Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mille viikolle raskauspahoinvointisi kesti?

Vierailija
21.02.2010 |

Tiedän, että on yksilöllistä, mutta uskaltauduin silti kysymään.Muistaako joku myös, millä viikoilla pahoinvointi on pahinta?Minusta tästä asiasta mainitaan jossain opuksessa, mutten nyt löytänyt mitään.

Itse olen viikolla 9+4 ja viimeset kaksi viikkoa on ollut tosi paha olo:(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla pahoinvointi on kolmesti kestänyt rv 16 asti, sitten pikkuhiljaa alkanut helpottamaan. Varsinaista pahinta aikaa en muista, tasaista oksentelua ja huonovointisuutta oli rv 6 lähtien. AIka kultaa kuitenkin muistot, vielä olisin valmis tuohon alkamaan ;)

Vierailija
2/7 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekasta oli lievää etomista rv6-13. Tokasta (kaksoset) enemmän, mutta muistaakseni tuon saman ajan. Nyt odotan neljättä ja juuri tänään mietin, että koskahan tämä olo normalisoituu (nyt rv14+4). Pahin vaihe on takana (olisiko ollut just toi 8-11), mutta edelleenkin tekee pahaa. Tekee mieli syödä, muttei kumminkaan pysty.

En ole juuri oksennellut mistään raskaudesta, vaikka etominen on ollut voimakasta. Nyt mennään edelleen pari kiloa alle alkupainon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoinvointi oli iltaisin kesti viikosta 6 viikkoon 34. nyt tästä toisesta oli viikosta 5 viikkoon 22, mutta oli huomattavasti raskaampaa kun huono-olo oli 24/7.

Vierailija
4/7 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikkoon 34

noin viikkoon 22

viikkoon 15

viikkoon n. 27 mutta noin kerran pari viikossa oksentanut loppuun asti, kun vatsan syönyt liian täyteen, niin se vaan tullut automaattisesti ylös, ilman pahaa oloa siis

Vierailija
5/7 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja loppui synnytykseen. Näin molemmissa raskauksissa. Ei siinä ollut mitään parempia tai pahempia aikoja. Sama muiden raskausvaivojen kanssa, että ihan tasaiseen koko raskauden ajan.

Vierailija
6/7 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisessa kesti 18vko toinen 20vko

Vierailija
7/7 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoinvointi alkoi viikkoa ennen kuin kuukautisten olisi pitänyt alkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi