Lue keskustelun säännöt.
Tää ei oo provo vaikka joku varmaan niin väittää...
21.02.2010 |
..mun 15-vuotias tyttö väittää olevansa lesbo. Mä en tiedä itkiskö vai nauraisko?
Kommentit (22)
21/22
|
22.02.2010 |
Vastaa
Lainaa
Ilmoita asiattomaksi
ja toivottavasti muuttaisikin aiemmin. avustaisin kovin mielelläni,että eroon pääsisin sellaisesta häpeäpilkusta.
t: se suvaitsematon HETERO
Säälittää tämmöset pelokkaat ihmisraukat....
Mulle on aivan sama tykkääkö mun laoset tytöistä vai pojista vai vaikka molemmista.
Surullista, jos tää kirjoittaja on ihan tosissaan. Lapsiraukat.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla