Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häistä ja häävieraiden puutteesta.

Vierailija
21.02.2010 |

Olen raskaana. Mies haluaisi naimisiin, mutta minä en.

Jotenkin hävettää koska minulla tulisi olemaan häävieraita tosi vähän. Että minun puoleni olisi melkeinpä tyhjä. Isä on kuollut eikä saattelisi sitten kukaan minua alttarille. : (

Mikähän auttaisi. Haluaisin kyllä kirkkohäät. Mies ei halua naimisiin ristiäisissä. Hänellä on paljon ystäviä. Hän on ainoa poika joten häät olisi pidettävä kun kerran menee naimisiin.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä on pieni suku ja mulla iso enkä halua että on vieraat tädit paikalla jota oon nähnyt kymmenen vuotta sitten viimeksi.. joten pidetään alle 10 hengen kirkkohäät tai mennään vaan parin todistajan läsnäollessa naimisiin mutta kuitenkin kirkossa.. itse olen vain tyytyväinen että tulee pienet häät.. kirkkokin on suht pieni, ei mikään suuri tuomiokirkko

Vierailija
22/27 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette mene vaikka pienessä kappelissa ja kutsu läheisimmät jälkeenpäin ravintolaan syömään?

Minä olisin halunnut sellaiset häät, mutta miehen suku käveli ylitseni. Minulla oli 5 vierasta, miehellä 60. Olin niin kipeä synnytyksen jälkeen etten jaksanut pitää puoliani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pakko pitää häät? Jos et halua isoja häitä niin kirkkohäätkin saa kyllä ihan ilman sukulaisia, pari todistajaa kuten maistraatissakin. Maistraatissa ainakin nekin saa talon puolesta, ettei ole niin kamalan vaikea asia.

Vierailija
24/27 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alttarille, vaan pari kävelee sinne ihan keskenään alusta alkaen. Se taluttaminenhan tarkoittaa sitä, että isä "luovuttaa" tyttärensä oman vaikutuspiirinsä alaisuudesta miehen "alaisuuteen", kuka moderni tasa-arvoa kannattava nainen haluaisi moista? VArsinkin kun on raskaana...?

Vierailija
25/27 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siksi, kun ei ole sitä isääkään oikein kuvioissa, mutta en osannut sitä kaivatakaan. Kun olen kuitenkin aikuinen nainen ja menin naimisiin aikuisen miehen kanssa ja kyse oli meidän päätöksestä, jota kutsuimme juhlimaan ne, ketkä halusimme.

Ihan kahdestaan käveltiin alttarille.

Vierailija
26/27 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- kävelkää yhdessä alttarille; niin me ainakin teimme, vaikka isäni on elossa ja oli mukana häissä. Olimme mieheni kanssa asuneet yhdessä jo yli viisi vuotta, joten mitään luovutusseremonioita emme kaivanneet. Tuntui ihanalta jännittää käsi kädessä oven avautumista ja kohdata kaikki ne odottavat ihmiset yhdessä!

- pyytäkää kaasoa/bestmania ohjaamaan vieraat tasaisesti, esim. juuri kaverit sille puolelle, jossa olisi muuten vähemmän väkeä.

Hääjuhlassa harva tuntee niin monia muita vieraita, että kiinnittää huomiota siihen, kenen "puolelta" he ovat. Älä siis anna tällaisen asian haitata häätunnelmaa!

Vierailija
27/27 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ainakin tehtiin itse niin, käveltiin miehen kanssa yhdessä alttarille vaikka paikalla oli isänikin. Olisi vaan tuntunut jotenkin tyhmältä että melkein 10 vuoden yhdessäolon ja yli 8 vuoden omillaan asumisen jälkeen isä luovuttaisi minut sulhaselle... hänhän oli jo minut luovuttanut sen 8 vuotta aiemmin käytännössä.

Meidän häissä oli n. 45 vierasta, sukulaisista kutsuttu vain molempien sisarukset, vanhemmat, isovanhemmat ja yksi miehen setä ja yksi minun täti (läheisimmät).

Ja olin minäkin silloin kuudennella kuulla raskaana,eikä häävieraita ollut paljoa muutenkaan pienet,ihan kivat häät.Olisimme mennneet maistraatissa naimisiin,mutta anoppi sai puhuttua ympäri:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi