Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihme? Vasemman kylkikaaren alla..

Vierailija
22.02.2010 |

tuntuu usein polttelua, joka säteilee selkäänkin, alavatsa on kuin potkupallo, vaikka olen normaalipainoinen muuten. Eikö sappivaivat ole oikealla? Voiko kuparikierukka vaikuttaa noin ylös?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin mulla endometrioosikystat munasarjoissa.

Vierailija
2/8 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 4kuukautta sitten ultrassa, eikä silloin näkynyt mitään erikoista, papa-koekin oli normaali. Tuntuiko sinulla se jomottava kipu, vaikka olit makuullasikin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan jatkuvaa. Söin tulehduskipulääkkeitä vuoden ennen leikkaukseen pääsyä. Mulla löytyivät tavallaan vahingossa, kun lopulta alettiin epäilemään munuaisvikaa ja laitettiin tietokonetomografiaan. Diagnoosi sitten varmistettiin sisäkautta tehtävällä ultralla. Silloinkin gynen kuulemma pitää "tietää mitä etsii", koska näiden kystien löytäminen on aika hankalaa. Monesti kuulemma kystien koko ja mahdollinen ns. verkkomainen endometrioosi selviää vasta tähystysleikkauksessa.

Vierailija
4/8 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja papakokeesta ei näitä kystia pystytä huomaamaan.

Vierailija
5/8 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuntui sappikivet kyllä vasemmalla puolella ja siitä säteili selkään. Olipahan kammottavaa ennen kuin leikattiin.

Vierailija
6/8 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut nyt vain sillointällöin, eikä kipu ole kovin pahaa(pystyy nukkumaan esim), mutta tuota mahan turvotusta, ihmettelen, oliko teillä vastaavaa, ihan kuin olisi makkara tuossa navan kohdalla ja kuukautisista on aikaa jo 5 päivää.

Vierailija
7/8 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri kohdun ja munasarjojen alueelta.

Vierailija
8/8 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on tuossa navankohdalla pelastusrengas;) täytyy kai harkita lääkäriä, vaikken kovin mielelläni siellä käykään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi