Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koiraihmiset! Kysymyksiä pennun käytöksestä!

Vierailija
14.01.2009 |

ja miten ylipäätään on hallussa säännöt koiran kanssa elämiseen.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
14.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirtykää, please, Suomi24-keskusteluun, siellä on muitakin idiootteja.

Vierailija
22/24 |
14.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomioimatta jättäminen on taitolaji. Varsinkin ison koiran kanssa on hiukan vaikeampaa olla huomioimatta kuin pikkutirriäisen hyppiessä nilkkaa vasten.



Pitää ihan oikeasta lainata uudestaan tuo Kaimion kirja ja kerrata perusjuttuja.



Luita koiralla on monenlaisia ja niitä vaihdellaan. Sisällä siis ei hypi ollenkaan, eikä pureminenkaan ole lujaa. Jännä juttu, että lapsia se ei pure ollenkaan. Nuolee naamat ja asettuu viereen makaamaan, pää jonkun lapsen sylissä. Antaa lasten silittää ihan rauhassa, jos minä tai mieheni tekisimme samoin, se haarukoisi heti käsiä hampaisiinsa.



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
14.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että piakkoin pääsisimme tokokurssille. Koetanpa tehokkaammin ottaa tuota selän kääntämistä ja huomioimattomuutta käyttöön, jospa se siitä. Tietysti toivon, että koirasta tulee asiallinen kaveri aikuisena. Aika ison osan varmasti voi pistää pentuiän törppöilyihin.



ap

Vierailija
24/24 |
15.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

myöhemmin kertomaan miten olette edistyneet ja millä keinoin :)

Kärsivällisyyttä peliin, kyllä se siitä. Saako muuten kysyä minkä rotuinen koiruus on kyseessä?



Ja niitä kovia otteita kannattaa tosiaan vältellä, teidän välinen suhde siinä vain kärsisi ja koiran luottamus suhun. Ja ISON koiran kanssa siinä voi olla jo omakin henki myöhemmin vaarassa...



Kun taidot ei riitä niin otetaan väkivalta käyttöön. Ja tämä edellinen lause ei ollut ap:lle tarkoitettu ;) sain sen käsityksen, että teidän kasvatuksenne on ihan terveellä pohjalla.