Oletko hurahtanut goji- marjoihin, maca- jauheeseen ym supefoodeihin?
Hyvä bisnes markkinoijille, kun niiden hintaa katsoo..
Kommentit (10)
ei niitä kukaan meillä syö
maistuu omituisilta
Mustikkajauhe, puolukkajauhe, karpalojauhe, tyrnimehu, nokkosjauhe! Tosin osa itse poimittuna ja "jalostettuna". Miksi kaikki terveellinen on aina jotain ulkomaalaista? Suomen luonto on täynnä mahtavaa superfoodia, siinä hyvä bisnesidea jollekin.
No ei kaiken tarvitse olla kotimaistakaan! Josku´s ulkomainen voi olla parempaakin
OT: saakohan Goji-marjoja syÖdä raskaana ollessa?
kun ajattelen sen olevan superfoodia :-)
Mustikkajauhe, puolukkajauhe, karpalojauhe, tyrnimehu, nokkosjauhe! Tosin osa itse poimittuna ja "jalostettuna".
Miksi kaikki terveellinen on aina jotain ulkomaalaista? Suomen luonto on täynnä mahtavaa superfoodia, siinä hyvä bisnesidea jollekin.
Mustikkajauhe, puolukkajauhe, karpalojauhe, tyrnimehu, nokkosjauhe! Tosin osa itse poimittuna ja "jalostettuna".
Miksi kaikki terveellinen on aina jotain ulkomaalaista? Suomen luonto on täynnä mahtavaa superfoodia, siinä hyvä bisnesidea jollekin.
Kotimaiset marjat on mitä parhainta superfoodia. On sitä paitsi epäekologista raahata marjoja tms. pitkin palloa.
ja kilohinta kymmenesosan kun johonkin gojiin vertaa.
Syön kaurapuuroa, täysjyväruista, kalaa, rypsiöljyä, parsaa, mustikoita, manteleita ja saksanpähkinöitä ja mitä kaikkia niitä superterveellisiä aineita nyt olikaan. Mutta en goji-marjoja enkä maca-jauhetta (vai mitä se nyt oli).
Mistä muuten goji-marjoja tai macajauhetta saa, voisin maistaa kyllä?
Ostin jostain prismasta sellasessa 250g pussissa. Makso jtn 7€