Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko penis kiihottava?

Vierailija
21.02.2010 |

Kysymys naisille. Miehiä kiihottaa rintojen ja pillun näkeminen. Itseäni kiihottaa erittäin paljon kun näen vaimoni kylvyssä. Olen ajatellut, että onko minussa vai vaimossa vika, kun oma kaluni ei herätä mitään kiinnostusta. Edes seksissä hän ei tahdo sitä hyväillä. Kun olen alasti niin, katse ei edes mene koskaan jalkoväliini. Minulla on kuitenkin ihan kohtuu miehekäs vehje. Ei mikään himopitkä, mutta paksuudessa löytyy. Joten en usko, että se siitä jää kiinni.

Eli onko niin, ettei naisia yleisesti kiinosta kikkelit?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen aika kranttu, en pidä karvoista ollenkaan, ja kyllä sen täytyy olla nakkia isompi, ja terhakkaana ylhäällä.

kyllä sellaista haluaa suudella ja imeä ja koskea.

eikähön nämä ole yksilällisiä mieltymyksiä, toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä :) (jotkut molemmista)

Vierailija
2/8 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että aina täytyy vähintään puristaa sitä :)

Ollaan oltu yli viisitoista vuotta yhdessä ettei tämä nyt niin uutuudenviehätystäkään ole.

Ihana vehje, monella tapaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omallani vaan on niin tavattoman hyvännäköinen vehje ja tietysti muukin kroppa. Lisäksi pitää sen hyvin puhtaana niin, että sen voi koska vaan napata suuhunsa ;)

Vierailija
4/8 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän miestäni vilauttelemaan ihan lepotilaistakin. Se on niin kaunis elin ja kiihottava.

Mutta minä olen intohimoinen nainen ja rakastan miestäni kovasti.

Vierailija
5/8 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kiihottaa mieheni vehje toimintavalmiudessa! En ruukaa sitä katsella kun tuntuu että miehellä alkaa hävettää jos näen sen velttona, en tiiä! Enkä pahemmin koske siihen esileikin aikan koska miehelläni tulee melko herkästi, kiihotun kyllä kovan peniksen koskettelusta eikä mieheni vehe haise kuten joillakin aiemmilla testaamillani...

Vierailija
6/8 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntoja, vaikka tuijottelisin tuntikausia ties mitä kulleja. Tiedä sitten, olenko normaali vai en :) ihan heteronainen ja seksi on ok, joskaan ei mikään ihmejuttu sekään.

Vierailija
7/8 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiihottava lepotilassa ole. Sellainen naurettava lörpäke jalkovälissä, jotenkin ujon näköinen kapistus. :D

Mutta seksin tiimellyksessä pidän peniksen katselustakin. Mutta jos jossain ei-seksuaalisessa tilanteessa näen seisovan peniksen, ei se yksinään mitään haluja herätä.

Vierailija
8/8 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua ainakin kiihottaa oma mieheni... Muita ei tuu katteltua et en tiä mitä tapahtuisi :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan