Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion opiskella nuoriso-ohjaajaksi!

Vierailija
19.02.2010 |

Mitäs siihen sanotte, mammat?:)

Oon aika korkeasti koulutettu jo nyt, mutta ala jolla olen nyt ei kiinnostakaan ja olen harmitellut tuhlattuja mahdollisuuksia. Siis, kun olis ollut aikaa opiskella ennen lapsia ja olis pitänyt valita se oikea ala just ITSELLE. Nyt oon kuitenkin päättänyt lähteä alalle, joka IHAN OIKEASTI kiinnostaa, sano kuka vaan mitä vaan, vaikka tulen tienaamaan huomattavasti vähemmän kuin nyt.

En siis muuta tässä asiassa mieltäni, sanotte mitä vaan, mut kiinnostaa kuitenkin: Mikä on ihmisten mielikuva nuoriso- ja vapaa-ajan ohjaajan ammatista?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse aion opiskella Keski-Suomessa:)

Ap

Vierailija
2/10 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluan valmistua mahd. nopeasti ja päästä nykyisestä hommasta huitsin hiiteen. Jos joskus inspiroi, niin voi jatkaa amk:ssa opintoja vaikka työn ohessa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota työtä tehdään? Eka mielikuva on että ne on maailmanparantajaidealisteja, jotka pukeutuu verkkareihin eikä värjää hiuksia.

Vierailija
4/10 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut mua et nää verkkareissa ja tukka on takuulla värjätty:D

Siinä mielessä on tuo idealismi ehkä jo väljähtynyt etten oo enää mikään parikymppinen ja sinisilmäinen ja tajuan sen, et kaikkeen ei pysty vaikuttamaan yks ihminen. Mut edelleen elää sisällä pieni kipinä, et jos vaan vaikka yhden ihmisen elämään voi tuoda jotain hyvää, niin sekin on jo paljon.

ap

Vierailija
5/10 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

järjestöissä ja yrityksissä tai yrittäjinä järjestämässä esim. harrastustoimintaa nuorille.

Vierailija
6/10 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno homma ap, nuorissa on meidän tulevaisuus ja onko mielekkäämpää työtä kuin tulevaisuutta muokata?

Vierailija
7/10 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itsellänikin alasta kokemusta.

Työ on:

-Vaativaa, harva jaksaa sitä kovin pitkään. Iltatyötä, joten niin perhe-elämä kun sosiaalinenkin elämä saattaa kärsiä pahastikin.

-Matalasti palkattua ja raskasta. Alussa yleensä puhkutaan intoa jne. mutta pitkässä juoksussa raskasta kun kaikkia ei vaan voi tukea vaikka miten tahtoisi.

-Nykyajan nuoret ovat todella haastavia. Päihteiden käyttö, turvattomuus ja muut ongelmat ovat hyvin yleisiä. Ne joilla on ongelmia ovat yleensä moniongelmaisia ja vievät paljon aikaa ja energiaa --> ala muutenkin vedetty tiukille eli henkilökuntaa minimit jne.

Hienoa työtä, mutta harva jaksaa kovin montaa vuotta vaikka olisi miten lahjakas ja sitoutunut työhön.

Vierailija
8/10 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on uskomattoman hieno olo, kun viimeinkin tein tän päätöksen. Raha ei voi olla kaikki kaikessa. Tietyistä jutuista voi tinkiä, jotta voi tehdä mieleistä ja merkityksellisempää työtä.

Ap

Vierailija
9/10 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla lumetta vaan, mutta kova on aikomus ainakin yrittää jaksaa. Oon tehnyt joskus aiemmin hieman vastaavaa työtä ja huomasin, että mulla on kykyä tavallaan viedä itseni sen työn ulkopuolelle eli katsella sitä objektiivisesti. Pystyin jättämään työt työpaikalle ja taas jatkamaan puhtaalta pöydältä seuraavana päivänä. Sen vuoksi jaksan uskoa, että musta olis tähän. En ota tilanteita henkilökohtaisesti.

Mutta kaikki jää nähtäväksi tietysti!

Ap

Vierailija
10/10 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdään iltaisin ja viikonloppuisin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi