Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kokoa 38/40 niin mikä brittikoko?

Vierailija
16.02.2010 |

Eli onko se 14 vai 16? Vai kenties jokin ihan muu?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toi 40 olis sit 14. Ehkä? Ainakin ostin koon 12 vaatteita, kun olin kokoa 38 ja hyvin mahtui!

Vierailija
2/8 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin tilata äitiysuimapuvun netin kautta. Olisi tullut aika suuri jo en olisi teiltä vinkkiä saanut. Kiitos! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä varmuuden vuoksi googlata size converter, siellä kai viralliset vastaavuudet on.

Vierailija
4/8 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 10 on 38

Ainakin täällä Irlannissa Brittikaupoista vaatteita ostaessani näin. Koot kyllä vaihtelevat kaupoittain. Nextissä 10 on minulle liian iso, muissa kaupoissa sopiva.

Vierailija
5/8 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä ei päde suomessa verrattavissa oleviin kokoluokituksiin joita on muutettu. Jo parin vuoden ajan 10=36, 12=38, 14=40 jne. Näin ainakin suomeen tuotaviin vaatteisiin menevät nuo koot.

T: eräs joka on näiden kanssa päivittäin työssä tekemisissä.

ja 10 on 38 Ainakin täällä Irlannissa Brittikaupoista vaatteita ostaessani näin. Koot kyllä vaihtelevat kaupoittain. Nextissä 10 on minulle liian iso, muissa kaupoissa sopiva.

Vierailija
6/8 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos taas vastauksista. Tuolla kaupan sivuillakin on joku oma koko taulukko, joten täytyy ottaa mittanauha vielä käteen. Usein vain tuollaisten taulukoiden perusteella en kuulu suoraan mihinkään kokoon kun olen suht rintava.

Uimapuvussa tosin ehkä kannattaa ostaa vaihtoehdoista se pienempi ettei tipahda päältä :P

Vierailija
7/8 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa käydessäni täytyykin kai sitten ostaa 36 kokoa.

nämä ei päde suomessa verrattavissa oleviin kokoluokituksiin joita on muutettu. Jo parin vuoden ajan 10=36, 12=38, 14=40 jne. Näin ainakin suomeen tuotaviin vaatteisiin menevät nuo koot. T: eräs joka on näiden kanssa päivittäin työssä tekemisissä.

ja 10 on 38 Ainakin täällä Irlannissa Brittikaupoista vaatteita ostaessani näin. Koot kyllä vaihtelevat kaupoittain. Nextissä 10 on minulle liian iso, muissa kaupoissa sopiva.

Vierailija
8/8 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kokoa38(-40) ja ostan yleebsa 10, joskus 12.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi