Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten saisin laihdutettua 15kg?
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nyt viikkoja takana 6 ja kiloja lähtenyt samanverran. Motivaatio on toistaiseksi hyvä, eikä nälästä ole tarvinnut kärsiä. Lähinnä olen vähentänyt annoskokoja, syön edelleen kaksi lämmintä ateriaa päivässä, mutta olen lisännyt hurjasti kasvisten ja hedelmien määrää, sekä minimoinut leivän syönnin. Myös herkut on jätetty viikonloppuihin, silloin pidän herkkupäivän.
Lähtöpaino oli 83.5, nyt vaaka näyttää 77.5. Tarkoitus saada vielä noin 10kg pois.
Alue: Aihe vapaa
ja on pysynyt poissa. Nykyään painan vielä vähän vähemmänkin. Painonvartijoissa oppii katsomaan, mitä suuhunsa laittaa.