Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikamaiset naiset saa tyttöjä ja naiselliset naiset poikia

Vierailija
17.02.2010 |

Tuolla käy kuuma keskustelu siitä, jos on saanut 3 poikaa tai 3 tyttöä peräkkäin.

Siitä tuli mieleen, että oletteko tekin huomanneet, että erityisesti äidit joilla kaikki tyttöjä ovat jotenkin poikamaisia? Ja puolestaan naisellisemmat naiset saavat enemmän pelkästään poikia?

Olisiko luonto järjestänyt asia niin, että feminiinisyys ja maskuliinisuus tasapainoittuisivat?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite kuulun niihin poikamaisiin naisiin ja mulla on itellä poika, ootan toista ja sekin on luultavasti poika.

Vierailija
22/38 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä kasvaa mitä sinne kylvetään ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstamamma kumosi koko biologisen periyttämisen faktatiedon! =)

Vierailija
24/38 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono ravitsemustilanne (eli laihat naiset) -> kannattaa tuottaa tyttöjä, tytöt tärkeämpiä populaation säilymisen kannalta ja toisaalta pojat rasittavat enemmän äidin elimistöä raskauden aikana.

Ihan huuhaata moiset analyysit.Ihan niinkuin tämäkin:

kauniit naiset saavat enemmän tyttöjä.

Toisaalta painoindeksi korreloi sukupuolen kanssa. Laihat naiset saavat tilastollisesti enemmän tyttöjä. Ehkä jotkut näkee laihuuden poikamaisuutena? Rehevät muodot -> naisellinen?

Uskoisin itse, että sukupuoleen voi vaikuttaa lähinnä seksin määrä, mutta koskaan ei voi tietää onko kyseessä jonkun muun kohdalla vain yhdynnän ajoitus. Siitä päätellen, että jos harrastaa usein seksiä, siittiöitä on aina vartomassa munasolua, ja ne pitkäikäisimmät siellä ovat tyttöjä. Ja kertalaakista voi tulla helposti poika, koska poikasiittiöt ovat nopeampia. Mutta voihan siellä olla myös nopea poikasiittiökin vahtimassa..

Omalta kohdaltani allekirjoitan tuon edellisen, eli runsaasti seksiä -> tyttö, ja täsmällinen yksi ajoitus -> poika :D

Vierailija
25/38 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohdunkaulan lima, eli ohuempi lima päästää paremmin tyttösiittiöt läpi ja päinvastoin.

Minusta rasittavia tällaiset päätelmät niinkuin ap esitti, vähän samaa sarjaa kuin vatsan muodon analysointi tai ennustukset ja taikatemput raskaanaollessa.

Vierailija
26/38 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä tilastoitu, että stressaavina aikoina syntyy enemmän tyttöjä, ja se taas johtui muistaakseni miehen tuottamista siittiöistä.

Nämä teidän esittämänne teoriat perustuvat ilmeisesti siihen oletukseen, että munasolu valitsisi haluamansa siittiön. Täytyy muistaa mitä käytännössä tarkoittaa, kun munasolu hedelmöittyy, eli munasoluhan on se, josta voi tulla kumpi tahansa. Ei ole olemassa naista, joka tuottaisi "tyttömunasoluja" tai "poikamunasoluja". Toisin sanoen tuntuu sanalla sanoen erikoiselta, että mikään naisen ulkoinen ominaisuus voisi vaikuttaa kummanlainen siittiö munasolun hedelmöittää.

Vierailija
27/38 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ulkonäöltäni muistutan rekkalesboa, vaikka olenkin täyshetero.

Vierailija
28/38 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykykäsityksen mukaan jopa 50 % hedelmöittyneistä munasoluista abortoituu hyvin varhaisessa vaiheessa.

Naisen elimistö todellakin pystyy vaikuttamaan siihen millainen alkio pääsee kiinnittymään ja millainen ei.

Iän myötä tämä heikkenee, sen vuoksi iäkkäät naiset saattavat yllätäen saada toista sukupuolta kuin aiemmin. esim. 7 tytön jatkoksi poika tai toisinpäin, samaan liittyy vammaisten sikiöiden (esim. down) ja kaksosraskauksien lisääntyminen iän myötä, nämä ei ole pelkästään kiinni munasolujen vanhenemisesta.

Se on kyllä tilastoitu, että stressaavina aikoina syntyy enemmän tyttöjä, ja se taas johtui muistaakseni miehen tuottamista siittiöistä.

Nämä teidän esittämänne teoriat perustuvat ilmeisesti siihen oletukseen, että munasolu valitsisi haluamansa siittiön. Täytyy muistaa mitä käytännössä tarkoittaa, kun munasolu hedelmöittyy, eli munasoluhan on se, josta voi tulla kumpi tahansa. Ei ole olemassa naista, joka tuottaisi "tyttömunasoluja" tai "poikamunasoluja". Toisin sanoen tuntuu sanalla sanoen erikoiselta, että mikään naisen ulkoinen ominaisuus voisi vaikuttaa kummanlainen siittiö munasolun hedelmöittää.

Vierailija
29/38 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkion valikoitumista on tutkittu paljon. On todellakin mekanismeja, joilla sukupuoli valikoituu vasta naisen elimistössä.

Spermassa sukupuolisuhde on lähes aina 50-50, nainen vaikuttaa sikiön sukupuoleen enemmän kuin mies.

Vierailija
30/38 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitten on muutama poikkeus joka murtaa säännön...

Itselläni on molempia. Joten ehkä olen itsekin molempia...

Mutta tiedän erään naisen joka on naisellisuuden perikuva. Hän ei kävele kuin korkkareilla ja aina on laittautunut naisellisesti. Esikoisensa oli poika mutta sitten perheeseen syntyi tyttö.

Vierailija
31/38 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne joilla on monta poikaa ovat usein sellaisia reippaan rempseän ja urheilullisen oloisia? usean tytön äideistä minulla ei ole oikeastaan olemassa mitään stereotypiaa.

Vierailija
32/38 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö ole kuulleet että määräävä tekijä vauvan sukupuolessa on siittiö. Onko y:tä vai X:ää.

T. Kolmen tytön naisellinen äiti :)

Vierailija
33/38 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sellaisen hassuuden myös, että mitä nätimpi äiti, sitä enemmän tyttöjä.

Vierailija
34/38 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähipiirissäni. Itsekin enemmän rento ja poikamainen ja minulla yksi tyttö, samoin siskollani. Toisaalta hyvin naisellisella kaverillani 2 poikaa ja yksi tyttö :-9

Vierailija
35/38 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on niin totta!!

Vierailija
36/38 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- en koskaan käytä hameita

- en edes omista korkkareita

- en ymmärrä naisten maailmasta "mitään"

- yritän pukeutua säällisesti ja jotenkin kauniisti, meikkaan myös ja laitan hiukset päivittäin

Vierailija
37/38 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten teillä kaikilla poikalapsien äideillä on ihan paska panomies.

Vierailija
38/38 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen mieltäni aika miehekäs vaikka ulkoisesti melko naisellinen ja siihen ainakin pyrin. Koen itseni kuitenkin mieheksi ja tyttölapsia on. Olen aika vakuuttunut tästä teoriasta myös. Toki paljon vaikuttaa myös muut asiat. Nuoremman lapseni sukupuolen valitsin itse tietoisesti arjen teoilla ennen raskautta.

Mutta ne "tiesin että se on tyttö" ei pitänyt paikkaansa minun kohdallani ainakaan. Ajattelin ekan olevan poika mutta ei ollutkaan 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä