Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käykää hyvät naiset kaupassa itse älkääkä lähettäkö miehiänne asialle!

Vierailija
19.02.2010 |

Itse tehnyt näin ja vaikka ohjeet antaa niin ei muuten tuo oikeita tuotteita kaupasta :D

Miehet ne ei vaan osaa :D

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on onneksi aikuinen täyspäinen ihminen.

Vierailija
22/32 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos ei löydä, niin osaa soveltaa, esim. jos ei löydä parmesania tuo jotain muuta pastajuustoa.

jos mies on kaupassa ja sinä kotona niin löytääkö miehesi kaikki haluamasi tuotteet vaivatta vai tuoko erilaisia kotiin tai jättää ostamatta jos ei löydä

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi, sitä itsekin luopuu toivosta.

sellaisena. Jos mä jotain vihaan niin naisia, jotka pitää miehiään avuttomina pikkulapsina.

Vierailija
24/32 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostelee siis teille ihan oikeeta merkkii olevia siteitä ja shampoita myös???

vaikka niitä on montaa eri sorttia? -ap

Kyllä. Ihan normaalijärkinen lukutaitoinen mies. Kertaakaan en ole saanut väärää samppoota tai vääränlaisia siteitä.

Vierailija
25/32 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päinvastoin?

Vierailija
26/32 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus mies tuo jotain mitä olen itse unohtanut. Nykyään teen niin että jos miehen pitää käydä kaupassa niin laitan sille lapun tai tekstiviestin mitä ostaa ja kuinka paljon. Yleensä just noi määrät on niitä mitä mies ei oikein hallitse. Kun se ei käy jokapäivä kaupassa niin ei se välttämättä tiedä miten meillä esim. maitoa menee päivässä jne.

Mutta kyllä sen uskaltaa lasten kanssa jättää, osaa kyllä ostaa ainekset mistä tekee ruokaa ja perustarpeet, ei kukaan ole nälkäänsä valittanut.

Vierailija
27/32 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päinvastoin?

MUTTA kun sen, että tuo niitä eri merkkisiä vaippoja kuin mitä yleensä on, voisi selittää hienosti vaikka että "vaihteen vuoksi" eikä niin, että surkeana esittää pakettia, että "en yhtään muista, millaisia niiden piti olla.." =0)

Vaippojen takia nyt en minäKään murhia tee, sentään.... =0)

T: 17 (se, joka sen vaippahommelin kirjoitti ylemmäs..)

Vierailija
28/32 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin, koska hänellä ei ole ajokorttia, niin ne isommat ostosreissut lankeaa yleensä mulle. Jos minä tarvitsen jotain erityistä, kuten siteitä, niin mies tuo kyllä ihan oikeanlaisia, näkeehän se sen paketin joka päivä vessan kaapissa. Mutta muuten en sille kyllä mitään listoja kirjoittele, kai aikuinen ihminen nyt itsekin osaa tulkita, mitä huushollista puuttuu.

Vierailija
29/32 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä täällä meillä mies osaa lukea kauppalapusta mitä siinä lukee ja valkata niitten "monen eri sortin" seasta sen halutun

vaikka niitä on montaa eri sorttia? -ap

Vierailija
30/32 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni vielä synnytyksen jälkeen jälkivuotoa aika runsasta ja tämän takia pyytänyt miestäni tuomaan minulle siteitä paksumpia (vuokkoset).. kaupassa kun niitä ei ole ollut niin on tuonut muita paketteja kolme kertaa, mutta kun nämä ovat niitä ohuita normaaleja eivätkä pidä sitten sitä vuotoa aisoissa.. tuolla nököttää nyt vessassa 4 pakettia niitä koska en nyt voi käyttää :)

Täytyi sitten selitellä minkälaisia pehmeitä paketteja ne paksummat siteet on jos ei juuri vuokkoset merkkiä löydä :)

Tätä lähinnä hain takaa.

ap

Vierailija
31/32 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin, koska hänellä ei ole ajokorttia, niin ne isommat ostosreissut lankeaa yleensä mulle. Jos minä tarvitsen jotain erityistä, kuten siteitä, niin mies tuo kyllä ihan oikeanlaisia, näkeehän se sen paketin joka päivä vessan kaapissa. Mutta muuten en sille kyllä mitään listoja kirjoittele, kai aikuinen ihminen nyt itsekin osaa tulkita, mitä huushollista puuttuu.

Vierailija
32/32 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies suunnittelee viikon ruokalistan, kirjoittaa kauppalistan ja käy kaupassa. Joskus lähden kauppaan mukaan, useimmiten en.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi