Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko jonkun kuntokeskuksen jäsen?

Vierailija
16.02.2010 |

Voitko suositella omaasi? On tässä vähän harkinnassa...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tyytyväinen, pieni sali.Kivat jumpat ja vetäjät. Siisti ja viihtyisä paikka, lähellä kotia ja mahtava lapsiparkki. Maksan 49e/kk.

Vuoden ja 2kk olen ollut jäsenenä.

Vierailija
2/12 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele. Itse tunnit ovat hyviä, jopa erinomaisia välillä mutta en tykkää kuntosalista saati asiakaskunnasta. Työntekijöistä naiset ok, miehet pihalla. 64€/kk maksaa, mielestäni kympin liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä yhdellä salilla?

Vierailija
4/12 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäsenyydet ovat suurta riistoa. On riistoa, ettei ihminen saa käydä jumpassa vain kerran kuussa maksamalla kohtuullista kertakäyntiä. On riistoa, ettei jäsenyyttä ja jumppalippua saa katkaistua kesän ajaksi. Kaikista huippu on Elixia,jossa pitää maksaa kymppi kuussa, vaikka katkaisisi jalkansa.

Toivottavasti mahdollisimman moni boikotoi näitä pakkojäsenyyksiä, jotta vapaiden salien määrä lisääntyisi.

Vierailija
5/12 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallis on, 69e/kk, mutta viihdyn ja tykkään kun ei ole miehiä.

Mulle sopii tuo pakkojäsenyys, koska olen niin laiska että ainoastaan rahan turhaan meno saa minut salille ja jumppiin menemään :D

Vierailija
6/12 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 kerran kortti maksaa 28€. Seuraavaksi siirryn paikallisen koulun salille, jossa ei ole kyllä mitään steppereitä ym. Hinta 75€/vuosi.

Vierailija
7/12 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asun Espoossa joten jos täälläpäin niin olis kiva kuulla.

Olin harkinnut Elixiaa, mutta ilmeisesti sen voi sit unohtaa...?

Vierailija
8/12 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustu nettisivuihin, niistä saa jotain tietoa. Ja kannattaa käydä tutustuu paikan päällä!

Vierailija
9/12 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei jäsenmaksua eikä hikisiä treenejä, suklaata ja kermavaahtoa

Vierailija
10/12 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siellä olen vuokrakortilla! suosittelen! nettisivuilla on vuokrapörssi, jossa vuokrataan eri pituisia pätkiä. näin olen ollut jäsenenä jo pitkän aikaa, eikä valittamista! vuokrakortti sopii vain kyseiseen paikkaan, mutta se sopii myös minulle, koska ei ole aikomusta muualla käydä.

Vierailija
11/12 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohtuullinen jäsenmaksu ja toimiva lapsiparkki.

Vierailija
12/12 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastatkaa nyt kerrankin te supermamit jotka jumppaatte joka päivä ku mies kattoo muksuja : )

Mäkin oon harkinnut liittymistä - lähinnä Elixia tai Sats. Olis kiva kuulla suosituksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän