Oletteko ystävystyneet pysyvästi äippäloma-aikaisten puisto/kerho/mammatuttujen kanssa?
Kiinnostaa, koska olen nyt vähän alkanut liikkua kohta vuoden ikäisen vauvani kanssa kerhoissa ja puistoonkin aion heti kevään koittaessa :) muutaman tosi mukavan äipän kanssa olen kerhossa usemmankin kerran jutellut ja välillä kuljettu samaa matkaa kotiin. Mietinpä vain onko nämä uudet tutut nyt sitten tämän aikakauden "kavereita" kuten esim. työkaverit, vai onko monella mammatuttu muuttubut ihan todelliseksi ystäväksi?
Kommentit (3)
valitettavasti monta hyvää ja oman maun mukaista kaveria jäi matkan varrelle, kun menimme töihin. Aika ei yksinkertaisesti riitä pitämään yhteyttä.
netissä samaan aikaan raskaanolevat ja tapasimme isohkolla porukalla. Yksi jäi sitten ihan tosi ystäväksi.
Ne, joiden kanssa tavattiin puistossa/muskarissa/perhekahvilassa ovat toki lähiseudulta ja saatan heitä tavata sattumalta vieläkin. Mutta ei minulla alunperinkään ollut tarvetta kasvattaa ystäväpiiriäni kovin paljon (muitakin äitejä löytyy ystävistäni jo muutenkin).
mutta kolme todella hyvää ystävää!