissa mitään karvoja, ja mä näin todellakin kaikki. Kasvavat nopeasti mutta ovat hentoja. Kysymys Sinulle takaisin: miten tekee takuuhuollon, millä menetelmällä siis jos sokeroinnilla ei lähde?
kävin juuri sokeroinnissa ja kaikki karvat eivät lähteneet koska olivat niin lyhyitä juuri ihon pinnassa näkyvät hentoina mutta ei irtoa sokerilla, sain uuden takuu huolto ajan viikon päästä jolloin otetaan ne hennot pois. Takuu huolto ilmainen