Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lastenvaatteiden tilaaminen briteistä ja usasta on mielestäni brassailua

Vierailija
16.02.2010 |

varmasti jokaisen taaperolle löytyisi kotimaasta vaatteita.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nextin vaatteet ei oo mitenkaan alyttoman hyvalaatuisia. Mut hinta-laatusuhde ihan ok. Eli ovat siis halpoja. En lahtis tilaamalla tilaamaan. H&M:n vaatteet ovat parempia laadultaan. Ollaankin taalla kavereiden kanssa ihmetelty, miksi suomessa niin kauheasti ihailevat Nextin vaatteita.

Vierailija
22/37 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä missä Mothercare.

t. toinen enkku-mamma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljoa parempi ole edellämainituista. Gapistä saa hyviä perusvaatteita=kotivaatteita.

Ja en todellakaan mihinkaan Mothercaren raasyihin. Suurimman osan lapsieni vaatteista ostan Gapista. Voin kylla kertoa (asun siis Lontoossa), etta taalla ei Mothercaresta lapsiaan kunnioittavat vanhemmat osta lapsilleen muita kun alusvaatteita ja yopukuja. Eli menee ihan ihan Prisma laadusta:-) Mutta eihan siina mitaan jos heidan laadusta ja kuoseista tykkaat. Pisti vaan huvittamaan kun ihan netissa mainostat vuosittaista ostosmatkaasi ja kohteena Mothercare;-)

Vierailija
24/37 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai paremminkin minkalaisista tykkaa??

Ma olen asunut 15 vuotta Englannissa ja vanhin lapsi on 9-vuotias. Ja kylla, tykkaan jopa Mothercaren vaatteista, ei niissa ole mitaan vikaa, nyt kun on kolmas vauva syntymassa olen hommannut pienia vaatteita sielta koska tietyt jutut sielta ovat tosi hyvalaatuisia ja ihania.

Keskimmaiselle ostin sielta monet ihanat puolipotkarit ja tunikatyylisia luomupuuvilla paitoja. Mistaan en loytanyt parempia!

Jopa Asdan George vaatteet ovat suurimmaksi osaksi ok!!

Mutta Nextin vaatteista olen pitanyt kylla eniten, ovat kestavia, kuosinsa pitavia ja hyvalaatuisia vaatteita.

Gapin vaatteet myos ok, Monsoonin ihania joskin kalliita, Adamsin fani en ole ollut koskaan...

Mina taas hamstraan paljon vaatteita meidan Suomen reissuilta (ovat niin paljon raikkaampia kuin taalla myytavat ja erilaisia), mutta kuten sanoin kukin tyylillaan :o)

Vierailija
25/37 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on ihan sama onko kauppa Suomessa vai Saksassa.

Vierailija
26/37 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kymmenen vuotta Briteissa asuneena voin sanoa, etta NEXT:in vaatteet ovat hyva laatuisia. Olen muuten shoppaillut myos Mothercaressa, ei valittamista, myoskin ihan jees-laatu. GAP myy alen aikaan useammin halvemmalla kuin edella mainitut kaupat, laatu jalleen ihan hyvaa. Ja arvatkaapas, olen loytanyt myos Primarkista ihan ok laatusta... ulkonako ei niissa valttamatta ole kaikkein upein, mutta mika jottei niitakin kayta. Olkoonkin mainitut merkit markettikamaa, totuus kuitenkin on, etta ulkomailla useasti markettikamassakin on suuremmat valikoimat. Suurempien valikoimienhan takia siella ulkomailla yleensa shoppaillaan.

Vierailija
27/37 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etta mielestani Mothercare ei ole markettivaatetta myyva liike. Heilla on ihan omat liikkeensa omalla nimellaan, eika vain esim. isossa supermarketissa myytava mallisto muiden merkkien ja mallistojen seassa.

23

Vierailija
28/37 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etta mielestani Mothercare ei ole markettivaatetta myyva liike. Heilla on ihan omat liikkeensa omalla nimellaan, eika vain esim. isossa supermarketissa myytava mallisto muiden merkkien ja mallistojen seassa. 23

Vierailija
29/37 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostaisin taas mielelläni ulkomailta, mutta en ole oikein löytänyt mieleisiä kauppoja. Nextiltä Briteistä on ajatus jossain välissä tilata, mutta mallistossa ei nyt ole meidän lapsille sopivia. Olen myös tilannut Ranskasta Dpamilta. Osaisiko joku suositella minulle mistä kannattaisi kivoja, värikkäitä perusvaatteita metsästää?

Agatha Ruiz de la Prada. Löytyy vaikkapa Ebaystä joskus uutena.

Vierailija
30/37 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilasimme ebayn kautta hänelle hääpuvun joka tehtiin hänen mittojensa mukaan niin hinnaksi tuli 120e postikuluineen päivineen.. saatko samaan hintaan suomesta?

Vierailija
31/37 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en todellakaan mihinkaan Mothercaren raasyihin. Suurimman osan lapsieni vaatteista ostan Gapista. Voin kylla kertoa (asun siis Lontoossa), etta taalla ei Mothercaresta lapsiaan kunnioittavat vanhemmat osta lapsilleen muita kun alusvaatteita ja yopukuja. Eli menee ihan ihan Prisma laadusta:-) Mutta eihan siina mitaan jos heidan laadusta ja kuoseista tykkaat. Pisti vaan huvittamaan kun ihan netissa mainostat vuosittaista ostosmatkaasi ja kohteena Mothercare;-)

Mista loytyy Lontoosta GAP? Oon kaynyt vaan yhdessa, muistaakseni lahella Oxford Rd, ja sen tarjonta lastenvaatteiden osalta oli surkea vrt. esim. Singaporen GAP missa mina kayn ;-)

Mothercaressa on paljon hyvaa, ei kannata haukkua kanssasisaria, vaatteet on paljon kivemman nakoisia kuin Prisman vaatteet (tosin, en ole koskaan Prismasta ostanut). Naa on makuasioita. Mothercaren mitotus on tosi isoa, tehty varmaan pullukoille brittilapsille/vauvoille. Ei ole koskaan kayny meille....

Vierailija
32/37 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljoa parempi ole edellämainituista. Gapistä saa hyviä perusvaatteita=kotivaatteita.

GAPin laatu on parempi kuin Mothercare. Trikoot pysyy kuosissaan paremmin ja ne on kivan nakoisa vaatteita. Mista sina kayt GAPin vaatteita ostamassa? Kylla sielta ainakin meilta loytyy muutakin kuin "kotivaatetta" (leggins+t-paita?), vai mita tarkoitat kotivaatteilla>

Anyway, makuasioita... Dpam oli mun suosikki, ihanan varikkaita, mutta ne havis taalta... ei ollu varmaan riittavasti kysyntaa

Vierailija
33/37 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan! Ja esim. Humpreysarjan vaatteet eivat ole markettihintaisia!

Naa ei ollut ihan prisman hitaisia...

Vierailija
34/37 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Suomessa pitaisi tyytya vain ja ainoastaan siihen, mita fyysiset kaupat myy, niin jaisipa valikoima aika pieneksi.

Miksi sua arsyttaa, jos joku haluaa pukea lapsensa vahan erilailla?

Vierailija
35/37 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas taas aivan pimeä ja järjetön aloitus o_O

Samalla tavalla voisi kysyä, että:

-Miksi matkustatte ulkomailla lomalle, kun Suomessakin on lomakohteita?

-Miksi katsotte ulkomaisia tv-ohjelmia ja elokuvia, kun suomalaisiakin löytyy?

Me elämme globaalissa maailmassa, haloo! :D Kummallista kyllä, usein tulee edullisemmaksi tilata tavaraa/vaatteita ulkomailta. Kotimaiset nettikaupat on usein tosi kalliita, jos ei muuten, niin ainakin toimituskuluiltaan.

Vierailija
36/37 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenvaatteiden tilaaminen briteistä ja usasta on mielestäni brassailua

Diagnoosi:

Ap ei itse osaa tilata vaatteita ulkomailta ;)

Vierailija
37/37 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpahallista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä