Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka yleistä on, että parisuhteessa on seksiä vain max 1x/vko?

Vierailija
22.02.2010 |

Olin pitkästä aikaan iltaa istumassa kaveriporukalla. Jutustelu kulkeutui sitten jossain vaiheessa seksiin, sen laatuun ja määrään. Paikalla oli 15 ihmistä, joissa 5 paria ja lisäksi 3 miestä ja 2 naista.

Olin todella(!!!) yllättynyt, kun kuulin, että nämä ihmiset harrastavat seksiä vain 2-8x/kk. En ole ollenkaan pitänyt omaa seksielämääni millään tapaa poikkeuksellisena, mutta kovasti sain ihmettelyä osakseni, kun kerroin, että meillä on kyllä ihan jatkuvasti seksiä 4-6x vkossa mieheni kanssa. Juuri koskaan ei ole yli 3 päivää väliä, siihen pitää olla jo sitten tosissaan erikoinen syy, esim. että toinen matkoilla tai kovemmin sairas.

Myöhemmin illalla pari miespuolista rohkastui vielä utelemaan, millaista seksiä meillä on ja enpä olis uskonut, että vielä tänä päivänä pitkässä parisuhteessa joutuu tyytymään niin suppeaan menoon. Ihan jo suuseksin saaminen kuulosti olevan useammalle miehelle haave vain.

Vieläkin mietityttää, että voiko asiat oikeasti olla näin huonolla mallilla. Ja ainakin aloin arvostaa minun ja mieheni sänkyelämää, kovastikin :)

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa.Meillä mies ei yksinkertaisesti anna!!!

En tiedä mistä johtuu??

Vierailija
22/55 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi paljon. Meillä on 1 krt/kk, aina ei sitäkään. Noin paljon kuin teillä, ei ole ollut koskaan, ei edes seurustelun alkuaikoina.

Eikä kyllä tekis mielikään. Mulle kerta viikkoonkin olisi ihan liian usein, menisi mielenkiinto koko hommaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suostuisi kärvistelemään puutteessa. Meillä on seksiä kolmesti päivässä!

Vierailija
24/55 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joutuu kärvistelemään puutteessa? Puutteessa eläminen on sitä, ettei saa seksiä, niin usein kuin tahtoo. Jos tahtoo kerran kuussa ja saa kerran kuussa, silloin ei elä puutteessa!

Vierailija
25/55 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteinen päätös tai siis onko molemmilla osapuolilla samanlaiset halut ja tarpeet?

Minä kyllä melko selvästi aistin keskustelun aikana, että miehet eivät olleet tyytyväisiä seksin määrään, vaikka naiset kuulostivat olevankin.

Ei meilläkään seksiä ole joka päivä, eikä sitä todellakaan ole PAKKO harrastaa joka päivä. Mutta me molemmat haluamme melko usein ja meille se on tärkeä osa parisuhdetta. Ja kyllä minä usein saatan tuntea itseni liian väsyneeksi tai muutoin ei haluta, tai on esim. menkat, mutta kyllä silti hoitelen miehen, jos hänellä kovasti halut jyrrää. Se on kuitenkin vain muutama minuutti ja toinen saa siitä tyydytyksen, hyvän olon ja molemmat voivat alkaa hyvällä mielin nukkumaan.

ap

Vierailija
26/55 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä lähempänä yhtä, kaksi kertaa on jo paljon. Minä haluaisin useammin, mutta en jaksa aina olla aloitteentekijä. Mies kyllä haluaa/suostuu silloin kuin minäkin, mutta ei koskaan tee itse aloitetta. Paitsi joskus pienessä sievässä tai krapulassa, eli harvoin, koska käyttää alkoholia tosi vähän :(

Olen purnannut hänelle tästä kyllä monesti, mutta ei tunnu "tehoavan". Mutta en mäkään joka päivä jaksaisi. Kolme kertaa viikossa ois varmaan mulle aika passeli määrä.

Vierailija
27/55 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteemme alkuaikoina olisin ollut kovinkin halukas. Vaimoa ei niinkään. Aikani siedin tilannetta ja olin toisaalta vihainen vaimolleni, jolle oli itsestään selvää, että seksiasiat suhteessa tapahtuvat hänen ehdoillaan.

Vuosia vieri, ja lopulta sain tarpeekseni. Sain voimia päättää, että jos ei, niin sitten ei. En tee aloitetta, koska en halua tuntea itseäni vonkaajaksi. Nyt homma menee minun valitsemallani tahdilla: ei seksiä ollenkaan. Saa nähdä kauanko liitto kestää...

Vierailija
28/55 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tarkoitan, että onko pieniä lapsia, vai oletteko lapseton pari. Entäs niillä kavereilla? Ja minkä ikäisiä olette?

Vierailija
29/55 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko tuo elämäntilanteen ja kaiken huomioon ottaen a) sopivasti vai b) hieman vähän?

Vierailija
30/55 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein ihmisillä on harhakäsitys, että naivat 2-3 kertaa viikossa. Jos seuraavat tarkemmin niin keskiarvo jääkin alle kahden. Välillä kun on vaisumpaa ja aivan yhtä usein ei ole niitä villimpiä jaksoja - siis päivittäistä. Ja aika seesteisissäkin suhteissa sattuu silloin tällöin noita panopäiviä, jolloin kertoja saattaa tulla useita.

On tietenkin pareja joille rakastelu on ihan jokapäiväinen "rutiini" kuin aamuhalaus.

Meillä ehkä 80 kertaa vuodessa.

Vierailija
31/55 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset eivät enää ihan pieniä (8v, 5v ja 4v). En kyllä muista, että meillä olisi lapset missään vaiheessa vähentäneet seksin määrää. Toki se on muuttunut, mutta yhtä nautinnollista se todellakin on, vain tarvii hieman enempi joskus mielikuvitusta ja lisäksi homma keskeytyy joskus.

Kavereista osa on lapsettomia, osalla on 2 lasta (joista toinen alle vuoden ikäinen).

ap

Vierailija
32/55 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis keskimäärin. Meillä on suhteessa tosi paljon muutakin. Harrastamme yhdessä ja erikseen jne. Varsinkin minä teen vaativaa asiantuntijatyötä ja opiskelen siinä ohessa, käyn salilla neljästi viikossa ja sen sellaista. Eli monesti varsinkin viikolla on niin väsynyt ettei jaksa.

Vierailija
33/55 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos saisi rakastella 1 krt/viikko

mutta nyt kerran kuussa ja sekin vaan SEKSIÄ

saa tyydyttää tarpeensa vaimoon

M43

Vierailija
34/55 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten teillä on ollut "helpot" lapset. En väitä, että oikeasti olisi aina helppoa lasten kanssa, mutta täytyy sanoa, että meidän seksielämässä kävi dramaattinen romahdus esikoisen syntymän myötä. Sitä ennen seksiä oli vähintään päivittäin, joskus useastikin päivässä, myös raskausaikana ja loppuraskaudestakin (itseasiassa etenkin silloin, kun harjoitettiin kolmen ässän käynnistysmetodia). Ensimmäiset kaksi viikkoa esikoinen nukkui, söi ja paskoi. Sen jälkeen seuraavat 6kk hän söi, paskoi ja huusi kuin syötävä lähes vuorokauden ympäri.

Huudot vähenivät tietysti aikanaan, mutta edelleenkään seksielämä ei ole tuosta toipunut, vaikka esikoinen on jo 4-vuotias. Minusta tuntuu, ettei mieheni ylipäänsä enää osaa nähdä minua naisena ja vaimonaan, vaan lähinnä lastensa äitinä. Aiemmin niin ihanan pervo ja halukas mies on nykyään se, joka mun aloitteeseeni toteaa, että "no älähän nyt, rauhotupas vähän" - seksi ei siis hänelle kelpaa enää kovin usein, ei edes sitä kertaa viikossa, ainakaan minulta. Enkä tosiaan ole mikään satakiloinen sotanorsu, vaikka lasten saaminen on toki jälkensä jättänyt.

Vierailija
35/55 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo, meillä seksiä harrastetaan noin kerran kuukaudessa, ja sekin tuntuu että toinen (mies) siihen pakosta ryhtyy. Nytkin tulee kuluneeksi 6 viikkoa, kun viimeksi ollut mitään, ei kovin hääviltä tunnu. Kateellinen olen ihmisille, jotka saavat viikottain. Meilläkin 3 pientä lasta, mutta itse en näe sen hankaloittavan asiaa. Toinen kääntää minulle vain selkänsä, ei puhu, ei kosketa.

Vierailija
36/55 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolme lasta. mielestäni liian vähän, mutta lapset eivät anna hetken rauhaa, enkä pysty keskittymään seksiin jos joku lapsista on valveilla tai oven takana :-/

TOSI rasittavaa, täytyy kyllä sanoa. Haluaisin vaikka joka päivä, mutta ei...ehkä eläkkeellä sitten seur.kerran aktiivisemmin

N33

Vierailija
37/55 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Vuosia vieri, ja lopulta sain tarpeekseni. Sain voimia päättää, että jos ei, niin sitten ei. En tee aloitetta, koska en halua tuntea itseäni vonkaajaksi. Nyt homma menee minun valitsemallani tahdilla: ei seksiä ollenkaan. Saa nähdä kauanko liitto kestää...

Jumankaut, just kun mun tekstiä. Meillä aivan sama juttu. En jaksa enää "vongata" joten en myöskään enää tee aloitetta (lainaan sun tekstiäs suoraan) "Saa nähdä kauanko liitto kestää..."

Joku kirjoitti että hoitelee miehensä suullaan tms. jos itseä ei haluta. Tuohan on aivan mahtavaa! Meillä ei tuokaan onnistu vaikka olen sitäkin yrittänyt ehdotella aikanaan.

Joten rakas vaimoni, lähtölaskenta on alkanut !!!

Vierailija
38/55 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kerran päivässäkin jo tuntuu puutteelta...

Vierailija
39/55 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva-aika ja perään itkevät lapset tietenkin rassaa, mutta suurin syy on siinä että meillä on miehen kanssa vakavia ongelmia. En oikeastaan edes halua miestä lähelleni. Olen aina kiihottunut valtavasti suihinotosta ja sitä ajattelen oikeastaan joka päivä. Käytännössä toteutan ehkä kerran parissa viikossa. Kalun ja pallien imeskely kiihottaa minua valtavasti ja on kiva huomata miten mies nauttii ja kehuu. Mutta yhdynnän läheisyys tuntuu ikävälle.

Noin joka toinen kerta onkin sitten pikainen yhdyntä tyylillä mies puhuu riittävän pitkään haluavansa ja jossain vaiheessa kyllästyy ja vetää minulta pikkarit alas enkä oikein osaa kieltäytyä enää siinä vaiheessa.

Vuosi sitten tilanne oli vielä toisinpäin. Minä kerjäsin ja kärtin aikani kunnes torjunnat ja kaikki suhteen vakavammat ongelmat saivat minut kadottamaan oman halukkuuteni. Johan mies alkoi kulkemaan kalu ojossa perässä kun minä lakkasin kaipaamasta häntä lähelleni...

Vierailija
40/55 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan 3-kymppinen pari, 1 lapsi. 11 vuotta yhdessä. Toisinaan seksiä on pari kertaa päivässä, viime aikoina kerta/viikko. Useimmiten keskiarvona ehkä joka toinen päivä koko suhteen ajan.

M32

tutulta kuulostaa.Meillä mies ei yksinkertaisesti anna! !!

En tiedä mistä johtuu??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän