Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä viikoilla synnytys yleensä käynnistetään?

Vierailija
22.02.2010 |

Minulla alkoi tänään rv 41 ja haluaisin tietää, että millä viikoilla synnytys yleensä käynnistetään. Minulle jäi hieman epäselväksi kun olin tarkistuskäynnillä synnärillä, että kuinka kauan joudun odottamaan vielä. Nyt ollaan 7 päivää yli lasketun ajan. Vauva on kunnossa,sydänäänet ja liikeet hyvät ja lapsivettä on sopivasti. Vauva ei ole isokokoinen,painoarvio n. 3200g.

Miten teillä muilla on käynnistelty synnytystä ja miten? Lääkkeillä vai kalvojen puhkaisulla vai kuinka?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva syntyi seuraavana päivänä käynnistyksestä. Käynnistettiin kohdunsuulle laitettavalla tabletinmurusella.

Vierailija
2/3 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kolmannesta tenavasta käynnistysaika rv 42+1 klo 9 aamulla varattu. Tenava kuitenkin syntyi itsestään edeltävänä yönä, onneksi, eli syntyi siis 42+0. Käynnistys olisi mulla tehty suun kautta otettavilla lääkkeillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaus kestää 38 - 42 viikkoa tuona aikana ei puhuta yli tai ennenaikaisista vaan normaalisti syntyneistä! Meidän pienen pojan kanssa juostiin monen monta kertaa, käynistyksestä puhuttiin ja puhuttiin... Onneksi pieni sitten päätti syntyä ihan itse, vatsanahkani venyi ja pakkui... Potra vauva syntyi viikolla 43+1 pituuttakin oli kerryttänyt 56,5 cm ja painoa 4650. Synnytys oli helppo ja suht nopea, toisin mitä olisi ollut käynistettynä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän