Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joutuukohan tosi laihat ihmiset, esim. Victoria Beckham, kärsimään jatkuvasta nälästä?

Vierailija
16.02.2010 |

Vai onko heillä keho jo tottunut pieneen energiansaantiin ja mahalaukku sen verran kutistunut, että ovat ihan kylläisiä ja tyytyväisiä?

Nyt en puhu ns. läpipaskoista jotka ovat luonnostaa hoikkia vaikka söisivät mitä, vaan nimenomaan näistä julkkiksista jotka ovat joskus olleet normaalimman kokoisia ja nykyisin hirveän laihoja.

Kommentit (197)

Vierailija
1/197 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta joskus jossain luki, että just Beckham syö korkeintaan 1200 kcal päivittäin, jotta ei lihoisi. Eli elää todella niukalla ruokavaliolla.

Vierailija
2/197 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hänhän ei ole Hollywoodin mittapuun mukaan edes hirveän laiha, ainoastaan timmi ja lihaksikas.

Uskon että moni julkkis ei kerro totuutta ruokavaliostaan,vaan puhuu ympäripyöreitä "lasteni perässä juokseminen pitää minut hoikkana"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/197 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin sanoa kokemuksesta. mutta sitten on väsynyt ja kärtyinen yms..

Vierailija
4/197 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskauskilot lähtivät ihan itsestään, herkuttelen monta kertaa viikossa" ovat suurta kusetusta. Oikeasti lähes jokainen hyvin hoikka ihminen joutuu suunnittelemaan koko elämänsä sen mukaan, että ulkonäkö pysyy. Mutta olisihan se jotenkin luuserimaista sanoa, että joo, nälässä olen ja pakko treenata ja yhdestä pullasta jo itsee hillitön turvotus.

Vierailija
5/197 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskauskilot todellakin lähtivät itsestään.

No en ole julkkis. En myöskään nälässä. Leivon pari kertaa viikossa pullaa tm, ja syön niitä myös. Ei turvota. Enkä treenaa, kuntoile, arkiliikuntaa vain ja normaalia kotiruokaa.

Kai joku julkkiskin voi olla samanlainen?

Vierailija
6/197 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla putos paino BMI 21sta alle 18,5n, liikuin paljon ja totuin siihen että vatsa täynnä ei voi treenata. Annokset pieneni kuin itsestään ja hyvin pieni määrä ruokaa riitti.Koko ajan söin ihan monipuolisesti jopa herkuttelin joskus, eikä ollut mitään pakkoajatuksia tai rutiineja, vain hyvin kevyt ja mukava olo.

Niukasti syövät ihmiset muuten elävät pidempään, siis ellei ole kyse syömishäiriöistä kuten anoreksiasta. Pitkäikäisissä vanhuksissa on tosi paljon niitä, jotka on suunnilleen koko aikuisikänsä pärjänneet erittäin vähällä energiamäärällä ja ovat niitä tosi hoikkia tervaskantoja. Tästä oli tehty jotain tutkimusta, mutta en löytänyt sitä tähän.

Vierailija
7/197 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hulluna pitääkseen pienen painon ja samalla syövät tosi vähän. Itse olen 170cm ja hoikimmillani painanut 51kg ja tuohon kuntoon pääsin treenaamalla todella paljon, ainakin 6 krt viikossa salilla ja kaikki aerobinen päälle. Söin kyllä monta kertaa päviässä, mutta annokset olivat pieniä. Illlalla nukkumaan mennessä oli aina nälkä.

Vierailija
8/197 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hulluna pitääkseen pienen painon ja samalla syövät tosi vähän. Itse olen 170cm ja hoikimmillani painanut 51kg ja tuohon kuntoon pääsin treenaamalla todella paljon, ainakin 6 krt viikossa salilla ja kaikki aerobinen päälle. Söin kyllä monta kertaa päviässä, mutta annokset olivat pieniä. Illlalla nukkumaan mennessä oli aina nälkä.

Vierailija
9/197 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/197 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päälle 60kg kilon ;)

Vierailija
11/197 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normaalisti juuri tuon kokoinen mitä sinä olet ollut parhaimmillasi (nyt olen raskaana ja painan siis luonnollisesti enemmän) mutta ei minunole tarvinut nälässä olla tai herkkuja vahtia pitääkseni painoni. Painoni liikkuu luonnostaan 50-52kg välillä riippuen siitä kuinka paljon ja vähän syön, mutta siitä se ei muualle liiku. Syön päivittäin karkkia ja pullaa, sipsiä useita kertoja viikossa, roskaruokaa niin paljon kun tekee mieli, mutta toki syön myös salaatteja ja hedelmiä. En siis suomeksi sanottuna tarkkaile syömisiäni vaan syön mitä milloinkin tekee mieli. Ainoat herkut mitä en syö on limpsa ja suklaa, koska en pidä niistä.

Ja ap:n kysymykseen mielipiteeni on, että on olemassa oikeasti luonnostaan laihoja jotka laihtuvat raskauksien jälkeenkin automaattisesti. Tai minä laihduin ainakin molemmista raskauksista heti kun lopetin imettämisen. Ihan itsestään.

Sitten on toki niitä laihoja ihmisiä jotka joutuvat näkemään laihuutensa eteen vaivaa. En kylläkään usko, että he nälässä ovat, eiköhän mahalaukku pienen ja totu niukkaan ruokavalioon.

Vierailija
12/197 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luonnostaan laiha, mutta en usko, että ollenkaan kaikki. Esim. nyt vaikka sellaiset, jotka julkisuuteen tullessaan ovat hoikkia, mutta kuitenkin vähän pyöreyttä löytyy, ja sitten muutaman vuoden aikana laihtuvat ihan luiseksi. Ja sitten ns. luonnostaan pysyvät luisina. Karita ex-Tuomola on tästä hyvä esimerkki.

Ja sitten on näitä, jotka ulkonäkötyön loputtua lihovat about saman tien, niin ei kävisi, jos laihuus olisi ollut luonnollista, tästä esim. vaikka Ninja Sarasalo.

Vierailija
13/197 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normaalisti juuri tuon kokoinen mitä sinä olet ollut parhaimmillasi (nyt olen raskaana ja painan siis luonnollisesti enemmän) mutta ei minunole tarvinut nälässä olla tai herkkuja vahtia pitääkseni painoni. Painoni liikkuu luonnostaan 50-52kg välillä riippuen siitä kuinka paljon ja vähän syön, mutta siitä se ei muualle liiku. Syön päivittäin karkkia ja pullaa, sipsiä useita kertoja viikossa, roskaruokaa niin paljon kun tekee mieli, mutta toki syön myös salaatteja ja hedelmiä. En siis suomeksi sanottuna tarkkaile syömisiäni vaan syön mitä milloinkin tekee mieli. Ainoat herkut mitä en syö on limpsa ja suklaa, koska en pidä niistä.

Ja ap:n kysymykseen mielipiteeni on, että on olemassa oikeasti luonnostaan laihoja jotka laihtuvat raskauksien jälkeenkin automaattisesti. Tai minä laihduin ainakin molemmista raskauksista heti kun lopetin imettämisen. Ihan itsestään.

Sitten on toki niitä laihoja ihmisiä jotka joutuvat näkemään laihuutensa eteen vaivaa. En kylläkään usko, että he nälässä ovat, eiköhän mahalaukku pienen ja totu niukkaan ruokavalioon.

Ei musta nainen ole parhaimmillaan ollessa aivan kuiva, lihasta pitää olla ja sen tuomia muotoja.

Vierailija
14/197 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta luulisi, että jos joskus on ollut pyöreämpi, että joutuu tekemään jotain laihuutensa eteen.

Minulla ainakin paino hakeutuu aina siihen painoon, minkä painoinen olen ollut suurimman osan elämästäni. Jollen siis urheile tai syön mitä sattuu. Ylipainoa minulla ei kuitenkaan ole ollut koskaan..

Vierailija
15/197 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni jenkki huippumalli joka on kärähtänyt huumeista ja hengailee sen huumeveikon kanssa, en nyt muista nimeä.

Joka tapauksessa hän kertoi, että mallit pitävät nälkää loitolla tupakan ja kahvin avulla. Vahvempiakin aineita käytetään.

Eli kyllä monet ihmiset joutuvat kärsimään nälkää pysyäkseen hoikkina.

Vierailija
16/197 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on musta hyviä esimerkkejä siitä, että ollenkaan kaikki ei ole luonnostaan laihoja, jotka niin antaa ymmärtää. Eikö tuo Karitakin kerran joutunut ihan sairaalaankin, kun oli kroppa liiasta dieettaamisesta ja jumppaamisesta sekaisin?

Vierailija
17/197 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalorivajeella eläminen aiheuttaa syömishäiriön, jos ei sellaista jo alla ole. Tästä on tehty tutkimus Yhdysvalloissa joskus 40-50-luvulla. Siinä koeryhmässä oli joukko miehiä, joiden kalorinsaantia rajoitettiin, en muista paljonko, mutta tietenkään sitä ei voitu rajoitta kovin paljoa, jottei tulisi mitään pysyviä vaurioita. Tuloksena oli, että miehet alkoivat käyttäytyä tyypillisen anorektikon tavoin, siis koko elämä pyöri ruuan ympärillä, kehonkuva vääristyi, tuli masennusta ja itseinhoa, jopa viiltelyä ja muuta itsetuhoista käyttäytymistä.

Tyypillinen syömishäiriöinenhän valehtelee valehtelee syömisistään ja liikkumisistaan, ja sitähän nämä tähdet tekevät. Muistan, kun Sarah Jessica Parker sanoi jossain haastattelussa, ettei tee juuri mitään pysytelläkseen kunnossa, mutta kaikki, jotka ovat nähneet hänen käsivartensa ja vatsansa, näkevät kyllä totuuden.

Joten sanoisi, että suurimmaksi osaksi nämä laihat julkkisnaiset näkevät nälkää, treenaavat hulluna ja saattavat jopa käyttää päihteitä (erilaiset amfetamiinijohdannaiset) pysytelläkseen laihana. Se on todella sairasta. Sain juuri lainaksi Täydellisten naisten 3 ensimmäistä tuotantokautta, ja on aivan järkyttävää, miten oksettavan laihoja päähenkilöt ova. Heillehän myös käytännössä maksetaan siitä, että he eivät syö!

Ketä muuten pidetään Hollywoodin viihdekulttuurin kauneimpana naisena kautta historian? Marilyn Monroeta. Jos ette muista, miltä hän näytti bikineissä, kannattaa hakea vaikka Googlella kuvia. Ei näkynyt rintalasta hänellä, eivätkä solisluut törröttäneet.

Vierailija
18/197 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Marilynillä ihan kauniit kasvot joo, mutta että huippukauniiksi liian lihava. Kuten onkin.

Marilyn mainitaan nykyisin enää siksi, että tyypistä on tullut legenda. Mutta se ei tarkoita sitä, että muut naiset saman painoisina olisivat kauniita. Kuin ehkä poikkeustapauksissa.

Vierailija
19/197 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni jenkki huippumalli joka on kärähtänyt huumeista ja hengailee sen huumeveikon kanssa, en nyt muista nimeä. Joka tapauksessa hän kertoi, että mallit pitävät nälkää loitolla tupakan ja kahvin avulla. Vahvempiakin aineita käytetään. Eli kyllä monet ihmiset joutuvat kärsimään nälkää pysyäkseen hoikkina.

Tuli yht' äkkiä mieleen.

Vierailija
20/197 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidetty tiukalla dieetillä, saa anorektisia piirteitä. Ymmärtäähän sen, että elämä alkaa pyöriä ruoan ympärillä, jos sitä ei saa riittävästi.

Tavallaan ymmärrän kyllä tuon, että huippumallit ja maailman huippunäyttelijät on tositosi laihoja, kyse on hyvin maksetusta extreme-ammatista, mikä ei todellakaan sovi kuin harvoille. Sallittakoon heille myös poikkeuksellinen ulkonäkö, mutta se paskapuhe, että laihuus olisi heille luontaista, voitais kyllä lopettaa ja tehdä samalla näkyväksi se, minkälaisia sairaita ponnisteluja ulkonäön ylläpitäminen USEIMMILLE vaatii.

NInja S. on tästä hyvä esimerkki. Kun huippumalliura loppui, siihen loppui myös langanlaihuus. Ja varmaan ihan hyvä niin, ellei sitten mene toiseen ääripäähän ja ala syödä övereitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi