Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaaleja kolmosluokkalaisten juttuja?

Vierailija
15.02.2010 |

Raiskaukset, huumeet, sperma, aseet, synnytykset.

Tuollaisia joka päivä juttelevat koulun kolmasluokkalaiset.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Kolmasluokkalaisen äiti ja ala-asteen ope

Vierailija
2/25 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alibiako he lukevat Nalle Puhin sijaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti ei ole.

Vierailija
4/25 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan omani ei juttele moista. Tai no synnytyksistä on jutellut kun on saanut pikkusisaruksia ja asiasta sitten jutellut myös kavereiden kanssa.

Vierailija
5/25 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse siis kolmasluokkalaisen äiti ja ope myös, mutta ylemmällä asteella. Juttelin tänään parin fiksun miehen kanssa asiasta ja heistä tuo oli ihan normaalia kolmasluokkalaisten juttelua. Itse olen sitä mieltä, että minusta ei ole normaalia, että luokalta löytyy vain 2 poikaa, jotka eivät noihin raiskaus, sperma yms. juttuihin eivät osallistu ja aion hakea omalle pojalleni parempaa koulupaikkaa.

Vierailija
6/25 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiden jotka ovat muutenkin häirikkötapauksia

Vierailija
7/25 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä nuo pari fiksua miestä on? Miten ne tähän liittyy? Mistä tiedät, että vain kaksi poikaa ei osallistu, ja muut puhuu?

Oman poikasi kertoman perusteella? Ja hän on toinen niistä fiksuista jotka ei osallistu?

Vierailija
8/25 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani ei moisia puhu. Ainakaan vielä. Ei varmaan edes tietäisi mitä ne tarkoittaa. Eilen kertoi minulle, että osa luokan pojista alkanut kiroilla. Lapseni sanoi, että heidän luokalla on kaksi poikaa, jotka eivät kiroile ja hän on toinen. Nämä kaksi ovat siitä kahdestaan myös keskustelleet, mikä oli mielestäni suloista.

Vierailija
9/25 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani ei moisia puhu. Ainakaan vielä. Ei varmaan edes tietäisi mitä ne tarkoittaa. Eilen kertoi minulle, että osa luokan pojista alkanut kiroilla. Lapseni sanoi, että heidän luokalla on kaksi poikaa, jotka eivät kiroile ja hän on toinen. Nämä kaksi ovat siitä kahdestaan myös keskustelleet, mikä oli mielestäni suloista.

Vierailija
10/25 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi satunnaista miestä, joiden kanssa olen tänään sattunut asiasta keskustelemaan. Molemmat korkeasti koulutettuja ja fiksuja miehiä. Ei liity siis varsinaisesti mitenkään asiaan, kunhan vain juttelin siitä heidän kanssaan, että minkälaista oli heidän lapsuudessaan poikien jutut. Molemmat miehet epäilivät, että lapset eivät edes tiedä mitä puhuvat, mutta kun kysyin pojaltani, niin nämä sperman huutelijat olivat varsin hyvin tienneet valistaa, että mitä sperma on ja näkevät joka maitoläikässäkin spermaa nyt.

Poikani on kertonut, että minkälaisia on muiden poikien jutut. Hän ei osallistu tosiaan noihin juttuihin vaan kauhistuneena päivittelee, että yksikin entinen hyvä ystävä on lähtenyt noihin spermajuttuihin mukaan ja hän on itse aivan out, kun ei osallistu noihin spermajuttuihin.

Kyllä oma poikanikin osaa kakka-pieru-juttuja, mutta sen sijaan ei kyllä tuommoisia raiskaus, väkivalta, sperma, synnytysleikkejä sentään harrasta. Pojat kuulema välitunnilla painivat päälekkäin ja huutavat raiskaus, raiskaus ja sitten seuraavaksi synnyttävät ja kaikki valkoinen on kuulema tosiaan spermaa joka paikassa jne.

Vierailija
11/25 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en itse niitä katso, mutta eikö siellä jotain tuon tyylistä käsitellä tai Täydellisissä Naisissa vai olenko ihan väärässä.

Vierailija
12/25 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opin tokaluokalla mitä sperma on. Kaveri kertoi, että se on sellaista valkoista ja litkeää ainetta jota tulee pippelistä. Huumeista tiedettiin myös, jonkun isosiskon tutun veli oli kuulemma nähnyt jossain huumeruiskun. Se oli hurja juttu silloin. LSD oli uutisissa, jotain lappuja Bart Simpsonin kuvalla varustettuna. Tiesin myös kertoa, että raiskaajilla voi olla puukko mukana. En kylläkään muista, että ymmärsinkö mitä raiskaus tarkoitti. Sotaleikit olivat ihan normaaleja, vaikka vanhemmat sanoivatkin hyi.

Ihan normaaleja aikuisia meistä kaikista tuli.

Vierailija
13/25 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen joskus aikoinaan vastaavassa tapauksessa ottanut yhteyttä opettajaan ja opettaja on puuttunut asiaan. Puheet ovat loppuneet. Aikuisen tehtävä on laittaa rajat lasten käytökselle.

Vierailija
14/25 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

häntä tulee valistaa, että on sopimatonta käyttää näitä sanoja leikeissä. Osa asioista on rikollisia ja osa kuuluu vain aikuisten maailmaan.

Vierailija
15/25 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiesivät jo toisella luokalla mitä sperma on. Millos ajattelit pojallesi kertoa? Joillakin sitä spermaa alkaa tulla jo 10-vuotiaana...

kaksi satunnaista miestä, joiden kanssa olen tänään sattunut asiasta keskustelemaan. Molemmat korkeasti koulutettuja ja fiksuja miehiä. Ei liity siis varsinaisesti mitenkään asiaan, kunhan vain juttelin siitä heidän kanssaan, että minkälaista oli heidän lapsuudessaan poikien jutut. Molemmat miehet epäilivät, että lapset eivät edes tiedä mitä puhuvat, mutta kun kysyin pojaltani, niin nämä sperman huutelijat olivat varsin hyvin tienneet valistaa, että mitä sperma on ja näkevät joka maitoläikässäkin spermaa nyt.

Poikani on kertonut, että minkälaisia on muiden poikien jutut. Hän ei osallistu tosiaan noihin juttuihin vaan kauhistuneena päivittelee, että yksikin entinen hyvä ystävä on lähtenyt noihin spermajuttuihin mukaan ja hän on itse aivan out, kun ei osallistu noihin spermajuttuihin.

Kyllä oma poikanikin osaa kakka-pieru-juttuja, mutta sen sijaan ei kyllä tuommoisia raiskaus, väkivalta, sperma, synnytysleikkejä sentään harrasta. Pojat kuulema välitunnilla painivat päälekkäin ja huutavat raiskaus, raiskaus ja sitten seuraavaksi synnyttävät ja kaikki valkoinen on kuulema tosiaan spermaa joka paikassa jne.

Vierailija
16/25 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo ko. sanaston. Meillä 7v. koululainen ei vielä tiedä mitä on raiskaukset ja sperma.

Vierailija
17/25 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kun lapsi on niistä kiinnostunut. Lapsen tasoisesti kerrotaan. Jos tuntuu hankalalta, on paljon kirjallisuutta, (lasten-) mitä voi käyttää keskustelun tukena.

Jos ap.n lapsi ei tiedä mitä em asiat tarkoittavat, olisi korkea aika alkaa keskustella. Ikävää, jos lapsi osoittaa olevansa kiinnostunut noista asioista ja äiti sivuuttaa asian, ja vain huolissaan kyselee täällä, kun pitäisi keskustella sen lapsen kanssa.

Ne joilla asiallista tietoa, eivät pidä esim. synnytystä vitsailun aiheena.

Vierailija
18/25 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana tuli esille jossain muussa yhteydessä, esim. "tuulen raiskaamat puut".

Yritin siinä sitten jotain selittää sanan erilaisista merkityksistä :-/

Muuten poika ei ole puheessaan ap:n käyttämiä sanoja viljellyt.

Vierailija
19/25 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö lue edes lehtiä?

Vierailija
20/25 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö lue edes lehtiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi