Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Värianalyysistä

Vierailija
16.02.2010 |

Onko kukaan av-mamma hairahtunut koskaan käymään värianalayysissa? Koitko sen auttaneen sinua valitsemaan oikeat värit? Itse vähän haikailen (vaikka maksaakin) sillä en todellakaan tiedä, mitkä värit minulle sopivat. Eikä ketään muotitietoista kaveriakaan ole, jolta konsultoida.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värianalyysistä on iloa ja hyötyä koko loppuelämäksi. Kyllä oikeilla väreillä on valtavasti merkitystä siinä, miltä näyttää. Oikeat värit korostavat omaa väritystä, eivätkä "osu silmään", vaan saavat ihon näyttämään terveeltä ja korostavat silmien omaa väriä. Lisäksi kaikki "omat värisi" sopivat keskenään yhteen; jos käytät vain oman väripalettisi värejä, vaatekaapissa on aina yhteensopivia kokonaisuuksia. Säästöä pitkällä aikavälillä.

Vierailija
2/6 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosin pohtinut myös pukeutumisneuvojalle menemistä. (Sokos, Aleksi 13 tms.) Mahtavatkohan he samalla tehdä jotain värianalyysiä? Saisiko siinä siis "kaksi kärpästä yhdellä iskulla? Kokemuksia?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan siinä selvisi parhaiten sopiviksi ne värit, joista olen lapsesta asti tykännyt. Mutta käytän kyllä muitakin, kuten mustaa ja harmaata ja pinkkiäkin, vaikkei ne mun värejä olekaan. Ei mulle ollut analyysistä mitään hyötyä, hupia vain.

Vierailija
4/6 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jees, tosin mulle suositeltiin esim. oranssia ja ruskeaa jotka kyllä sopii hyvin mun väreihin muttei makuun! Eli kannattaa otta huomioon myös persoona ja tyyli.

Vierailija
5/6 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värianalyysissä mun väreiksi osoittautui sellasia värejä, joita en kyllä ennen analyysiä olisi ostanut.

Kun pukeutumisneuvojakin niitä mulle sovitukseen kantoi, niin oh hops, nehän sopi mulle tosi hyvin.

Vierailija
6/6 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on Sokoksen pukeutumisneuvoja "osannut" tuoda oikeanvärisiä vaatteita :-) Luulisi´kyllä värisilmänkin kuuluvan heidän palveluunsa.

ap