Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi haluaa väkisin ottaa 7vk ikäisen poikamme yöksi luokseen

Vierailija
20.02.2010 |

Kun hän niin lapsenlapsestaan pitää. En TODELLAKAAN jätä noin pientä kenellekkään yöksi! Anoppi ei ymmärrä sitä vaan haluaa väkisin ottaa pojan luokseen yöksi,että saisin mieheni kanssa olla kahden ja levätä. En minä halua levätä,haluan olla pienokaisemme kanssa. Anoppi soittelee ja kysyy "Tänäänkö tuotte Eeliksen yöksi?" Mitä tuohon sanoo enää kun olen rautalangasta vääntänyt että kysyppäs kuule vuoden päästä uudestaan.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettas kehtaa. puhelin pois seinasta. verhot kiinni. ovikellosta patteri pois.

Vierailija
2/50 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 6kk vauva ja voisin yökyläilyä harvoin harkita siinä 1v. maissa :D Silloinkin n. 1 krt/vuosi ja sitten 4v. voi olla useammin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot asian aina uudelleen, kun anoppi ottaa puheeksi. Kyllä se ajan kanssa perille menee. Ja sitten kun olet valmis antamaan lapsen yökylään, niin anoppi on luultavasti jo luovuttanut, eikä enää edes pyydä, vaikka sitä jo toivoisitkin.

Vierailija
4/50 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti kun tälläinen tilaisuus on,ei monellakaan,noin onnellista tilaisuutta ole.

Vierailija
5/50 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehtii sitä vähän myöhemminkin. Kyllä se anoppikin äitinä tajuaa, että vauva on ihan pieni vielä:-). Ja sanot niin, että hoitopaikkaa tosiaan tarjotaan parin vuodenkin päästä;-D! Oikeastaan ihanaa, että lasta halutaan hoitoon. Toisaalta pitää anopinkin tajuta, että vauva on vauva. Odottakoon edes vuoden:-).

Vierailija
6/50 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaan tiukasti mutta nätisti että noin pieni vauva ei vielä tule kylään. Mutta sitten kun lapsi on isompi, niin katsotaan asiaa uudelleen. Toistat vaan uudelleen ja uudelleen ja jos ei auta niin pistät sun miehen sanomaan tiukasti. Voi olla että anoppi ei sua kuuntele, mutta paremmin omaa poikaansa.

Vierailija
7/50 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppi ei vielä saa kolmevuotiastammekaan yöksi. Ihan sama, toisesta korvasta ulos. Aika vastuutonta jos anoppi määrää tahdin ja äiti alkaa sotimaan omia vaistojaan vastaan.

Vierailija
8/50 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että täältä vauvapalstalta löytyy paljon äitejä jotka valittaa kun anopii ei ota lasta hoitoon.

Vierailija
9/50 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä vaan että ei vielä. Hänelle on jokin konkreettinen aika, jolloin voi alkaa uudelleen kysellä. En odottaisi mihinkään vuoteen, mutta kukin taaplaa tyylillään.

Vierailija
10/50 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee kmieleen kysyä että yrittääkö anoppia omia lapsisi ? Meillä aionakin anoppi yritti aina nähdä lapsia ja miestäni ilman minua eli mut sitten vaan syrjäytettiiin. Lopun siitä teinm äkkiä eikä olla anopin kanssa missän tekemisissä eli pistä se akka ruotuun ja sano sielle että ET missään nimessä anna omaa lastasi noin pienenä kenenkäänluokse yöksi.

Vierailija
11/50 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi on revitty sinun ahterista ja tissitkin on kiinni samassa kropassa. ja jos aikoo jatkaa moista vinkumista niin et tule enää edes kylään.

Meillä tehosi aika radikaali puhe ja 3kk täys käynti kielto...

Vierailija
12/50 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätös on sinun ja sillä selvä.

Vierailija
13/50 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hyvällä tarkoituksella ja rakkaudella. Ole vaan kärsivällinen mutta järkkymätön. Eikä sitä tiedä vaikka olisitkin joku kerta niin väsynyt että tuollainen apu olisikin tarpeen.

Vierailija
14/50 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta tuossa ole pätkääkään hyvää tahtoa missään.

Vierailija
15/50 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi. Isä on lapselle vain sinun pikku apulainen ja työssäkäyvä, joka maksaa kotona makailusi.

Lapsen mummolla ei ole mitään oikeutta nähdä poikaansa ja lapsenlastaan, koska lapsihan on sinun.

Näin se pitää mennä. Hyvä homma. Lapsi tulee kiittämään sinua aikuisena kun ei tunne isäänsä, eikä isän puolen sukulaisia.

tulee kmieleen kysyä että yrittääkö anoppia omia lapsisi ? Meillä aionakin anoppi yritti aina nähdä lapsia ja miestäni ilman minua eli mut sitten vaan syrjäytettiiin. Lopun siitä teinm äkkiä eikä olla anopin kanssa missän tekemisissä eli pistä se akka ruotuun ja sano sielle että ET missään nimessä anna omaa lastasi noin pienenä kenenkäänluokse yöksi.

Vierailija
16/50 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kiva jos tulee hyvä suhde isovanhempiin. Toki heidän pitää olla luotettavia.

Jos et raaski yöksi, voisitko harkita päivällä muutamaksi tunniksi?

Vierailija
17/50 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sä kysyä, että aikooko myös tunnin välein imettää?

Hmmmm...olisiko poikansa -sun miehesi- sanoanut anopille, että haluaisi kahdenkeskisen yön vaimonsa kanssa?

Vierailija
18/50 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä antaisin yöksi, miksi en?

Minusta kiva jos tulee hyvä suhde isovanhempiin. Toki heidän pitää olla luotettavia.

Jos et raaski yöksi, voisitko harkita päivällä muutamaksi tunniksi?

Se että sinusta on ok olla erossa 7 viikoin ikäisestä vauvasta ei tarkoita sitä että muillekin se olisi ok.

Minusta taas tuollainen vonkaaminen on täysin turhaa. Lapsen paikka on äidin luona tuossa vaiheessa ja varsinkin jos rintaruokinnalla, niin todellakaan ei tarvitse pulloon opettaa vain siksi että isovanhempi haluaa hoitaa.

Eriasia jos äiti itse haluaa antaa vauvan hoitoon tai on joku pakottava tarve tehdä niin.

Mutta läheinen suhde isovanhempiin ehtii kehittyä myöhemminkin. 7 viikkoisen perusturvallisuuden kehittyminen kaipaa eniten juuri oman vanhemmat tuttua tuoksua ja läsnäoloa.

Mun ex-anoppi aloitti jo laitoksella saman. "kohta siten otan yöksi hoitoon ja plaa plaa"

Sanoin samantien, että asiaan turha palata ainakaan puoleen vuoteen. EN ole antamassa vauvaa mihinkään hoitoon ja piste.

Lapsi oli ekan kerran yökylässä reilu kaksi vuotiaana. Aiemmin ei ollut tarvetta yökyläilyyn.

Eikä tuo pilalle mennyt, ihan on läheiset välit isovanhempiin ja yöpyy siellä nyt mielellään.

Eli jos äidistä ei tunnu hyvältä olla vauvasta erossa niin mikään mummi ei asiaa voi määräillä ja vaatia. Eikä vauvallekaan ole mitään hyötyä mistään yökyläilyistä.

Vierailija
19/50 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun anoppini yritti pompottaa muutamia vuosia, mutta asetin rajat ja ilmoitin selkeästi oman kantani. Nykyään homma toimii.

Hän ei ole saanut lapsiamme yökylään kertaakaan, eikä edes hoitoon. Vanhin nyt 6v. Ja minulla on syyni siihen, tosin minun ei tarvitse perustella niitä anopille, sanon vain "Ei kiitos".

Meillä saa viettää lasten kanssa aikaa aina kun haluaa, sitä en rajoita.

Vierailija
20/50 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se on sinun miehesi tehtävä sanoa anopille kuinka asia on. Meillä on ollut vähän samankaltainen tilanne (tosin eri asiasta), mutta minä käskin miehen sanoa äidilleen että nyt himmaa vähän. Se on kuitenkin miehen äiti, ei oma. Musta on kummallista että täällä näkee usein tällasia juttuja,, että eikö teidän miehet uskalla sanoa mitään vastaan??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi