Miksi minua ärsyttää suunnattomasti jos mieheni koskee rintoihini?
Erityisesti nänneihin koskettaminen ärsyttää! Joskus tekee mieli läpätä päin pläsiä miehen koskettaessa. Joskus kesken yhdynnän, kun olen oikein vauhdissa, annan mieheni hyväillä nännejä. Silloin se tuntuu hyvältä. Olen varmaan ainut laatuaan, enkä käsitä mistä tämä inho johtuu. :(
Kommentit (45)
Ette ole outoja. Minäkin voisin vaikka iskee turpaan jos mieheni vähän hiplailee nännejäni jos en ole KIIHOTTUNUT. Hyi vit...tuun hulluksi. Se ninku menee johki otsalohkoon ja selkä ytimeen. Yök. MUTTA eniten mua kiihottaa rintojen imeminen ja puristelu(!!!) Jos on sillä tuulella. Ja sit se taas kolahtaa selkäytimeen ja aivoihin ja en voi pysyä nahoissani kyn tekee niin kutaa. Hyvät ja pahat rinnat!!!!
Luin tässä jotakin ulkomaista nettikeskustelua siitä mitä miehet itse tykkää nännien koskettelemisesta ja nuolemisesta yms. Suurin osa siihen vastanneista miehistä (en tiedä oliko valikoitunut otos) tykkäsi kovasti nännien kiusaamisesta, mutta muutama vastasi että nänneihin koskeminen aiheuttaa oudon surullisuuden ja yksinäisyyden tunteen. Ei että se sattuisi tai olisi fyysisesti ikävää, vaan henkisesti (hormonaalisesti?). Naisilla vissiin monilla aiheuttaa vain oudon aggressiivisuusaallon :D. Vähän säälittää miehet jotka haluaisivat uppoutua tisseihin mutta vaimo ei anna. Mutta jos tuntuu pahalta niin minkäs teet, sitten pitää vain katsella. Olen itse nainen ja mulle rinnat ja nännit on ihan neutraalit. Ihan kiva kun mies näyttää tykkäävän niistä, mutta ei aiheuta mulle mitään erityisiä tuntemuksia. Harmi.
Voi olla, että olet orientoitunut siihen, että rinnat kuuluvat lapsillesi. Ehkä et halua sekoittaa äitiyttäsi seksiin miehesi kanssa? Muistuttaako rintojen koskettelu imetyksestä?
täällä samanlainen ärsyyntyjä myös,luulin että minä olen ainut kummallinen tapaus:D
ja vielä samaan aikaan toisella kädellä sormetusta/dildoja...niin aaaargh!
Aika vähemmistössä varmaan olemme.
kolme vauvaa on roikkunut mun tisseissä ihan tarpeeksi kauan, ei miehen enää tarttis
Kyllä meillä on lapsia, joten imettänytkin olen. Tosin en piiiitkään aikaan enään ole imettänyt yhtään ketään. :)
Ap
Niin inhoon minäkin! Miksei miehet osaa kosketella tissejä siitä ympäriltä tai nuolla vaikka rintojen alapuolta. Hittoako sitä nänniä pitää ärsyttää?
Mutta inhoan myös sormeilua, tulee fiilis ku olis gyniksellä. Tai joskus tulee myös epähygieeninen olo.
joo meiltäkin kaksi lasta löytyy.Ensimmäistä imetin sen 9kk ja toista vuoden verran.En voi sanoa, että nautin edes siitä imettämisestä niin saatika sitten kun ukko kopeloi tissejäni:DTosoin joskus ihan kiva kun niitä mies puristelee mutta aika harvassa on ne kerrat kun siitä pidän.No nyt olisi piakkoin se kolmas lapsi tulossa tisseilleni roikkumaan:D
mielestäsi rinnoissasi jotain vikaa? Ettet halua niihin siksi koskettavan? Esim. rumat, raskausarpiset, roikkuvat tyhjäy pussit, rumat nännipihat?
Sama juttu. Miehet ei vaan jotenkin osaa koskea rintoja... Liian kovaan ja väärällä otteella ottavat kiinni jotenkin. Tämän ketjun perusteella aika yleistäkin näyttää olevan tämä "ärsyyntymisemme".
että raskauden tai imetyksen aikaan rintoihin koskettiin. Osaksi koska olivat herkemmät kosketukselle, mutta varmaan myös psykologia vaikutti. Sitten kun imetys loppui, jouduin ihan vaatimaan miestä puristelemaan, kun oli raukka jo tottunut siihen, että rinnat on kiellettyä aluetta! :)
Ehkä ap:llä rinnat on jääneet vähän herkemmiksi?
Aika erikoista.
Minä ärsyynnyn, jos mies EI leivo rintojani ennen yhdyntää/sen aikana.
ja ikinä en ole myöskään rintoihin koskemisesta pitänyt. Oikeastaan se on aina ollut sellainen halujen tappaja. Ja nännien imeminen on kaikista ärsyttävintä. Katson muuten kuitenkin olevani normaalisti seksuaalinen nainen. Kas, kas, en ollut minäkään ainut. Minulle tämä vain on normaalia kun en muusta tiedä.
tunto ja herkkyys rinnoista. En nauti tippaakaan niiden kanssa. Ihan sama tunne jos mies koskee käsivarteen kuin rintoihin.
Ennen nautin siitä rintoihin koskemisesta ihan älyttömästi. Hyvä ettei tullut orgasmia jo pelkästä ajatuksesta että mies hyväilee rintoja. Nyt ei herätä ajatukset tai kosketus mitään mielihaluja.
Olen yli 40v, kaksi lasta eikä rinnoissani ole mitään vikaa!
Esileikkinä rintojen koskettelu vain ärsyttää! Aktin loppupuolella ok.
Ja mies ei tajua sitä ollenkaan vaikka rautalangasta vääntäisi.
Voi ziisus mitä miehiä.... lypsylle. Ukot osaa olla idiootteja. Mun tisseihin ei saa koskea yhtään. Arat ne ei ole, mutta ärsyttää vaan ihan suunnattomasti jos niihin kosketaan. Oksettaa se kouriminen. Ja mun mies on niin idiootti ettei se tajua! Olen sanonut monta kertaa, työnnän käden pois, mutta se tyhmä ei silti tajua. Aina vaan yrittää ja sen jälkeen mua ei kiinnosta yhtään mikään. Ällöttävää.