Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet, jos näet kesällä miehen pihalla ripustamassa pyykkiä kuivumaan?

Vierailija
21.02.2010 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja peittelee jälkiään. Tai sitten vaimo on komentanut tekemään ennekuin mies saa tehdä jotain omaa asiaansa.

Vierailija
2/9 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

reissusta kotiin ja mies siivoaa kiireesti kotia.

Tai sitten on jotenkin vässykkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tekee jotain muuta tai ei ole kotona. Olen aivan ällistynyt palstan vanhanaikasten roolikäsitysten enemmistöstä. Ja olen sentään itse jo 40v.

Vierailija
4/9 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän siisteydestä. Teen mielellään kotitöitä samalla kun kuuntelen hyvää musiikkia, vaikkapa Mozarttia.

Tavallaan olen vässykkä ja rauhallinen mies. Toisaalta kykenen hoitelemaan 11 päällekävijää yksin ilman apua tai kättäpidempää. Minut on koulutettu tälläisiä tilanteita varten. Olen nyt eläkkeellä mutta edelleen osaan asiani. Joten minulle tai perheelleni ei kannata vittuilla.

Vierailija
5/9 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkukesästä sen saisin minä, loppukesästä mies itse. Jos mies olisin vieras, kummastelisin silti, ettei hän tiedä tätä. Melkein joka perheessähän nykyään on joku siitepölyallerginen.

Vierailija
6/9 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mitään erityistä. Pyykinpesu ja ripustus on varsin tavallinen kotityö :) Ajatteleeko aloittaja että miehet ei ripusta pyykkiä? Ainakin minun tuntemani miehet kyllä ripustavat, ei se vaikeaa ole.

Vierailija
7/9 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin kovasti kuivattaa pyykkiä ulkona, mutta allergioiden takia joudun käyttämään kesälläkin kuivausrumpua.

Se, että mies laittaisi pyykkiä kuivumaan, ei ole tosiaankaan mulle mikään juttu. Meillä se tekee, joka paremmin ehtii.

Alkukesästä sen saisin minä, loppukesästä mies itse. Jos mies olisin vieras, kummastelisin silti, ettei hän tiedä tätä. Melkein joka perheessähän nykyään on joku siitepölyallerginen.

Vierailija
8/9 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jännä, että joistain pyykkiä ripustava mies on vässykkä. Meilläkin pyykit ripustaa kuivamaan se, kumpi ehtii.

Vierailija
9/9 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että voi ripustaa pyykit ulos kuivumaan.