Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette saamillenne lahjoille, joita ette tarvitse?

Vierailija
19.02.2010 |

Olen nelikymppinen kranttu nainen, jolla koti ihan valmis. En halua, en tarvitse mitään uutta, paitsi sellaista, mitä itse katson tarpeelliseksi ja ostan itse. Nyt joulun ja syntymäpäivieni jälkeen kotiini on ajautunut tavaroita, joista en pidä tai jotka ovat minulle turhia. Mitä niille voi tehdä, kun kyseessä kuitenkin lahjoja läheisiltä ihmisiltä? Tästä lähtien muistan sanoa selkeämmin, että en todella TARVITSE mitään. Mitä te teette ei-toivotuille tavaroille?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö pelkää, että lahjan saaja huomaa, ettei hänen antamaansa lahjaa ole enää olemassakaan? Esim. äitini aina välillä kyselee, että missäs sulla on se ja se minkä olen antanut.

Toivon, että lahjanantaja huomaisi, millainen tyyli mulla on ja että en tarvitse mitään roinaa kotiini. Läheisille ystäville sanon suoraan, että kutsun heidät kylään heidän erinomaisen seuran vuoksi. He tietävät tulla vain "biohajoavien" lahjojen kanssa (eli esim. kukkia ja viiniä).

Vierailija
2/9 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon antanu lasten harrastusten myyjäisiin ja arpajaisvoitoiksi. Tuntuu väärältä hyötyä toisten antamista lahjoista, mutta yhtä väärältä säilöä kaapeissa hyvää tavaraa. Ainakin mulle annetut lahjat menee hyvään tarkotukseen, vaikka en niitä itse käyttäisikään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. äitini aina välillä kyselee, että missäs sulla on se ja se minkä olen antanut.

kamala maku. Hänelle sanoin kerran suoraan, että hänen antamansa lahja päätyi Huuto.netin kautta sitä arvostavaan kotiin ja me kartutimme sillä saaneilla rahoilla heidän lapsenlapsen säästötiliä. En ole saanut enää sen jälkeen "yllärilahjoja" anopilta, mikä on oikein hyvä asia.

Vierailija
4/9 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon antanu lasten harrastusten myyjäisiin ja arpajaisvoitoiksi. Tuntuu väärältä hyötyä toisten antamista lahjoista, mutta yhtä väärältä säilöä kaapeissa hyvää tavaraa. Ainakin mulle annetut lahjat menee hyvään tarkotukseen, vaikka en niitä itse käyttäisikään...

kun lapset ovat niin pieniä vielä. Mutta kiitos vaan vinkistä. Noin varmaan kierrätän jatkossa osan ei-toivotusta tavarasta.

Vierailija
5/9 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan pöydän kerran vuodessa tai kahden vuoden välein, nyt kun on lapsia. Sinne vien samalla tarpeetonta tavaraa. Ja osan annan lahjaksi eteenpäin, jos kuvittele, että sille lahjalle löytyisi sopiva saaja.

Vierailija
6/9 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hetken ja myyn eteenpäin myöhemmin. Turha säästää ja pitää tilaa viemässä.

Olen kyllä yrittänyt myös kertoa ja vihjailla etukäteen, että mitä emme halua ja mitä olisi mieleen. En niinkään odota ihan tiettyjä tavaroita tms, kunhan olisi edes sinnepäin : )

Vierailija
7/9 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin myydä Huuto.netissä tai jos oikein sopivasti käy, että tulee vaikkapa häät, missä on joku mulla jo ALKUPERÄISPAKKAUKSESSA oleva lahja LAHJALISTALLA niin voin antaa eteenpäin lahjaksi.

Sellaisen "roina" tavaran myyn kirpparilla. Mulla on kirpparilaatikko aina olemassa ja laitan vieraiden poistuttua tavaran suoraan sinne.

Vierailija
8/9 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viemisinä. Osa menee roskiin.

Muuten ostan aina kyläviemisiksi jotain syötävää tai juotavaa. En koskaan mitään koriste-esineitä. Koska en niitä itsekään halua.

Vierailija
9/9 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen antamaansa lahjaa ole enää olemassakaan? Esim. äitini aina välillä kyselee, että missäs sulla on se ja se minkä olen antanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi