Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon ennen menkkoja rintasi yleensä kipeytyvät?

Vierailija
14.01.2009 |

Ja vielä tärkeämpi: Onko rintojen kipeytyminen merkki siitä, että ovis on jo ohi??

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä tiedä oviksesta.



Mutta rinnat kipeytyvät joskus viikkoa, joskus muutamaa päivää, joskus vain kk aikana, joskun eivät ole ollenkaan kipeät. Luulen sen aikalailla vaihtelevan ihmisillä.

Vierailija
2/7 |
14.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siihen joku looginen selitys?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koitin googlettaa, mutten löytänyt mitään selkeää syytä sitä kautta.

Vierailija
4/7 |
14.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siten tää on tärkeää, et nyt yritän haistella olisinko raskaana. Toiveet ovat ankarat, hoidot menossa. Nyt tuntuu kipua, mietin et jos joku olis tietoisempi kuin minä siitä, mihin kipu liiittyy, liittyykö ovikseen jne.

Vierailija
5/7 |
14.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on arat ja turvonneet kuukautisten alkuun asti.



Tosi yksilöllistä on.

Vierailija
6/7 |
14.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vaiva minulla.. Nyt joka kerrankin (siis oikeasti ekan kerran) näin oviksen tikussa ja toiveet on tietenkin korkealla. Perjantaina pitäisi suurinpiirtein alkaa kuukautiset, tai viimeistään tiistaina. Voivoi, on tää niin hurjaa. :D Meillä alkaa sitten hoidot viimein, jos nyt ei ala raskaus sattumalta. Tuskin, kun ei tähänkään asti. Olisi pitänyt alkaa jo tästä kuusta, mutta joulu tuli väliin.



5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
14.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin laita sähköpostia virvaliekki(a) yahoo.com



t5, joka menee nyt nukkumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän