Yksinhuoltajille kelpaa näköjään vaikka vammainen mies.
Kuulin juuri että veljeni kaveri, pahaa epilepsiaa sairastava, apukoulun käynyt 37v oli joutunut naimisiin netissä tapaamansa yh:n kanssa.
Tällä yh:lla on 2 yläasteikäistä poikaa, joilla monenlaisia ongelmia.
Oli sitten huiputtanut veljeni kaverin naimisiin ja nyt kuppaa veljeni kaverin sairaseläkkeen, niin että veljeni kaveri ei saa kotona edes ruokaa ja laihtuu olemattomiin.
Olen itsekin yh, mutta kyllä mulla sentäs joku taso miehissä on, enkä edes ole uutta miestä etsimässä kun entisestä eroon pääsin.
Kommentit (27)
siis oletko edes varma et onko asia edes noin millai annat ymmärtää?
Hänen veljellään on nykyisen diagnostiikan mukainen ADHD, ennen se oli MBD, menikö jälkimmäinen kirjainyhdistelmä oikein? en muista näitä nyt kun eivät omakohtaisia ole.
Se tarkoittaa sitä, että ap:n vanhemmilla on jotain vajaaälyisyyttä, molemmilla tai toisella, tulee suvussa ja geeneissä.
AP:n veli on käynyt apukoulua. On siis vähän vajaa tämäkin; ei ole kovin kummoisella järjellä varustettu kaveri ja on selkeästi niin ylivilkas, että on 70-80 luvulla joutunut apuluokalle, jossa opetus ei ole lainkaan samantasoista kuin normaali luokalla. On siis lähtökohtaisesti geeneissään tyhmempi kuin muut ja saanut vähemmän koulutusta kuin normaali luokalla olevat.
Ja ap itse kantaa tätä samaa geeniperimää, ja on siirtänyt sen lapsiinsakin.
Mitä siis voidaan odottaa tuollaisesta vajaaälyisten suvusta syntyneeltä naisihmiseltä, joka on vielä kaiken lisäksi halveksittava yh??!!
Väittää, ettei huoli ketään.. luulen, ettei kukaan huoli tätä muijaa, koska sillä on väjäjärkisiä lapsia ex-miehelleen eikä kukaan täysipäinen mies huoli alkaa ottamaan vastuuta toiselle tehdyistä pösilökakakaroista ja vähän älliä omaavasta eukosta.. ja vielä pitäisi tehdä lisää lapsia..
AP:ta ottaa päähän, että se ainoa vaihtoehto koko kylältä, jota hän on piirittänyt sen mielettömän sairaseläkkeen toivossa ja joka olisi hänetkin huolinut - että tämä nyt meni ja otti toisen muijan ja meni vielä naimisiinkin asti.
Varmaan ap.ta *ituttaa ihan vietävästi !! Nyt on tuomittu dildoon eikä saa edes niitä sairaeläkerahoja !! FIDDU !
uutta ukkoa en ottaisi jos tuo entinen tuosta sohvasta joskus nousee ja vie hajunsa mennessään. Ja kohta mä itse olen se sairaseläkkeen saaja, niin ei mun tartte kenenkään toisen eläkettä havitella.
Pelaan korttini niin, että ensin olen masennuksen takia sairiksella vuoden ja sit kuntoutustuella syljeskelen kattoon ja sit kun lopullinen eläkepäätös irtoaa mun elämäni on täydellistä.
Ja jos nuo kakarat ovat vajaaälyisiä, mikä on todennäköstä sillä raskausaikaisella alkoholinkäytöllä, niin sitä enemmänhän niistä kelalta rahaa irtoaa.
äitiysneuvolan ohjeista, kun ei siellä apukoulussa lukemaan opetettu. Jotain oli puhetta alkoholista, mutta eihän kalja ja siideri mitään alkoholia ole.
Sidukkaa meni ainakin 4 päivässä koko raskausajan ja siihen päälle vielä keskushermostoon vaikuttavat lääkkeet, niin kai se joku lääketieteellinen ihme olis jos nuo kakarat olis normaaleja.
Hänen veljellään on nykyisen diagnostiikan mukainen ADHD, ennen se oli MBD, menikö jälkimmäinen kirjainyhdistelmä oikein? en muista näitä nyt kun eivät omakohtaisia ole. Se tarkoittaa sitä, että ap:n vanhemmilla on jotain vajaaälyisyyttä, molemmilla tai toisella, tulee suvussa ja geeneissä. AP:n veli on käynyt apukoulua. On siis vähän vajaa tämäkin; ei ole kovin kummoisella järjellä varustettu kaveri ja on selkeästi niin ylivilkas, että on 70-80 luvulla joutunut apuluokalle, jossa opetus ei ole lainkaan samantasoista kuin normaali luokalla. On siis lähtökohtaisesti geeneissään tyhmempi kuin muut ja saanut vähemmän koulutusta kuin normaali luokalla olevat. Ja ap itse kantaa tätä samaa geeniperimää, ja on siirtänyt sen lapsiinsakin. Mitä siis voidaan odottaa tuollaisesta vajaaälyisten suvusta syntyneeltä naisihmiseltä, joka on vielä kaiken lisäksi halveksittava yh??!! Väittää, ettei huoli ketään.. luulen, ettei kukaan huoli tätä muijaa, koska sillä on väjäjärkisiä lapsia ex-miehelleen eikä kukaan täysipäinen mies huoli alkaa ottamaan vastuuta toiselle tehdyistä pösilökakakaroista ja vähän älliä omaavasta eukosta.. ja vielä pitäisi tehdä lisää lapsia.. AP:ta ottaa päähän, että se ainoa vaihtoehto koko kylältä, jota hän on piirittänyt sen mielettömän sairaseläkkeen toivossa ja joka olisi hänetkin huolinut - että tämä nyt meni ja otti toisen muijan ja meni vielä naimisiinkin asti. Varmaan ap.ta *ituttaa ihan vietävästi !! Nyt on tuomittu dildoon eikä saa edes niitä sairaeläkerahoja !! FIDDU !
Lueppa ap:n viesti ajatuksella uudelleen. AP:n veljen kaveri jne. tee sitten diagnoosisi.
terv. ADHD-lapsen äiti, ei yhtään vajokki, kuin ei myöskään sen isä.
Olen kuitenkin kaikesta huolimatta sinnitellyt pääsääntöisesti normaaliopetuksessa tukippetuksesta sain hiukan, mutta arvosanat ja todistus normaaliarvosanoilla oli ysiluokan päätyttyä noin 7,3 tiedän omat vajavaisuuteni, ja diagnoosistani huolimatta, joka tehtiin jo ollessani 6 vuotias. Normaalisti ajoin ajokortinkin ja olen toiminut AHDH - oppilaalle hlökoht. avustajana ja sain kiitosta aina rehtoria myöten ja kertokaas kuka tässä maassa on normaali ? T. Jo omassa elämässä elävä lievästä MBD - oireyhtymästä kärsivä, joka ei välttämättä heti näy. ps. Tunnen monia jotka kärsii vastaavasta, mutta ovat siltikin erittäin fiksuja jopa fiksumpia, kuin ns. normaali - ihmiset .. niin ja alkoholi ja muut päihteet tekevät hallaa ihan jokaiselle!
Kai mäkin oon sit vammanen vaiks sairastanki vaikeaa epilepsiaa muuten oon ihan terve ja silti mulla on kolme tervettä lasta ja epilepsian periytymis prosentti on tosi pieni 1% joten se ei välttämäti edes periydy ,mut en voi käsittää miks ihmisillä on ihme käsitys epilepsiasta ja en voi myöskään ymmärtää miks pitää nähdä vaivaa toisten asioista ja edes varma et onko asia edes noin millai annat ymmärtää?