Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teini kuvittelevat että ohuet jalat pelastavat jos naama on ruma.

Vierailija
18.02.2010 |

Eilen linja-autossa pari tikkusääristä teiniä naureskeli paksuille jaloillen. Kun jäätiin pysäkille, totesin teinille että ei sun ohuet jalat auta saamaan poikaystävää koska naamasi on kuin petolinnun perse.

Teini oli ihan pikkusievä, mutta vittuilinpahan vaan huvikseni. Ja toisella teinillä vielä karmeat hammasraudat.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsille saa kyllä vapaasti sanoa rumasti, jos oikeasti haukkuvat avoimesti toisten ulkonäköä.

Vierailija
22/23 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää olko niin tymiä että haukutte teinejä!

kyllä ne pissaliisat rauhoittuu vanhempina ja antaa vittuilla rauhassa kyllä ne aiemmin tai myöhemmin turpaa saa (vink. yli 16v jos olet ja lyöt alle 16v se on rikos ja joudut käräjille)

jos on huono itse tunto niin että pitää välittää toisten kommenteista niin, vastaat mukavemmin takaisin: hei sul on tosi laihat jalat mitens nyt noin?

SANOKAA ASIAT MUKAVEMMIN NIIN SINÄKIN SAAT MUKAVEMPAA KOMMENTTIA,on minuakin haukuttu läskiksi jo 20+ vuotta mutta ,aloitin terveellisen elämän ja olen nykyään erittäin tyytyväinen itseeni. eikä ne teinit tajuu vittuilua ne vaan nauraa teille .....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmeemmän nokkelaa sutjautusta keksinyt. On täällä muillekin vittuiltu koko ikänsä, mutta se on ne tietyt ihmiset joista kasvaa joillekin lapsille kuittailevia aikuisia. Tikkujalkojaan läskeiksi nauravat teinitkin taisivat olla kypsempiä siinä kyydissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi