Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta on ÄRSYTTÄVÄÄ kun joku KIRJOITTAA näin!

Vierailija
20.02.2010 |

Kirjoittaa KOROSTAEN sanoja SUURILLA kirjaimilla, jottei kukaan erehtyisi olemaan HUOMAAMATTA hänän AH NIIN VIISAITA mietteitään.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joudun työssäni käsittelemään tietoja, jotka ihmiset lähettävät meille. Siirrän niitä tietokantaan ja koska ihmiset käyttävät isoja kirjaimia, jouduin kirjoittamaan ne uudestaan, sen sijaan etä vain lähettäisin tiedoneteenpäin tai kopioisin sen.

Vierailija
2/9 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joudun työssäni käsittelemään tietoja, jotka ihmiset lähettävät meille. Siirrän niitä tietokantaan ja koska ihmiset käyttävät isoja kirjaimia, jouduin kirjoittamaan ne uudestaan, sen sijaan etä vain lähettäisin tiedoneteenpäin tai kopioisin sen.

Kunnon ohjelmassa kirjainkoolla ei ole väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun niin moni viesti tarvitsee tällaista SELVENNYSTÄ? Yleensä ihmiset ymmärtävät kyllä mistä on kyse ilmankin ylimääräistä rautalankaa.

Samaan tapaan rasittaa suuret määrät ylimääräisiä pisteitä ja huutomerkkejä.

ap.

Vierailija
4/9 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ohjelmissa sellainen toiminta jolla tekstin voi muuttaa isosta pieneksi tai päinvastoin.

Vierailija
5/9 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua taas ärsyttää joidenkin tällainen tyyli jaaritella diipa daapa blaa blaa ilman mitään isoja kirjaimia välimerkkejä tai korostuskeinoja

Mun mielestä isoilla kirjaimilla korostaminen on tietyssä tilanteessa paikallaan. Mikään korostuskeino ei toimi, jos sitä käyttää LIIKAA.

Vierailija
6/9 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siihen ei ole ohjelmaa. Tai ainakaan sen hintaista, että se olisi sen väärti. Edellinen vastailee...

Vierailija
7/9 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman SELVENNYKSIÄ tai hymiöitä? Mä olen usein yrittänyt, mutta ei pällit nää TAJUA. ;)

kun niin moni viesti tarvitsee tällaista SELVENNYSTÄ? Yleensä ihmiset ymmärtävät kyllä mistä on kyse ilmankin ylimääräistä rautalankaa.

Samaan tapaan rasittaa suuret määrät ylimääräisiä pisteitä ja huutomerkkejä.

ap.

Vierailija
8/9 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo äänensävystä samalla tavalla kuin hymiö. Voisin käyttää sitä jos olisin tuohtunut ja haluaisin tuoda tuohtumukseni esille, mutta harkiten. Esim. työpaikalla en haluaisi huutaa kenellekään, joten en myöskään 'huutaisi' shköpostissa.

Voi se mielestäni olla myös voimakkaan positiivisen tunnetilan kuvaaja, esim. jos ystäväni kertoisi sähköpostissa olevani raskaana, voisin kirjoittaa: IHANAA! tms.

Vierailija
9/9 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sullakin ap ongelmat.

Onneksi on näin pieniä murheita.

ap