Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahden tai useamman lapsen äidit: kuinka usein

Vierailija
16.02.2010 |

pääsette liikkumaan itseksenne niin, että mies hoitaa lapsia?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein jään löhöilemään kotiin, mutta voin lähteä kaupungille tm jos huvittaa.

Vierailija
2/31 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alusta asti ollut niin että kun mä hoidan lapsia koko päivän kotona, niin isän tullessa kotiin, mulla on "oma tunti" aikaa käydä lenkillä yms.

se oma tunti on ajoitettu niin että lapset on nukkuneet ja syöneet ennen sitä ja kaipaavat korkeintana isältä hiukan viihdykettä..

pää mulla hajoisi jos ei olisi aikaa ihan itsekseen. ja tunnin kykenee aina nipistämään ..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 alle kouluikäistä.

Vierailija
4/31 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja matkoineen harrastuksessa kuluu aikaa vähän yli kaksi tuntia joka kerta.

Mies itse käy usein myöhemmin illalla treeneissä tai viikonloppuna peleissä. Minun harrastukseni ovat arki-iltaisin.

Lapset 4 ja 7, mutta olen kyllä harrastellut jo monta vuotta. Toisen lapsen syntyessä mies jäi varmemmalla asenteella kotiin kuin aikanaan esikoisen kanssa...vauvan hoito ei ollut enää mikään uusi juttu. Ainoa rajoite on ollut se, että vain rintamaidolla on menty vauva-aikana.

Vierailija
5/31 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä työssäkäyvänä aika lasten kanssa on niin vähissä, etten ole ihan helpolla valmis antamaan sitä pois.

Vierailija
6/31 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen käytännössä jokatoinen vko yksinhuoltaja miehen vuorojen takia ja sit kun on kotona on paljon asioita hoidettavana..

Vierailija
7/31 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsisinkyllä lähes tulkoon joka päivä tunnin lenkille, jos vaan saisin itseäni niskasta kiinni.

Vierailija
8/31 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yleensä siihen pystyn, joskus jää 2-3 kertaan

Vierailija
9/31 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin heti lasten nukkumaanmenon jälkeen joten ei vaadi mieheltä muita ponnistuksia kuin kotona olon. Omat kuntosalikäyntinsä mies hoitaa heti työpäivän jälkeen. Minä siis tällä hetkellä kotona.

Toki pääsen muutenkin jumppaan, kampaajalle jne. mutta täysimetyksellä olevan vauvan kanssa en oikein jaksa, en tykkää pumppailusta. Tuo iltalenkki siis helpoin tapa pitää kunnosta huolta.

Vierailija
10/31 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja enemmän kuin kerran. Saan ihan vallan hoitaa lenkitykset halutessani :)

Käytännössä mies käyttää aamupissalla ja iltapäivälenkit käydään vaihtelevasti kuka nyt milloinkin. Iltalenkillä käyn yleensä minä.

Noin muuten... Kaupoilla yksin kerran kuussa on aika hyvä..

Vierailija
11/31 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kampaajalle, hierojalle tai ostoksille. Mies on reissuhommissa, eli lähtee ma-aamuna ja tulee to-iltana. Itse olen päivätöissä 9-17, toinen lapsi koulussa, toinen päiväkodissa.

Vierailija
12/31 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei ole ongelmia tämän suhteen. Kun on vapaus lähteä kun siltä tuntuu, viihtyy kotonakin. Välillä on kiva lähteä vaikka kavereitten kans johonki =) vaikkapa viikonlopuksikin.

Vierailija
13/31 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsette liikkumaan itseksenne niin, että mies hoitaa lapsia?

Mies pärjää lasten kanssa ihan hyvin eikä ikinä kiellä. Noin kolme kertaa viikossa käyn harrastuksissani, lomareissulla olen ollut kaverin kanssa jne.

Vierailija
14/31 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeastaan vain silloin kun on pakko, esim tänään mun oli päästävä hammaslääkäriin ja sinne pääsin, edellinen kerta oli pari kuukautta sitten kun pääsin käymään kampaajalla. Kaikkialle muualle pitää "raahata" lapset mukaan.

Vierailija
15/31 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä parin kuukauden välein, silloinkin aika tahtoo mennä pakollisiin lääkärireissuihin tai vastaavaan. Kampaajakäynnistä on jo 3 kuukautta.

Vierailija
16/31 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä käyn lenkillä, hiihtämässä tai uimassa. Lisäksi pääsen viikonloppuisin koska haluan likkojen kanssa tanssimaan jos haluan.

Aika harvoin nykyään mihinkään sen kummemmin menen. Ehkä muutaman kerran vuodessa mennään kavereiden kanssa.

Mieheni on yhtä hyvä hoitaja lapsille kuin minäkin ja hän haluaa olla lasten kanssa kun tulee töistä.

En suvaitsisi sellaista miestä jota ei omat lapset kiinnosta ja pitäisi pyytää huomioimaan lapset ja vaimo. Nuo asiat pitäisi tulla automaattisesti. Yhtälailla mieheni saa mennä aina kun haluaa. Aika harvoin hänkään missään yksin käy.

Vierailija
17/31 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti suunnilleen puoliksi saadaan tehdä omia juttuja se aika mikä jää miehen työpäivän jälkeen ja viikonloppuisin. Siis se jolla on esim. liikuntameno, menee vaan, kunhan sumplitaan ettei mee päälleikkäin. Ei me silti koko ajan menossa olla, mutta olis outoo, että äidillä olis ensisijainen velvollisuus hoitaa lapsia sillon kun molemmat vapaalla..

Vierailija
18/31 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en nyt tiedä kaipaankokaan niin säännöllisesti "omaa" aikaa. Lapsia vartenhan minä olen kotona...Kolme lasta, neljäs tulossa.

Vierailija
19/31 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn lähes joka ilta veljeni luona iltakahvilla ja koiralenkillä, ihana tulla kotiin kun lapset nukkuu jo ja kynttilät palaa ja niin pois päin ;)

Kesällä olin koko viikonlopun mökillä, isä kaikkien kolmen kanssa kotona, kuten isän kuuluu kyetäkkin. Lapsia meillä kolme, koululainen, uhmis ja 1vee..

Vierailija
20/31 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanilta nuo teidän vastaukset. Mun mieheni (narsisti) syyllistää mua pelkästään siitä jos yritän päiväunille mistään muista menoista puhumattakaan. Elikä en tee mitään yksin. Toistaiseksi :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä