Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minua ärsyttää suunnattomasti jos mieheni koskee rintoihini?

Vierailija
21.02.2010 |

Erityisesti nänneihin koskettaminen ärsyttää! Joskus tekee mieli läpätä päin pläsiä miehen koskettaessa. Joskus kesken yhdynnän, kun olen oikein vauhdissa, annan mieheni hyväillä nännejä. Silloin se tuntuu hyvältä. Olen varmaan ainut laatuaan, enkä käsitä mistä tämä inho johtuu. :(

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri ennen menkkoja en pidä yhtään siitä, että nännejä kosketellaan, muuten siitä kyllä pidän. Miehellä ei ole helppia, kun välillä halua ja ronskiakin käsittelyä ja välillä ei saa edes hipaista.. :D

Vierailija
22/45 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä samanlainen ärsyyntyjä myös,luulin että minä olen ainut kummallinen tapaus:D

Itse inhoan myös kaulalle suutelemista tai hengittämistä suunnattomasti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskeminen..nyt ku imetän edelleen,ni alkavat vaan vuotaa maitoa jokaikisesta kosketuksesta;/

Vierailija
24/45 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta lasta imetettyäni ne eivät todellakaan ole mitkään mallin rinnat, kokoa D, hieman roikkuvat, ei raskausarpia, mutta olen täysin sinut rintojeni kanssa, kuten koko kroppani kanssa. (Ihan normaalivartaloinen olen.) Mieheni mielestä rintani ovat aivan mahtavat. Uskon, että ei sano niin vain miellyttääkseen minua, uskon siksi, että aina kehuu rintojani ja haluaisi roikkua niissä kiinni.

Seksielämäläni on kyllä ihan normaalia. Nautin muuten seksipuuhailusta, mutta rintojeni haluaisin lähes aina saavan olla rauhassa!

Ihana huomata, että en todellakaan ole ainoa! Olen pitänyt itseäni ihan kummajaisena tämän vuoksi. :O

Sama juttu minulla on ollut, olin raskaana, imetin tai sitten en. En ymmärrä!

Ap

Vierailija
25/45 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain kiinni käsillään tai hyväillä sormillaan.

Mikään ei minusta ole kivaa, paitsi joskus harvoin seksin huumassa hetken aikaa.

Ap

Vierailija
26/45 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskettelu vaan kutittaa, siis en tykkää!

Vierailija
27/45 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. enkä halua, että mies koskee rintojani. Tai siis usein olen "läppäissyt" käden irti rinnasta, ihan automaattisesti. Mielestäni rintani saavat tehdä töitä muutenkin ihan tarpeeksi :) Ehkä sitten kun vauva ei enää roiku tissillä jatkuvasti niin suhtautuminen muuttuu tavanomaiseksi, että saa koskea, vaikkakaan en siitä kovin kummoisesti nautikaan.

Vierailija
28/45 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on yksinkertainen eläin. Miestä ei voi koskea väärällä tavalla ellei nyt siis lyö alakertaan. Ei hänkään siis ymmärrä, että ette pidä sinne koskemisesta. Puhukaa hänelle!

Vierailija
29/45 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa että on muitakin! Minä en ole koskaan pahemmin välittänyt rintojen koskettelusta ja nännien imeskelystä. Mulle se on ihan oikeasti sama ku nuolis napaa. Ei mitään vaikutusta! Kateellinen oon niille jotka saa siitä jonkun nautinnon. Musta se tuntuu vaan ärsyttävälle hinkaamiselle.

Vierailija
30/45 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rintojen imeminen on varma keino lopettamaan mun kaikki into seksiin.

Oli sama ennen lapsia.

Vierailija
31/45 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa että on muitakin! Minä en ole koskaan pahemmin välittänyt rintojen koskettelusta ja nännien imeskelystä. Mulle se on ihan oikeasti sama ku nuolis napaa. Ei mitään vaikutusta! Kateellinen oon niille jotka saa siitä jonkun nautinnon. Musta se tuntuu vaan ärsyttävälle hinkaamiselle.

Täällä kans kohtalotoveri.

Mulla tosin on tissit niin hiton pienetkin, että todellakin ihan sama kun nuolis napaa... :p Ja nänneihin lähinnä nipistelee, jos niitä menee koskemaan. Lasten saamisen jälkeen on vaan korostunut. (Meillä niitä on kolme. Imetys oli ihan ok)

Vierailija
32/45 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

VIHAAN, jos joku koskee rintoihini. En ole koskaan pitänyt siitä! Samoin napaan koskeminen saa haluni laskemaan sadasta nollaan saman tien. : D

Sen sijaan niskan ja korvien hiplaaminen saa minut orgasmin partaalle... Niin me vaan ollaan yksilöitä ihan kaikessa.

Vierailija
33/45 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies koskettelee ja suutelee rintojani. Mulla on kyllä todella rumat ja riippuvat rinnat ja aluksi oli vaikea rentoutua, mutta nykyään kun luotan mieheen homma on ihanaa. Ihan valossakin. :-)

Vierailija
34/45 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytätte ehkäisynä? Itselläni oli minipillerit, enkä voinut sietää tissien hyväilyä. Jos mies erehtyi niihin koskemaan vääränä hetkenä, mulla meni halut kokonaan. Tuntui kuin itseinho olisi vallannut koko pääkoppani. Kun jätin pillerit pois, tuntuu tissienkin hyväily jälleen kivalta, eikä vastaavia tunteita kuin pillereiden kanssa ole tullut. Kaikki halut palasivat!

Vierailija
35/45 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans kohtalotoveri. Mulla tosin on tissit niin hiton pienetkin, että todellakin ihan sama kun nuolis napaa... :p Ja nänneihin lähinnä nipistelee, jos niitä menee koskemaan. Lasten saamisen jälkeen on vaan korostunut. (Meillä niitä on kolme. Imetys oli ihan ok)

tämä asia, mulla F-kuppi ja sama vaikutus.

Vierailija
36/45 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä ku ap:llä.

Vierailija
37/45 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosketusherkkyys johtuu yleensä siitä, jos joku tönäsee sua yllättäen vaikka olkapäähän, ärsyynnytkö helposti?

Vierailija
38/45 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytätte ehkäisynä? Itselläni oli minipillerit, enkä voinut sietää tissien hyväilyä. Jos mies erehtyi niihin koskemaan vääränä hetkenä, mulla meni halut kokonaan. Tuntui kuin itseinho olisi vallannut koko pääkoppani. Kun jätin pillerit pois, tuntuu tissienkin hyväily jälleen kivalta, eikä vastaavia tunteita kuin pillereiden kanssa ole tullut. Kaikki halut palasivat!

on aina ollut näin oli ehkäisyä tai ei. Ne on vaan niin arat ettei tartte koskea. Jonku kouraan ottamisen vielä kestää mutta voi hitto jos alkaa nänniin käymään kiinni niin se on niin tappaja! En voi ymmärtää miten se joillain tuntuu hyvälle, ku mulla se tuntuu kipeelle.

Vierailija
39/45 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei jotenkin osannut. Nykyisen miehen annan kosketella, pyöritellä ja imeä. Se on tosi kiihottavaa. Tosin erosin ex-miehestäni 6 v sitten ja vasta sen jälkeen olen oppinut nauttimaan seksistäkin.

Pelkkä tämän ketjun lukeminen sai mut kiihottumaan...

Vierailija
40/45 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se leipoi kuin pullataikinaa, tai nipisteli liian kovaa.

En jaksanut ruveta sitä kouluttamaan (sikäli siis oma syyni), koska se otti asiat sitten niin kirjaimellisesti että olisi sitten kuvitellut että yksi tietty tapa koskea on aina ja ikuisesti oikein. Sellainen spontaani luovuus puuttui...

Olemmekin siis eksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän