Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pph:t,miten jaksatte päivänne monen pienen hoidokin ja pitkien työpäivien vuoksi?

Vierailija
22.02.2010 |

Itse mietin alalle ryhtymistä...suosittelettako?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen vuotta olen tehnyt tätä työtä ja pidän työstäni. Liikuntaharrastus auttaa jaksamaan.

Päiväni ovat tällä hetkellä yhdeksäntuntisia.

Vierailija
2/5 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- todella pidät (muiden) lapsista

- kotisi ei ole viimeisintä desingiä

- et haaveile isosta palkasta ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun neljä hoitolasta on iältään 1 v 2 kk - 2,5 vuotta, työpäivät 9,5 - 10-tuntisia. Viikonlopun aikana ei ehdi akut latautua. Onneksi neljän päivän päästä alkaa viikon loma, palkaton tosin, kun en vain jaksa varahoitolapsia mun omien lasten lomalla kotiin ottaa. Hoitolapset on helppoja ja ihania ja perheet tosi mukavia, mutta silti mulla on nyt voimat vähissä. Tää on mulla kyllä joka keväinen ongelma. Loppukeväästä taas toivottavasti helpottaa.

Vierailija
4/5 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on päiviä jolloin kaikki menee päin prinkkalaa (yleensä maanantai)

Lapset yliväsyneitä ja nälkäisiä

kun kaikki 4 kiukkuaa yhtäaikaa taikka peräkäin "ilman syytä" miettii miksi tätä työtä tekee mutta kun ne 4 herää ylipitkiltä päikkäreiltä hymyä täynnä taas jaksaa, asennoitua pitää että tämä on työtä, rankkaaa työtä, niin tämän jaksaa, jossakin vaiheessa oppii ettei suhde vanhempiin ole kaverisuhde vaan työsuhde. se auttaa jaksamaan. Pitää osata rajata työ ja vapaa-aika

Tehdä vapaalla muutakin kuin suunnitella ja valmistella seuraavaa päivää.

Kivaa työtä, josta nauttii 95 % ajasta!

Vierailija
5/5 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka omat lapset ovat jokusen vuoden päästä siinä iässä että lentävät pois pesästä, en vaihtaisi tätä työtä ikinä.

lapset ovat ihania ja joskus niin rasittavia , mutta kyllä sen huonommankin kiukkupäivän kestää kun seuraava päivä on ihan erilainen.

kyllä tämä on semmoinen kutsumusammatti, lksa ei ole kovin mahtava mutta pärjää.