Afrikan tähden säännöt
miten teillä toimitaan, jos Afrikan tähti on jo löytynyt ja kaikki hevosenkengätkin on löydetty?
Ja miten siinä tapauksessa, että pelaajia on 3, 1 löytää Afrikan tähden ja lähtee maaliin ja hevosenkenkiä on jäljellä enää 1. No, toinen pelaaja löytää sen jäljellä olevan kengän, mutta mitä tekee se joka ei saanut tähteä eikä liioin kenkäänkään?
Kiitos, jos joku kertoo millä säännöillä teillä pelataan. Pelin säännöistä, enkä netistä löytänyt vastausta.
Kommentit (20)
pääseehän sinne jos noppa kiertää tarpeeksi kauan?
pääseehän sinne jos noppa kiertää tarpeeksi kauan?
Voi joutua jäämään saarelle jos ei ole rahaa.
ai miten niin jos pääsee maaliin? pääseehän sinne jos noppa kiertää tarpeeksi kauan?
Voi joutua jäämään saarelle jos ei ole rahaa.
ai miten niin jos pääsee maaliin? pääseehän sinne jos noppa kiertää tarpeeksi kauan?
Siinähän se koko pelin jännitys onkin, että uskallatko mennä saarelle, jossa rosvo yllättää.
Katsopa uuden Afrikan tähden sääntöjä: meritietä saa kulkea kaksi askelta kerrallaan noppaa heittämättä, ilman rahaa.
no miks ihmeessä haluais mennä saarelle, jos on jo löytänyt tähden??
2 askelta kerrallaan ilman rahaakin. silloin ei tarvitse heittää noppaa... mutta pääsee pois saarelta.
sitä vaikka voi sieltä saaren ekasta nappulasta saada tähteä ja toka viedä rahat...
Kohta Monopoliinkin tulee joku perustulo-kommunismi..
uudet säännöt huom kaikki!!!
eli 2 askelta aina eteenpäin.
menee tietenkin maaliin ja muut ovat hävinneet. Mutta jos joku/useampi löytää hevosenkengän(afrikantähden löytymisen jälkeen muulloinhan ne pistetään sivuun) niin voi kisata maaliin pääsystä sen kanssa jolla afrikantähti on(ihan kumpaan maaliin vaan).
olen itse miettinyt sitä, että kelpaavatko ennen tähteä löydetyt hevosenkengät? Jos siis on jo aiemmin saanut hevosenkengän.
olen itse miettinyt sitä, että kelpaavatko ennen tähteä löydetyt hevosenkengät? Jos siis on jo aiemmin saanut hevosenkengän.
Selkis.#16 ehtikin jo vastata kysymykseeni ennen kuin olin jo ehtinyt kysyäkään.
Olisi kiva tietää millä säännöillä ja sovellutuksilla pelin MM kisat on pelattu?
Jos hevosenkenkiä ei ole tarjolla, Afrikantähden löytäjä matkaa yksin kohti maalia. Muut ovat hävinneet. Afrikantähden löytäjä voittaa jos pääsee maaliin asti. Jollei pääse, peli jää ratkaisematta. Jos hevosenkenkiä on vain yksi, se löytäjä voi kista maaliinpääsystä. Muut ovat hävinneet.
Afrikantähti on siis peli, jossa jaetaan vain yksi voitto. Seuraavien maaliinpääsyn järjestyksellä tai koko pääsyllä ei ole väliä. Hävinneitä ei panna järjestykseen.