Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

meillä 1 lapsi ja toinen mahassa,mies ei edelleenkään ole kosinut minua

Vierailija
17.02.2010 |

vaikka tästä on ollut puhe jo hieman ennen lapsia,tahtoisin edes kihloihin ja myöhemmin naimisiin,kun on rahaa enmpi jne. Mies on sanonut että olen hänen elämänsä nainen ja haluaa naimisiin mutta ei vielä koska se on niin iso asia?!?!no mitä hemmettiä sitten kuitenkin pelkää.jotenkin hävettää olla miehen "tyttöystävä" vaikka asummekin yhdessä ja olemme yhtäsitoutuneuta toisiimme ja lapsiin kuin naimisissa olevatkin. Meillä ei lainoja tms,asumme vuokralla,emme edes autoa omista..harmittaa vaan :( olen "uhannut" itse kosia mutta mies ei sanonut oikein mtn,enkä toisaalta halua,haluan tulla kosituksi

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttää kun mies ei kosi!!!:D

meillä on yksi lapsi ja ollaan kihloista välillä puhuttu. mies tokaisi tähän "pitää miettiä tarkkaan". (tosin vitsillä)

Vierailija
22/29 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se tavallaan turhaa,tosin lakiasiat,jos toinen kuolee jne niin ovat turvana(mikä siinä muuten turvaa??) Mutta haluisin minäkin sitä yhteen kuuluvuutta ja näytää muillekkin että olemme tosissamme,tuntuu että suku puhuu aina että kun eivät ole edes naimisissa!! saa nähdä,arghhhh! ap:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on, mitä sukulaiset ajattelee?

Jos ette ole naimisissa, niin sitten ette ole, mitä väliä. Ei sillä naimisiin menolla ole mitään käytännön merkitystä. (kaikki paperiasiat voi hoitaa avopuolison hyväksi esim testamentti, vakuutukset.)

Vierailija
24/29 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

why buy the cow when the milk is free.

Vierailija
25/29 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos olette parisuhteessa tosissanne, ja ITSE tiedätte sen, mitä väliä jollain sukulaisten mielipiteellä on?

Vierailija
26/29 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n kaltaisia tilanteita olla Suomessa lukuisilla naisilla. Niin paljon täällä on avopareja, jotka eivät avioidu ja ap:n kaltaisia aloituksia saa lukea vähän väliä.

Vierailija
27/29 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi lasta 3v ja 6kk ja mies kosi nyt . oltiin myös puhuttu ennen lapsia, että joskus naimisiin ja haluan, että mies kosii. miehestä taas kihlaus avioliiton merkki, joten ei halunnut pitkää kihla-aikaa, itse taas en halunnut tulla kosituksi siksi kun olen tehnyt miehelleni kaksi lasta vaan ihan itseni takia. Tuli aivan yllätyksenä vaikka välissä oli aika jolloin luulin ettei tule ikinä kosimaan. Oli vain hänestä aika nyt valmis ja saadaan vihdoin hääjuhlat eikä mitään kastajais+vihkiäisiä. hyvää kannattaa odottaa ja luota vain, että kosii sitten jos kerta sovittu on. Miehillä vain kestää:9

Vierailija
28/29 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliittoon sitoutuminen ja prinsessahääjuhla ovat ihan eri asioita.

niitä häitä, mutta sitä hääjuhlaa ei saa ilman niitä häitä. Minä ainakin haluan se juhlan. (ja saankin, 7/2011)

Vierailija
29/29 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme mieheni kanssa vuosia yhdessä ennenkuin menimme kihloihin. Lapsia syntyi kolme ja talokin tuli ostettua. Naimisiin menimme kun eräänä päivänä ilmoitin että mennään naimisiin. Ei papin aamen elämäämme muuttanut. Nimi vaihtui ja yksi lapsi syntyi lisää. Edelleen olemme yhtä sitoutuneita toisiimme kuin seurustelun alussa 18v sitten. Miehille naimisiin meno ei ole tunne tasolla sama juttu kuin naisille.

Jos haluat naimisiin kosi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän