Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummallinen deitti-ilmo=)

22.02.2010 |

Tää varmaan maailman oudoin paikka tälle, mutta olkoot.. ei se ota jos ei annakaan=)?

Elikkäs, täällä olis 27v mies Pirkanmaalta. - Sinkkuna viihtynyt jo hetkisen, ja kai se on tunnustettava, että vauvakuume kiusaa jonkin verran, ja kivahan olisi löytää kumppani, jolla vaikka samankaltaisia ajatuksia.

Itse olen kaiketi ihan OK näköinen, siisti tyyppi, lähinnä kauluspaitatyyppi pukeutumiseltani. Kiltti, jossain määrin taidan romanttinenkin olla, tykkään tehdä ruokaa, enkä tarvitse naista pyykin pesuun. - Toisaalta, osaan myös korjata autoa, vaihtaa lampun, rempata keittiön.

En polta, mutta alkoholia käyttelen kohtuudella. Sitäkin kun voi ottaa vähemmän kuin sen täyskännin verran.

Kiinnostuksen kohteita mm. on musiikki (varsin laaja käsite muuten se mun musamaku..), kokkailu, autot.. Sisustaminenkin on siinämielessä kivaa, että jos kivassa kodissa viihtyy vähän paremmin.

Mut mut, jos yhtään tuli ajatuksia, että tälläinen mies vois olla mieleen, niin kirjoita ihmeessä. Sun ei mikään pakko olla täältä Pirkanmaalta. Samoin sillä ei ole väliä, onko sulla tai onko tulossa lapsi.

pucca@saunis.net voi laittaa viestiä.. voidaan vaihtaa vaikkapa messenger osotetta jos siellä haluat kirjoitella?

Seuraa etsin siis ihan tositarkoituksella.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikas unelma mieheltä oot ittes saanu kuulostamaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme