Lastenvaatteiden tilaaminen briteistä ja usasta on mielestäni brassailua
varmasti jokaisen taaperolle löytyisi kotimaasta vaatteita.
Kommentit (37)
Olen asunut Englannissa vuoden. Minusta se on ihan perustavallinen maa, siinä missä Suomikin, isompi vain. Ei tosiaan ole brassailua jos sieltä tilaan jotain.
Miksi tilaan? Siellä on enempi ihmisiä, siis myös enemmän kauppoja ja enemmän valikoimaa. Käyn myös itse kerran vuodessa Lontoossa ihan vaan hakemassa vaatteita, kenkiä, laukkuja yms. Koko perheelle! Varmaan ihan kauhea brassailija olen, kun ihan Mothercarelta ja Monsoonilta tuon vaatteita lapsilleni, voi kauheeta!
*av-laisten* mielesta usalaiset varsinkin on yleisesti suomalaisia tyhmempia, miksi niilla olisi paremmat vaatteet ??
miksi ihmeessä pitäisi ostaa suomesta?
Minä ostaisin taas mielelläni ulkomailta, mutta en ole oikein löytänyt mieleisiä kauppoja. Nextiltä Briteistä on ajatus jossain välissä tilata, mutta mallistossa ei nyt ole meidän lapsille sopivia. Olen myös tilannut Ranskasta Dpamilta. Osaisiko joku suositella minulle mistä kannattaisi kivoja, värikkäitä perusvaatteita metsästää?
Lastenvaatteiden tilaaminen briteistä ja usasta on mielestäni brassailua
varmasti jokaisen taaperolle löytyisi kotimaasta vaatteita.
Diagnoosi:
Ap ei itse osaa tilata vaatteita ulkomailta ;)
Mahtaa nyt olla elämä pilalla.
Mitään Mothercarea en ole koskaan nähnytkään, kunhan ostan vain vaatteita jotka mun mielestä näyttävät kivoilta. Ihan sama minkä merkkisiä.
Voin kylla kertoa (asun siis Lontoossa), etta taalla ei Mothercaresta lapsiaan kunnioittavat vanhemmat osta lapsilleen muita kun alusvaatteita ja yopukuja. Eli menee ihan ihan Prisma laadusta:-)
lasteni vaatteilla, jos ne tulevat Briteistä? Mistä edes kukaan tietää, mistä tilasin ne? Pitääkö niihin kirjoittaa, mistä ne on hankittu?
Mieheni varmaan vasta brassaileekin, kun tilasi juuri tietokoneen osan jostain Hong Kongista.
Sieltä vaan löytyy niin kivoja niin halvalla.
_paljoa_ parempi edellämainittuja. Ostan Gapista juurikin kotivaatteita, mutten ole huomannut ratkaisevaa eroa esim. Nextiin verrattuna. Ja Gapin liikkeistä käyn Gapin vaatteet ostamassa, kuinka niin?
Minun tämän hetken suosikkejani ovat mm. Happy Garden, Clayeux, Ralph Lauren, Pomme Framboise.
paljoa parempi ole edellämainituista. Gapistä saa hyviä perusvaatteita=kotivaatteita.
Ja en todellakaan mihinkaan Mothercaren raasyihin. Suurimman osan lapsieni vaatteista ostan Gapista. Voin kylla kertoa (asun siis Lontoossa), etta taalla ei Mothercaresta lapsiaan kunnioittavat vanhemmat osta lapsilleen muita kun alusvaatteita ja yopukuja. Eli menee ihan ihan Prisma laadusta:-) Mutta eihan siina mitaan jos heidan laadusta ja kuoseista tykkaat. Pisti vaan huvittamaan kun ihan netissa mainostat vuosittaista ostosmatkaasi ja kohteena Mothercare;-)
GAPin laatu on parempi kuin Mothercare. Trikoot pysyy kuosissaan paremmin ja ne on kivan nakoisa vaatteita. Mista sina kayt GAPin vaatteita ostamassa? Kylla sielta ainakin meilta loytyy muutakin kuin "kotivaatetta" (leggins+t-paita?), vai mita tarkoitat kotivaatteilla>
Anyway, makuasioita... Dpam oli mun suosikki, ihanan varikkaita, mutta ne havis taalta... ei ollu varmaan riittavasti kysyntaa
huonosta tavarasta? Ettekö te koskaan oikeasti KÄY Prismassa vai mistä se johtuu?
Minä satun tykkäämään eniten Gymboreen ja Nextin vaatteista. Niitä siis hankin eri kautta, eikä edes ole tulleet sen kalliimmmiksi kuin kotimaasta ostetut jutut.
Tilaamme ulkomailta myös mm. englanninkielisiä kirjoja, kosmetiikkaa, sisustustavaraa ja viinejä.
ostaakseni vaatteita mothercarelta!! Nehan on aivan hirveita lumppuja. Verrattavissa suomen markettivaatteisiin.
saa yhtä kivannäkösiä vaatteita Suomessa kuin Mothercarelta, menen heti ostamaan! Tai sitten olet niitä perusväriäitejä, jotka et tajua nättiä murretun sävyistä vaatetta jos sellaisen näet ?!
Sun lapset varmaan kulkee punaisissa, sinisissä, vihreissä...
Olen siellä joskus käynytkin, mutta silloin ei Mothercarea ollut. Ei, kyllä Lontooseen on silti kerta vuoteen päästävä ostoksille, onhan siellä nyt paljon muutakin ;)
Ja en todellakaan mihinkaan Mothercaren raasyihin. Suurimman osan lapsieni vaatteista ostan Gapista. Voin kylla kertoa (asun siis Lontoossa), etta taalla ei Mothercaresta lapsiaan kunnioittavat vanhemmat osta lapsilleen muita kun alusvaatteita ja yopukuja. Eli menee ihan ihan Prisma laadusta:-) Mutta eihan siina mitaan jos heidan laadusta ja kuoseista tykkaat. Pisti vaan huvittamaan kun ihan netissa mainostat vuosittaista ostosmatkaasi ja kohteena Mothercare;-)
nyt blogeissa kuumassa huudossa oleva Next oikeen on?
Tilasin just 8-vuotiaalle suorat housut, kauluspaidan ja kravaatin ja hintaa tuli posteineen koko setille noin 30 euroa. Laatu hyvä ja ihan mukavan näköinenkin oli. mistä Suomesta saa vastaavia tuohon hintaan?
ostaa, kun samaan hintaan saat postikuluineen ulkomailta.