Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olen tehnyt väärin? Kuinka toimin tästä eteenpäin? Kyse 2,5 vuotiaan uhmakkaasta käytöksestä.

Vierailija
15.01.2009 |

Tyttö 2,5 v juoksee jatkuvasti karkuun :( Päiväkodista lähtö on kaaosta, tyttö viilettää pitkin päiväkotia, eikä usko mitään. Autoon ei tietenkään mene suosiolla, vaan pitää ensin juosta muutaman kerran auton ympäri. Kotona sama juttu piti sitten tehdä mitä tahansa, aina juostaan nauraen karkuun. Ihan kuin leikkittäisiin hippaa tai piilosta.

Sitten se minä ite minä ite, no se kai kuuluu ikään?

Yritä siinä sitten olla menettämättä hermoja....

Mitä olen tehnyt väärin? :/

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
15.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ottakaa ap kisa, kumpi on ensin autolla! Siitä tulee yhtä kiva leikki kuin hippaleikistä!

2. Miksei joku muu voi hakea lasta, esim isä, jos lapsi tekee sinulle tätä tinkiä (olet luultavasti lapsesi tärkein ja rakkain ihminen koska hän näin kehtaa tehdä.)

Vierailija
42/42 |
15.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ainakin lapset haluavat aina mieluummin kävellä itse. Ovat tottuneet pienestä pitäen liikkumaan itse. rattaat on seisoneet tarpeettomina varastosa koska lapset ovat kävelemään opittuaan kävellet itse esim. puistoon. aina on aikaa niin, että lapsi voi kävellä itse. että ei meillä ainakaan ole pelkoa, että lapset oppisivat ja tottuisivat siihen, että kun kiukkuaa niin äiti kantaa ja siksipä ei tarvitse mitään tehdäkä koska äiti varmaan tekee sen puolesta.

Silloin kun on kiukku/syy kantaa lapsi esim. autoon, niin silloin kannetaan. tottakai!

Aika huvittavaa, että joku sanoi, ettei heidän lapselleen ole tullut traumaa. heh, aika vähän taidat aiasta tietää! joku toinen taas saivarteli, että jos käyttää tuota hei hei....niin lapsi joutuu psykoterapiaan. se psykoterapia-heitto oli jonkun vastaajan provosoiva heitto puolustukseksi sille, että hän voi käyttää tuota hei, hei...-juttua, koska hän voi tulevaisuudessa kustantaa lapsensa psykoterapian. huoh!!!

Keskustelu ei ehkä enää palvele av:n tiedon tarvetta. toivotan voimia, kärsivällisyyttä ja johdonmukaisuutta teidän tilanteeseenne.

9

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan