Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä tahtosin käyttää säätämäni rahat kauneusleikkauksiin mies remonttiin.

Vierailija
17.02.2010 |

Toki meidän vanha talomme kaipais remonttia kun on pieni lapsi mutta mä halua päästä vatsarepusta ja raskausarvista ja olla onnellinen:lisää lainaa ei saada ja kun olen työttömänä niin vaikeaa on mistään saada rahaa.Mies ei tajua vaikka ilkeästi huomautteleekin jumppaamaan.Mä haluaisin olla onnellinen eikä itkeä joten haluan käyttää raha titseeni.Varmasti tulee ero mut sittenpä joutuu talon yksin remppaan kun jää yh-isäksi huoltajuutta en halua.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä otit uuden asian provottavaksi. Muuten ihan hyvä, mutta sun pitäisi tehdä tuolle kirjoitustyylille jotain. Kaava on aina sama, samoin kirjoitusen sävy.

Ei mene läpi. Nyt treenaamaan kirjoitustyyliä.

Tuota,tohon on kyllä pakko todeta,että ihan ensimmäistä kertaa elämässäni tänne mitään kirjotin. Ja tais olla viimeinen,kun kerran alkaa tuommosia syyttelyitä satelemaan kun oman mielipiteensä kertoo.

Vierailija
2/17 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vissiin marttiinan tarina vähän innoitti??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen saa tehda omilla rahoillaan mitä lystää, kunhan se ei ole pois perheen elannosta.

Vierailija
4/17 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samassa huoneessa ja meidän suihkuhuone tosi kylmä ne tarttis kipeästi rempaa.

Vierailija
5/17 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sittenkö olisit onnellinen, timmi vatsa, sileä iho? Edelleen kylmä pesuhuone ja lapsi nukkuu kanssanne kunnes muuttaa pois kotoa?

Ihan samaa mieltä ukkos kanssa.

Nyt tiukka ruokavalio, itseä niskasta kiinni, salille ja lenkille.

Vierailija
6/17 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eipä se pois lähde kun maha on venynyt ja tosiaankin haluan tiukan vatsan.

Vierailija
7/17 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että saatte kodin kuntoon. Olisihan se kiva, jos kroppasi olisi täydellinen, mutta se ei ole VÄLTTÄMÄTTÖMYYS vielä nyt. Voit palata asiaan uudelleen kun koti on kunnossa ja lisää rahaa säästössä. Minäminäminäminä.

Vierailija
8/17 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin et voi vielä sanoa, lähteekö vatsa pois vai ei. Mulla synnytyksestä 8 v ja timmi vatsa

Vierailija
9/17 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin on plastiikkakirurgi sanonut.En halua säästämniäni rahoja taloon antaa hommatkoon ukko rahansa millä talon kunnostaa.Minä laitan rahat itseeni.

Vierailija
10/17 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin on plastiikkakirurgi sanonut.En halua säästämniäni rahoja taloon antaa hommatkoon ukko rahansa millä talon kunnostaa.Minä laitan rahat itseeni.

Vierailija
11/17 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies haluaa rempata talon ottakoon lainaa tai hommatkoon toisen talon.

Vierailija
12/17 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sen niin pitänyt mennä av:n raadin mukaan.

Kun teillä on niin isot erimielisyydet rahankäytöstä, suosittelisi kyllä erillisiä rahoja. Ei tarvitsisi kummmankan urputtaa siitä, mihi toinen säästönsä käyttää.

Vierailija
13/17 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähden ja eroan hommatkoon mies rempparahansa muualta.

Vierailija
14/17 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu aika kummalta,että et halua tarjota lapsellesi ehjää perhettä? Itse voisin kulkea mörön näköisenä ja roikkuvan vatsan kanssa,kunhan lapsellani on hyvä olla. Itse lihoin raskauden aikana 10 kiloa,ja vatsa oli timmi 3kk synnytyksen jälkeen. Että kyllä se siitä katoaa ajan ja työn kanssa,nyt se järki käteen nainen!

Vierailija
15/17 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä otit uuden asian provottavaksi. Muuten ihan hyvä, mutta sun pitäisi tehdä tuolle kirjoitustyylille jotain. Kaava on aina sama, samoin kirjoitusen sävy.

Ei mene läpi. Nyt treenaamaan kirjoitustyyliä.

Vierailija
16/17 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja haluan kulkea bikineissä enkä olla mieheni huomauteltavana.

Vierailija
17/17 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi hyvänen aika!! Sen onnellisuuden saavuttaa kun on tyytyväinen itseensä sellasenaan kun on. Mutta tee kuten haluat. Mut ei se onnea tuo. sanon mä.