Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Galluppi äitipuolille.

Vierailija
17.02.2010 |

*Minkä ikäinen olet?

*Entä tytär-/poikapuolesi?

*Minkälaiset välit sinulle on lapsipuoleesi?

*Entä minkälaiset välit, jos edes on välejä miehesi exään (lapsen äitiin)?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

15v

hyvät

hyvät

t. lähi-äitipuoli

Vierailija
2/10 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset jo aikuisia. Välit on hyvät, kaverilliset, lasten äidin kanssa asialliset , ihan kohteliaat välit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Minkä ikäinen olet? 32

*Entä tytär-/poikapuolesi? 19,17

*Minkälaiset välit sinulle on lapsipuoleesi? hyvät

*Entä minkälaiset välit, jos edes on välejä miehesi exään (lapsen äitiin)? hyvät

Vierailija
4/10 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Minkä ikäinen olet? 26v.

*Entä tytär-/poikapuolesi? 16v.

*Minkälaiset välit sinulle on lapsipuoleesi? Todella läheiset ja hyvät.

*Entä minkälaiset välit, jos edes on välejä miehesi exään (lapsen äitiin)? Ei niin minkäänlaisia. Emme ole edes tavanneet, eikä tulla varmaan tapaamaankaan.

Vierailija
5/10 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitipuolen rooli

itse 49v, poikapuoli 30v tytärpuoli 32v molemmilla nyt yksi lapsi itsellään.

Poikapuoleni asui meidän kanssamme yhteistä kotia 15-21v ja sitä kautta olemme ikään kuin tutumpia ja äärimmäisen läheisiä.

Tytärpuoli oli jo omillaan mutta tarvitsi ja sai paljon tukea nuorena aikuisena.

Olen vilpittömän onnellinen heistä(kin) ja olemme lämpimästi läheisiä.

Äitiinsäkin on mutkaton suhde eikä ongelmia.

Vierailija
6/10 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50-vuotias, tytärpuoleni on 18.

Välimme ovat olosuhteisiin nähden erinomaiset. Hän muutti meiltä omilleen viime vuonna ja hänellä on itsenäistymisvaihe yhä meneillään eli ei käy "kotona" ihan niin usein kuin toivoisin, mutta käy kuitenkin. Rakkautemme on ollut sillä tavalla yksipuolista, että minä olen rakastanut häntä enemmän kuin hän minua. Hänen rakkaudestaan oli lapsena kilpailemassa myös äiti ja olen äitipuolena väistynyt monessa antaen äidin tulla aina etusijalle.

Tällä hetkellä meistä kellään ei ole mitään välejä hänen äitiinsä. Olen iloinen tytärpuolen aikuistumisesta, koska olemme voineet lopettaa tuon äitiin liittyvän teeskentelyn. Nuori huomasi murrosiässä, että hänen ihannoimansa valtiatar-äiti onkin oikeasti hyvin kipeä ihminen. Juuri sellainen, jonka terve ja omasta hyvinvoinnistaan välittävä ihminen kiertää kaukaa.

Vierailija
7/10 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Minkä ikäinen olet? 39v

*Entä tytär-/poikapuolesi? 24v,20v,17v

*Minkälaiset välit sinulle on lapsipuoleesi?

Ihan hyvät välit, en ole äiti heille mutta läheinen aikuinen. Esim. lomaillaan yhdessä. Miehen esikoinen on aikoinaan asunut 10v samassa taloudessa.

*Entä minkälaiset välit, jos edes on välejä miehesi exään (lapsen äitiin)?

Ei välejä, vältän kontaktia, vain pakolliset perhejuhlat.

Minulla myös kokemus että on antanut elämänkokemusta ja rikastuttanut elämää, että on saanut kolme omanlaistansa nuorta elämäänsä.

Vierailija
8/10 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

13v on lapsi

12 vuotta olen ollut lähi ja nyt etä äitipuolena

Emme ole lapsen äidin kanssa missään tekemisissä

Vierailija
9/10 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-tytärpuoli (etä) 13v

- välit häneen ovat neutraalit; yritän parhaani mukaan olla "sekaantumatta" hänen tekemisiinsä ettei tule "sanomista". Mutta kuitenkin tyttö on oikein mukava; sen suhteen ei ole mitään ongelmia

- muutama pakollinen tapaaminen tytön äidin kanssa vuodessa; näitäkin yritän vältellä

Vierailija
10/10 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Minkä ikäinen olet? 26v. *Entä tytär-/poikapuolesi? 16v. *Minkälaiset välit sinulle on lapsipuoleesi? Todella läheiset ja hyvät. *Entä minkälaiset välit, jos edes on välejä miehesi exään (lapsen äitiin)? Ei niin minkäänlaisia. Emme ole edes tavanneet, eikä tulla varmaan tapaamaankaan.

kun ei tuollaista ole?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi