Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, jotka eivät piittaa sisustuksen trendeistä?

Vierailija
19.02.2010 |

Viime kesänä asuntomessuilla näki monen monta täysin persoonatonta taloa. Samaa sarjaa ovat sisustuslehtien esittelykodit.

Vaaleaa, ruskeaa, harmaata, pelkistettyä.

Karvalankamatto.

Itse pidän vanhanaikaisesta ja maalaisromanttisesta ns. mummolatyylisestä sisustuksesta. Meillä on siis pitsiverhoja ja ruusukuvioita... Räsymatot ovat ihania varsinkin keittiössä.

Nyt haaveilen kaappikellosta joka sanoo tasatunnein plim plom ; ).

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen intohimoinen sisustaja mutta en poukkoile trendien mukaan. Usein sisustuslehtiä lukiessa tulee tunne että eikö tämä ole jo nähty monta kertaa! Pliisua beigeä ja masentavaa valkoista.

Mä tykkää vahvoista väreistä, raskaista materiaaleista ja massiivisista kalusteista.

Monesti on käynyt niin että joku ideani tulee viiveellä hitiksi. Olen saanut päähäni haluta jotain ja etsin sitä kissojen ja koirien kanssa enkä löydä. Kohta niitä alkaakin löytymään joka paikasta!

Todennäköisesti kotimme kelpaisi sisutuslehteenkin, mutta silti väitän että sisutusjuttuja valitessani en mieti mikä on pop vaan mistä oikeasti itse pidän!

Vierailija
2/8 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut koskaan erikoisen kiinnostunut sisustuksesta. Kotini on minun ja mieheni näköinen. Asun vanhassa mummolassani joka on perikunnan omistuksessa. Sistuksemme siis käsittää osan mummon peruja olevia huonekaluja, tätini tänne jättämiä tavaroita ja sitten ne meän omat. Osa on karsittu ja viety varastoon. Mattoina on räsymatot, mummon tai jonku muun itse kutomia. Verhot on minun ostamat paneeliverhot olkkarissa. Muut verhot on toisten käytöstä poistuneita.

Meiltä löytyy siis uutta ja vanhaa, omaa ja lainattua. Ja kyllä tämä meän kodilta tuntuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut koskaan erikoisen kiinnostunut sisustuksesta. Kotini on minun ja mieheni näköinen. Asun vanhassa mummolassani joka on perikunnan omistuksessa. Sistuksemme siis käsittää osan mummon peruja olevia huonekaluja, tätini tänne jättämiä tavaroita ja sitten ne meän omat. Osa on karsittu ja viety varastoon. Mattoina on räsymatot, mummon tai jonku muun itse kutomia. Verhot on minun ostamat paneeliverhot olkkarissa. Muut verhot on toisten käytöstä poistuneita. Meiltä löytyy siis uutta ja vanhaa, omaa ja lainattua. Ja kyllä tämä meän kodilta tuntuu

Vierailija
4/8 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kiinnosta sisustus vähääkään, mutten ole muutenkaan kovin tyylitajuinen, eikä kotihoidontuella paljon sisusteltaisikaan... Koti on silti aina koti.

Vierailija
5/8 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mua tylsistyttää nämä muotitrendit. Sen jälkeen kaikki haluaa just niitä juttuja! Pelkistettyä, vaaleita värejä kalustuksessa, makkareissa yksi seinä tehostettuna jollain shiftaavalla kuvio-tapetilla, laskosverhot, karvalankamatto yms.

Ja itse asiassa sama talojen suhteen! Nyt kun on muotia, että omakotitalo on kaksikerroksinen, rapattu kivitalo, jossa alakerrassa keittiö "aukeaa" ruokailutilan kautta olohuoneeseen, jossa on 4-5 metriä korkeat ikkunat ja joka on auki yläkertaan, jossa puolestaan on makkarit - niin KAIKKI haluaa tämmöisen talon. Miksi kukaan maksaa kenellekään arkkitehdille tällaisen talon suunnittelusta? Senhän osaisi jokainen piirtää itsekin, senkun lukee pari Glorian Kotia tms niin avot - sieltä löytyy pohjat.

Siksi on IHANAA lukea, ettei kaikkea seuraa näitä trendejä. Hatunnosto teille - te harvat teette minunkin työstäni mielenkiintoisempaa!

Vierailija
6/8 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuultavaa! Mua kun melkein hävettää tämä oudonmallinen talo ja epätrendikäs sisustus. En edes tiedä miksi, koska tykkään tästä ja pohja sopii meille loistavasti. Kai se vaan on sitä kun nyt ei "kuuluis" olla tällainen koti.

Vierailija
7/8 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vanha, yli 100 vuotias talo. Sisustus on sekaisin uutta ja vanhaa. Mä ostan paljon kirppareilta ja käytettynä.

Mun mielestäni meillä on mukavaa, kodikasta ja kaunista. Kun nyt ollaan vasta pari vuotta tässä asuttu, niin onhan tuota laitettavaa ja hankittavaa paljon vieläkin. Sisustus siis elää koko ajan. Mä ostan aina silloin, kun tulee jotain mieluista eteen.

Hiljaa hyvä tulee :)

Vierailija
8/8 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän niin kuin lukisi jotain muotilehteä päälle nelikymppisille. Kaikki näyttää samalta ja sitten massa menee mukana. Nuorempana halutaan samanlaiset kengät kuin muillakin on, vanhempana sitten sohvaryhmä.

Joudun työn puolesta muuttamaan muutaman vuoden välein, senkin takia on jäänyt siustaminen vähemmälle. Mutta sitten kun asetun aloilleni, tiedän kyllä mitä haluan, eikä sisustuslehdillä ole siinä asiassa mitään väliä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi