Poikamaiset naiset saa tyttöjä ja naiselliset naiset poikia
Tuolla käy kuuma keskustelu siitä, jos on saanut 3 poikaa tai 3 tyttöä peräkkäin.
Siitä tuli mieleen, että oletteko tekin huomanneet, että erityisesti äidit joilla kaikki tyttöjä ovat jotenkin poikamaisia? Ja puolestaan naisellisemmat naiset saavat enemmän pelkästään poikia?
Olisiko luonto järjestänyt asia niin, että feminiinisyys ja maskuliinisuus tasapainoittuisivat?
Kommentit (38)
itseasiassa onpa mielenkiintoista!! itse olen naisellinen ja mulla on 3 poikaa 1 tyttö. ysätväni on tosi naisellinen jä hällä on 3 poikaa, yksi ystäväni on poikamainen ja hällä 2 tyttöä, toinen poikamainen ystävä ja hällä 3 tyttöä??
hmm..entäs spaissari becham, 3 poikaa..
olen koko ikäni ollut, ja pojan olen saanut.. Että väärin meni johtopäätökses ainaki mun kohdalla..
naisellinen nainen ja mul on 2 tyttöä ja 1 poika
että en ole huomannut. väärä päätelmä
ja minä esimerkiksi en pistä hametta päälleni suurin surminkaan, en pidä pitseistä, röyhelöistä, korkokengistä, kiharoista, itsensä ylenmääräisestä puunaamisesta, naisellisesta "heikkoudesta", ja arvostan järkeä. Niinpä tiedän, ettei ole minusta kiinni, että meillä ei ole poikia. Minä kun en pysty sitä y-kromosomia saamaan aikaiseksi, vaikka päälläni seisoisin.
kauniit naiset saavat enemmän tyttöjä.
Toisaalta painoindeksi korreloi sukupuolen kanssa. Laihat naiset saavat tilastollisesti enemmän tyttöjä. Ehkä jotkut näkee laihuuden poikamaisuutena? Rehevät muodot -> naisellinen?
olen poikamainen nainen ollut aina! Ja poikiahan noita siunaantuu :)
(joka jos olisi mies olisi ääri miehekäs eli machomiestä) on poika.
ehkä sinä eliminoit poika-alkiot.
Minä kun en pysty sitä y-kromosomia saamaan aikaiseksi, vaikka päälläni seisoisin.
Kun luin ap:n viestin mietin työpaikkani naisia ja heidän lapsiaan. Ja kyllä: kaikki ne, joilla on pelkkiä tyttöjä ovat hyvinkin poikamaisia, ei KOSKAAN hametta puhumattakaan korkkareista. Poikien äidit taas ovat naisellisesti pukeutuneita, usein vielä pitkät/puolipitkät hiukset omaavia. :) En ollut koskaan aikaisemmin kuullut tai tullut ajatelleeksi asiaa.
Ei naisen ominaisuuksilla ole juurikaan väliä mitä tulee lapsen sukupuolen määräytymiseen. Siittiössähän se ratkaiseva kromosomi on. Jos ei sitten ajattele että naiselliset naiset saavat tyttöalkioista hyvin varhaisen keskenmenon useammin kuin poika-alkioista ja toistepäin? Ei kyllä kuulosta kovin järkevältä teorialta.
Sitäpaitsi me 2010-luvun naiset ollaan kaikki aika maskuliinisia verrattuna esim. 100 vuoden takaisiin aikoihin.
Itsekin olen hyvin naisellinen ulkoisesti ja minullahan on pieni poika, naapuruston tyttöjen äidit ovat tosiaan vähän jätkämäisiä... Kun taas poikien äidit hyvinkin naisellisia (ja yleensä poikien äidit ovat saaneet itsensä hoikkaan kuntoon nopeammin).
Säälittää tosiaan tuon yhdenkin aloituksen tekijän tuleva lapsi, kun aloittaja ei kuulemma edes halua koko lasta, kun se on poika... Jotenkin tuntuu kyllää, että todellisuudessa tuo ketjun aloittaja on tyttölauman äiti, joka on katkeroitunut sen takia ja purkaa av:llä höyryjään...
Kun luin ap:n viestin mietin työpaikkani naisia ja heidän lapsiaan. Ja kyllä: kaikki ne, joilla on pelkkiä tyttöjä ovat hyvinkin poikamaisia, ei KOSKAAN hametta puhumattakaan korkkareista. Poikien äidit taas ovat naisellisesti pukeutuneita, usein vielä pitkät/puolipitkät hiukset omaavia. :) En ollut koskaan aikaisemmin kuullut tai tullut ajatelleeksi asiaa.
Tosin mun tuttavapiirissä monella on sekä tyttöjä että poikia, niin meilläkin.
ne joilla on monta poikaa ovat usein sellaisia reippaan rempseän ja urheilullisen oloisia? usean tytön äideistä minulla ei ole oikeastaan olemassa mitään stereotypiaa. minulla on kolme tyttöä ja yksi poika ja olen hyvinkin naisellinen, jos sillä ajatellaan hameita, korkkareita, meikkejä ja pitkiä hiuksia. en tosin liitä noita asioita lapsiin, vaan ihan vain siihen, että oma isoäitini on minut kasvattanut siihen ajatukseen, että "hieno nainen ei mene edes postilaatikolle ilman huulipunaa." :DDD
voinhan tuota asiaa omien lasteni kohdalla seurata. omista tyttäristäni kaksi on todella naisellisia ja yksi vähän rempseämpi tyttö, joka ei juurikaan vaatteita mieti ja hiuksetkin harjaa, jos ehdin asiasta muistuttaa ennen kuin hän ovesta poistuu.
Olen hyvin naisellinen nainen, muodokas enkä tippaakaan poikamainen ja minulla on yksi tyttö. Höpöhöpöjuttuja taas eli se siitä.
Ihan niinkuin tämäkin:
kauniit naiset saavat enemmän tyttöjä.
Toisaalta painoindeksi korreloi sukupuolen kanssa. Laihat naiset saavat tilastollisesti enemmän tyttöjä. Ehkä jotkut näkee laihuuden poikamaisuutena? Rehevät muodot -> naisellinen?
Uskoisin itse, että sukupuoleen voi vaikuttaa lähinnä seksin määrä, mutta koskaan ei voi tietää onko kyseessä jonkun muun kohdalla vain yhdynnän ajoitus. Siitä päätellen, että jos harrastaa usein seksiä, siittiöitä on aina vartomassa munasolua, ja ne pitkäikäisimmät siellä ovat tyttöjä. Ja kertalaakista voi tulla helposti poika, koska poikasiittiöt ovat nopeampia. Mutta voihan siellä olla myös nopea poikasiittiökin vahtimassa..
Omalta kohdaltani allekirjoitan tuon edellisen, eli runsaasti seksiä -> tyttö, ja täsmällinen yksi ajoitus -> poika :D
Se menee näin:
minulla on 2 tyttöä, jotka käyttää vaaleanpunaista röyhelöä, prinsessakoruja ym. Tämän myötä olen itse todella "täynnä" kaikkea tyttömäisyyttä ja pukeudun itse enemmin urheilullisesti kuin naisellisesti.
tutulla on 3 poikaa ja hän sanoo kompensoivansa kodin "testosteronia" ylenmääräisellä tyttömäisyydellä, käyttää äärinaisellisia vaatteita, hiuskoruja ym.
Eli tytöt tekee äidin ei-naiselliseksi, pojat tuottaa vastakkaisen reaktion.
Minäkin olin ENNEN tyttöjä hyvin naisellinen, en enää...
Itse viihdyn tilanteesta riippuen sekä hameessa että haalareissa. Ja tämän perusteella mulla pitäis sitten olla tyttöjä ja poikia.
Aika kaukaa haetulta tuntuu tämä, anteeks vaan.
minulla on vain poikia. En nyt ehkä luonteeltani ole kovin perinaisellinen, vaan analyyttinen ja looginen. Mutta ulkoisesti olen, eli meikkaan, käytän koruja, kiinnitän huomiota pukeutumiseen jne.
Olemmeko jotenkin neutraaleja?