Miksi minua ärsyttää suunnattomasti jos mieheni koskee rintoihini?
Erityisesti nänneihin koskettaminen ärsyttää! Joskus tekee mieli läpätä päin pläsiä miehen koskettaessa. Joskus kesken yhdynnän, kun olen oikein vauhdissa, annan mieheni hyväillä nännejä. Silloin se tuntuu hyvältä. Olen varmaan ainut laatuaan, enkä käsitä mistä tämä inho johtuu. :(
Kommentit (45)
wuhuu kohtalotoverit! mua kans ärsyttää jos mies koskee rintoihin, tavalla tai toisella! mul tulee mieleen, että miks hemmetis aikusen miehen pitää "heittäytyä" vauvaksi ja roikkua niissä tisseissä kiinni, antais olla! ylipäätänsäki vihaan rintojani! ymmärrän kyl miks miehet himoitsee tissejä mut mä oon vakavasti harkinnu jo rintojeni poistamista, ihan turhat härpäkkeet ovat. En tee niillä mitään. Tiellä ne ainoostaan ovat! Ei ole lapsia ja tuskin tulee olemaankaan! Nainen on pelkkä lehmä tissiensä kera!
mastopatia. Mastopatia on aika yleinen vaiva ja aiheuttaa rintojen kipeytymistä jopa 1 ½ viikkoa ennen kuukautisia ja silloin ne tuntuvat tosi epämukavilta ja kosketusaroilta. Rintojen koskettelu ei tunnu kivalta muutoinkaan sen vuoksi että niistä tulee normaalia herkemmät tuon vaivan vuoksi. On muutes tosi ikävä vaiva.
Ei tissien puristelu tai silittely haittaa, kyllä mies saa ottaa tissistä kiinni vaikka ihan sohvalla telkkaria katsoessa ( jos ei siis lapset ole paikalla) mut miksi helvetissä pitää ottaa nännistä kiinni? Se sattuu! Esileikin aikana mies nimenomaan nyplää ja näplää niitä nännejä, muuten ei rintoihin koske vaikka olen nimenomaan pyytänyt kourimaan. Ja se imeminen on kaikkein ärsyttävintä. Mulla on nännit pitkistä imettämisistä lisäksi jotenkin niin "ikuisiksi ajoiksi törrölleen jääneet" että se lipominen tuntuu jotenkin ihan vitsikkäältä. Nännin nuoleminen ei tunnu missään, mut jos niistä vetää, niin sattuu... Miksei mies voi vain uskoa mua ja kouria mun tissejä kuten olen pyytänyt.
Niin, ja sellainen juttu: vaikka viime imetyksestä on jo kohta 2v niin edelleen jos lypsän rintaani, niin sieltä herahtaa maitotilkka! Musta on hirvittävää ajatella, että kun mies imee nänniä niiin sieltä tulee maitoa sen suuhun!
Etenkin nyt imetysaikana en yhtään tykkää, jos mies koskee rintoihin. Rinnat kuuluvat mielessäni vauvalle ja niiden koskettaminen muistuttaa minua imetyksestä, joka taas ei oikein istu yksiin seksin kanssa.
Pahinta on se, kun mies vielä ilmaisee kiertoteitse seksihalunsa mm. seuraavilla tavoilla: "Pirkko (vauva) sitten tykkää imeä noita tissejä, milloinhan minä saisin?" tai "milloinkahan minä vuorostani pääsisin lypsylle?"
Siis mies sanoo haluavansa päästä LYPSYLLE, ja odottaa että minä vielä innostuisin?!?!?!?!?!?!?!
jos joku yrittää koskea mun napaani! Todella inhottava tunne, jotain kutituksen, kivun ja oksetuksen väliltä.
Meitä on moneksi...