Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tää ei oo provo vaikka joku varmaan niin väittää...

Vierailija
21.02.2010 |

..mun 15-vuotias tyttö väittää olevansa lesbo. Mä en tiedä itkiskö vai nauraisko?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toivottavasti muuttaisikin aiemmin. avustaisin kovin mielelläni,että eroon pääsisin sellaisesta häpeäpilkusta.

t: se suvaitsematon HETERO

Vierailija
22/22 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toivottavasti muuttaisikin aiemmin. avustaisin kovin mielelläni,että eroon pääsisin sellaisesta häpeäpilkusta.

t: se suvaitsematon HETERO

Säälittää tämmöset pelokkaat ihmisraukat....

Mulle on aivan sama tykkääkö mun laoset tytöistä vai pojista vai vaikka molemmista.

Surullista, jos tää kirjoittaja on ihan tosissaan. Lapsiraukat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä