Sisustushirvitysten jälkeen kauheimmat pukeutumismokat.
Kommentit (43)
semmoiset oikein kiiltävät, paksut mustat takit, jotka näyttävät ihan jätesäkeiltä. Karseita.
harrastaa yliromanttista pinkkiä söpöilyä eli kaikki korut+kello on teinimeiningillä ISOJA ja blingblingiä, tukka aina "kivasti" ponnarilla tai pikku nutturalla ja sivuilla kivat kiharrukset, lisäksi ylimääräinen lisäke (ja sen huomaa), vaatteina yliromanttista ja ylinuorekasta valkoista ja pinkkiä sekä mustaa, yleisimmin tiukat trikoot ja massiivinen poncho tai muu iso paita + levähtäneet bootsit ja kaiken kruunaa Hello kitty - laukku tai jokin muu tosi "ihq".
Verkkarit kuuluu urheiluun, bilevaatteet baariin, työvaatteet töihin ja talvivaatteet pakkaskeleihin. Kaikille se ei näytä olevan näin yksinkertaista. Tai pukeutuminen oman vartalomallin mukaan.
Trendit tai yksityiskohdat eivät jaksa ärsyttää, jos yllämainitut seikat ovat kunnossa.
jolla oli usein päällä pikkutakki (vai voiko sitä sanoa miehilläkin bleiseriksi) josta oli hihat kääritty kyynärpäihin asti ja helma oli työnnetty farkkujen sisään. Oli kyllä näky..!
Mun silmiin osuu aika usein mieshenkilöitä, joilla collegepaita on tungettu farkkujen sisään, farkuissa vielä sellainen yli navan ulottuva vyötärö.
Koko väärä tai muuten ei vaan sovi.
Sitten on niitä yksittäisiä hirvityksiä, kaiken maailman muovisia reikäsandaaleja ja salihousuja. Farkkushortsit on myös mun mielestä hirveet ja farkkupaita, niitäkin vielä näkee.
Mustalaistyylinen nahkatakki ja nykäs-matin tyyliin kainaloihin vedetyt farkut, yök!
-liian pienet vaatteet, näitä näkee normaalivartaloisillakin, tursuilua
-sellaiset paksupohjaiset sandaalit, joissa tolppakorot "juhlakenkinä". Herranen aika, ne oli HETKEN muotia nuorilla tytöillä 90-luvulla
-puolipohkeeseen oleva hame sopii vain ihan hoikkasäärisille. Me paksujalkaisemmat.. käytetään joko reilusta polvipituista (tai yli) tai sitten ihan pitkää.
vaan kerron yhdestä nimenomaisesta tapauksesta: omista ylioppilasjuhlistani.
Mulla oli valkoinen mekko, jossa puhvihihat ja sellainen rimpsuhelma (edestä keskeltä ja takaa keskeltä helma oli pidempi kuin sivuilta). Ja mekon takana oli solmittava rusetti. Ja tämä ei tapahtunut 80-luvulla, vaan ihan aika pitkälti 90-luvulla...
Valitettavasti tämä tarina on tosi. Kuva-aineistoa on harmillisen paljon.
38/9 Mulla oli samanlaiset. Ne oli muotia :)
Mutta muistelen, että mulla olis ollut vaihtoehtona sellanen vaaleanpunainen jakkupuku, jossa oli polven yläpuolelle jäävä hame ja jakussa ihan kauniit, vähän kyynärpään yläpuolelle jäävät hihat ja hyvin MALTILLISET olkatoppaukset (siihen aikaanhan olkatoppaukset oli kaikissa vaatteissa). Mutta ei... Minä tyttö kun ostaa päräytin itselleni rimpsumekon juhlia varten. En ollut käyttänyt mekkoja vuosiin. Ehkä mulle tuli joku äkillinen regressio lapsuuteen, enkä uskaltanut olla nuori aikuinen. *huokaus*
mutta mun mielestä karmein ulkonäköön liittyvä moka on laittamaton tukka. Sellaista ei olekaan kuin pese ja pidä -malli. Varsinkin jos hius on ohut. Ylikasvaneet lyhyet mallit ja ylikasvaneet permanentit on erityisen mauttomia.
Matkaoppaat-sarjassa ei muuta näkynytkään kuin ohuttukkaisia suomalaisnaisia au naturel.
n 5-kymppisen naisen, jolla oli aika lailla massaa vyötäröllä. Hänellä oli virttynyttä trikoota oleva joku mekko/tunika/kummallisuus, siis valkoinen pohja ja mustia leopardikuvioita, virttymisen lisäksi haalistunut. Rintsikatkin oli jotenkin löysät, hänen koko olemus vaikutti pursuilevalta ja veltolta.
Tunsin jotain säälin ja myötähäpeän väliltä. Toisaalta uskon, että jonkun tanakan miekkosen (jolla pitkähkö tukka kammattu geelillä suoraan taakse) mielestä saattaa olla hottis.
sitten niitä nostellaan koko ajan. Nahkatakki joka on ostettu joskus kaheksakytluvulla ja maksoi silloin yli tonnin (markkaa), koska se oli niin kallis niin sitä pitää käyttää loppuikä. Bootsit sopii harvan tyyliin. Salkkareiden Cindyn tyyli on kamala. Paksupohjaiset lenkkarit, terveyssandaalit kaupungilla, toppalenkkarit ja tolppakorkosaappaat ja -nilkkurit. Paita tungettuna tiukasti housujen sisään. Kaikki collegepaidat. Stringit jotka vilkkuvat farkkujen alta.