Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lastenvaatteiden tilaaminen briteistä ja usasta on mielestäni brassailua

Vierailija
16.02.2010 |

varmasti jokaisen taaperolle löytyisi kotimaasta vaatteita.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaa, kun samaan hintaan saat postikuluineen ulkomailta.

Vierailija
2/37 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut Englannissa vuoden. Minusta se on ihan perustavallinen maa, siinä missä Suomikin, isompi vain. Ei tosiaan ole brassailua jos sieltä tilaan jotain.

Miksi tilaan? Siellä on enempi ihmisiä, siis myös enemmän kauppoja ja enemmän valikoimaa. Käyn myös itse kerran vuodessa Lontoossa ihan vaan hakemassa vaatteita, kenkiä, laukkuja yms. Koko perheelle! Varmaan ihan kauhea brassailija olen, kun ihan Mothercarelta ja Monsoonilta tuon vaatteita lapsilleni, voi kauheeta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

*av-laisten* mielesta usalaiset varsinkin on yleisesti suomalaisia tyhmempia, miksi niilla olisi paremmat vaatteet ??

Vierailija
4/37 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ihmeessä pitäisi ostaa suomesta?

Vierailija
5/37 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostaisin taas mielelläni ulkomailta, mutta en ole oikein löytänyt mieleisiä kauppoja. Nextiltä Briteistä on ajatus jossain välissä tilata, mutta mallistossa ei nyt ole meidän lapsille sopivia. Olen myös tilannut Ranskasta Dpamilta. Osaisiko joku suositella minulle mistä kannattaisi kivoja, värikkäitä perusvaatteita metsästää?

Vierailija
6/37 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenvaatteiden tilaaminen briteistä ja usasta on mielestäni brassailua

varmasti jokaisen taaperolle löytyisi kotimaasta vaatteita.

Diagnoosi:

Ap ei itse osaa tilata vaatteita ulkomailta ;)

Vierailija
7/37 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa nyt olla elämä pilalla.

Mitään Mothercarea en ole koskaan nähnytkään, kunhan ostan vain vaatteita jotka mun mielestä näyttävät kivoilta. Ihan sama minkä merkkisiä.

Voin kylla kertoa (asun siis Lontoossa), etta taalla ei Mothercaresta lapsiaan kunnioittavat vanhemmat osta lapsilleen muita kun alusvaatteita ja yopukuja. Eli menee ihan ihan Prisma laadusta:-)

Vierailija
8/37 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasteni vaatteilla, jos ne tulevat Briteistä? Mistä edes kukaan tietää, mistä tilasin ne? Pitääkö niihin kirjoittaa, mistä ne on hankittu?

Mieheni varmaan vasta brassaileekin, kun tilasi juuri tietokoneen osan jostain Hong Kongista.

Vierailija
9/37 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä vaan löytyy niin kivoja niin halvalla.

Vierailija
10/37 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

_paljoa_ parempi edellämainittuja. Ostan Gapista juurikin kotivaatteita, mutten ole huomannut ratkaisevaa eroa esim. Nextiin verrattuna. Ja Gapin liikkeistä käyn Gapin vaatteet ostamassa, kuinka niin?

Minun tämän hetken suosikkejani ovat mm. Happy Garden, Clayeux, Ralph Lauren, Pomme Framboise.

paljoa parempi ole edellämainituista. Gapistä saa hyviä perusvaatteita=kotivaatteita.

Ja en todellakaan mihinkaan Mothercaren raasyihin. Suurimman osan lapsieni vaatteista ostan Gapista. Voin kylla kertoa (asun siis Lontoossa), etta taalla ei Mothercaresta lapsiaan kunnioittavat vanhemmat osta lapsilleen muita kun alusvaatteita ja yopukuja. Eli menee ihan ihan Prisma laadusta:-) Mutta eihan siina mitaan jos heidan laadusta ja kuoseista tykkaat. Pisti vaan huvittamaan kun ihan netissa mainostat vuosittaista ostosmatkaasi ja kohteena Mothercare;-)

GAPin laatu on parempi kuin Mothercare. Trikoot pysyy kuosissaan paremmin ja ne on kivan nakoisa vaatteita. Mista sina kayt GAPin vaatteita ostamassa? Kylla sielta ainakin meilta loytyy muutakin kuin "kotivaatetta" (leggins+t-paita?), vai mita tarkoitat kotivaatteilla>

Anyway, makuasioita... Dpam oli mun suosikki, ihanan varikkaita, mutta ne havis taalta... ei ollu varmaan riittavasti kysyntaa

Vierailija
11/37 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonosta tavarasta? Ettekö te koskaan oikeasti KÄY Prismassa vai mistä se johtuu?

Vierailija
12/37 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä satun tykkäämään eniten Gymboreen ja Nextin vaatteista. Niitä siis hankin eri kautta, eikä edes ole tulleet sen kalliimmmiksi kuin kotimaasta ostetut jutut.

Tilaamme ulkomailta myös mm. englanninkielisiä kirjoja, kosmetiikkaa, sisustustavaraa ja viinejä.

Vierailija
13/37 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa mistä halvimmalla saa...

Vierailija
14/37 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaakseni vaatteita mothercarelta!! Nehan on aivan hirveita lumppuja. Verrattavissa suomen markettivaatteisiin.

Vierailija
15/37 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa yhtä kivannäkösiä vaatteita Suomessa kuin Mothercarelta, menen heti ostamaan! Tai sitten olet niitä perusväriäitejä, jotka et tajua nättiä murretun sävyistä vaatetta jos sellaisen näet ?!

Sun lapset varmaan kulkee punaisissa, sinisissä, vihreissä...

Vierailija
16/37 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siellä joskus käynytkin, mutta silloin ei Mothercarea ollut. Ei, kyllä Lontooseen on silti kerta vuoteen päästävä ostoksille, onhan siellä nyt paljon muutakin ;)

Vierailija
17/37 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en todellakaan mihinkaan Mothercaren raasyihin. Suurimman osan lapsieni vaatteista ostan Gapista. Voin kylla kertoa (asun siis Lontoossa), etta taalla ei Mothercaresta lapsiaan kunnioittavat vanhemmat osta lapsilleen muita kun alusvaatteita ja yopukuja. Eli menee ihan ihan Prisma laadusta:-) Mutta eihan siina mitaan jos heidan laadusta ja kuoseista tykkaat. Pisti vaan huvittamaan kun ihan netissa mainostat vuosittaista ostosmatkaasi ja kohteena Mothercare;-)

Vierailija
18/37 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt blogeissa kuumassa huudossa oleva Next oikeen on?

Vierailija
19/37 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin just 8-vuotiaalle suorat housut, kauluspaidan ja kravaatin ja hintaa tuli posteineen koko setille noin 30 euroa. Laatu hyvä ja ihan mukavan näköinenkin oli. mistä Suomesta saa vastaavia tuohon hintaan?

Vierailija
20/37 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomesta?

asun USA:ssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi