Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotakin vikaa noissa kasviksissa on pakko olla

Vierailija
18.02.2010 |

koska niin moni on niille allerginen. Eikä se allergia edes helpota iän myötä tai siedättymälläkään.

Itse olen allerginen perunalle, porkkanalle, kiiville, sellerille, palsternakalle, tomaatille, pähkinälle, omenalle ja lukuisille mausteillekin.

Lihalle allergisia en tiedä ketäään. Joten sen voi ainakin olettaa olevan ihmiselle luonnon mukaista ja sopivaa ravintoa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ehkäsiee allergeenertikkoja.

Esimerkiksi voi vaikka esiintuoda tämän:

On eriasia työntää pää koivun keskelle kuin hengittää vähän siitepölyä siedätykseksi. Siivous edesajaa juuri siedätyksen ideaa. Eli ei kerralla liikaa. Likaisessa asunnossa on liikaa pölyjä.

Vierailija
22/26 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta melko kitukasvuista porukkaa on siinä sata vuotta sittenkin elänyt.

eli yli 90-vuotiaaksi. Ja oli muuten keski-iässä LIHAVA.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon eläimiä. Yksi ei riitä. Että mitenköhän tämä liian pölyn muka allergisoiva vaikkutus sopii tähän tutkimustulokseen?

Vierailija
24/26 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivotaan päivittäin. Eläimetkin voivat paremmin siisteissä tiloissa. Kodit joissa siivotaan vähän aiheuttavat pahoja allergioita lapsille.

Vierailija
25/26 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon eläimiä. Yksi ei riitä. Että mitenköhän tämä liian pölyn muka allergisoiva vaikkutus sopii tähän tutkimustulokseen?

- kuin vaikka tekstiileistä huoneilmaan irtoava pöly (tulee mieleen että se sisältää tekstiilien käsittelyssä ja viimeistelyssä käytettyjä kemikaaleja jne), tai kaupunki-ilman katupöly, jne.

Eläinperäisessä pölyssä on eläinvalkuaista + varmaan myös bakteereja yms.

Vierailija
26/26 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en siis nautaa enkä possua, koska tuota lihasta tulee maha todella kipeäksi. Heti alkaa pistämän vatsaa ja järkyttävä ummetus. Olen sairaampi tuolloin kuin mieheni, joka on mm omenalle allerginen.

Sitä nyt en tiedä onko tuo allergiaa, mutta minä en voi syödä tuollaista lihaa. kalaa, siipikarjaa kylläkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi