Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahden tai useamman lapsen äidit: kuinka usein

Vierailija
16.02.2010 |

pääsette liikkumaan itseksenne niin, että mies hoitaa lapsia?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silloin halutaan yleensä olla yhdessä perheenä. Olen ottanut tavaksi lähteä johonkin itsekseni n. kerran kuussa. Viikolla saan lasten mummolta hoitoapua, jos haluan jonnekin mennä. Aika harvoin tätä tulee käytettyä, ehkä pari kertaa kuussa.

Vierailija
22/31 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pärjäävät kotona kahdestaankin esim. kauppareissun ajan. Vuosia meni, etten käynyt missään ilman lapsia. Mies on paljon poissa, hänen varaan en ole voinut laskea. Olen ollut hammaslääkärissäkin lapset mukana...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin lapsilla niin paljon meillä harrastuksia että mies ei montaa tuntia illalla ole kotona.

Mutta aika usein kun yritän lähteä, niin joku lapsista haluaisi että olen kotona. Yleensä minulla onnistuu liikkuminen illalla ja silloin lapsetkin ovat kotona (siis isommatkin tulleet harrastuksista tai kavereilta) ja lapset haluaisivat että olen kotona heidän kanssaan.

Käyn 2-3kertaa viikossa lenkillä ja tanssitunnilla. Enempää en hennoisi, jotta ehdimme olla perheenkin kesken.

Vierailija
24/31 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ukko katsoo vinoon jos makaan koko viikon liikkumatta! ;)

Pari kertaa viikossa pitäisi jokaisen nostaa sykettä, ihan vaan sisäelintenkin takia (tai jos on pukamaa tms niin pitäisi vähän perää nostaa sohvalta).

Toisen lapsen jälkeen lopetin kokonaan tupakan ja aloin liikkumaan säännöllisesti, kolmas lapsi ei haitannut liikuntaa ja odotan jo lenkille pääsyä!!

Vierailija
25/31 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai no toisella kertaa hoitaa mies, toisella kertaa mummo (koska isä on töissä mun harrastusaikaan).

Vierailija
26/31 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä eteenpäin on mun omaa aikaa. Lähinnä menee rentoutumiseen kotona, mutta pari kertaa kuussa myös shoppailuun.

Keskellä päivää pääsen omille menoille myös viikonloppuisin silloin kun tarvetta on. Ehkä pari kertaa kuussa tulee lähdettyä jossain käymään päivällä ilman perhettä.

Kavereilla käyn yökylässä ehkä 4 kertaa vuodessa, iltaa viettämässä ilman miestä n 2 kertaa vuodessa ja miehen kanssa nelisen kertaa vuodessa. Viime vuonna olin 3 vrk ystävän luona ulkomailla.

Meillä 3 lasta, joista vanhin 5 vuotta.

Vierailija
27/31 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli aika usein. Eilen kyllä meni tiukoille kun kotona oli vasta klo 20 ja kaupassa oli käymättä. Tykkään käydä yksin kaupassa koska silloin kukaan ei vingu mitään esim. pelejä tai leluja. Varsinaista liikuntaa en harrasta kun lasten kanssa liikkuu ihan tarpeeksi.

Lapsia neljä 1v-10v.

Vierailija
28/31 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan tietysti lähteä. Salilla käyn pari-kolme kertaa viikossa. Siellä pyörähtää vajaa kaksi tuntia. Tälläkin viikolla mulla on joka päivälle jotain sovittuna iltasella. Toisinaan taas ei oo mitään. Mut ei mies mun menemisiäni rajoita nyt ainakaan, kun kotiäiti olen. Lapset alle 4v. ja kaksi kappaletta.

Vierailija
29/31 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä työssäkäyvänä aika lasten kanssa on niin vähissä, etten ole ihan helpolla valmis antamaan sitä pois.

Näin se on mullakin, välillä tuntuu etten ole lasten (2 tarhaikäistä) kanssa juuri mitään vaikka en kenenkään muun kanssa olekaan töiden ulkopuolella.

No, nyt alkaa elämäni viimeinen ä-loma ensi viikon jälkeen, saas nähdä miten sitten..

Vierailija
30/31 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten omaa, yksinäistä aikaa minulla ei oikeastaan ole. Haluan olla vapaa-aikanani lasten kanssa.

Säännällisesti otan vain yhden lapsen mukaani kun menen ostoksille, kaverille kylään, uimaan tms. Muut lapset jäävät isänsä kanssa.

Vierailija
31/31 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi vauvan kanssa vaunulenkillä melkein joka päivä, ilmoista riippuen.

Ulkonakin tulee käytyä tyttöjen kanssa noin kerran kuussa.

Muistakaa pitää oikeuksistanne kiinni, arvon naiset! Teillä on ihan samat oikeudet kuin miehillännekin, mutta on teidän vastuullanne pitää niistä tiukasti kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä